همایش wwdc برند اپل (2)

زمان برگزاری رویداد WWDC 2021 برند اپل مشخص شد

برند اپل در نظر دارد ۱۷ خرداد رویداد WWDC را برگزار و طی آن از دستاوردهای جدید خود رونمایی کند. انتظار می‌رود مهم‌ترین بخش رویداد این برند مشهور، معرفی iOS 15 باشد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | اپل امروز مشخص کرد که رویداد WWDC 21 در چه روزی برگزار خواهد شد. Gizchina گزارش می‌دهد که رویداد بزرگ کوپرتینویی‌ها از ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) آغاز خواهد شدو تا ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) ادامه خواهد داشت. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد رویداد، برگزاری آن به‌صورت کاملاً آنلاین است؛ اتفاقی که سال گذشته نیز به دلیل شیوع کرونا رخ داد.

همایش wwdc برند اپل اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

همایش wwdc برند اپل اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

یک کنفرانس بسیار مهم

براساس گزارش منتشر شده توسط digitaltrends، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان برند اپل WWDC که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تقویم دنیای فناوری است قرار است از ۱۷ تا ۲۱ خرداد (۷ تا ۱۱ ژوئن) برگزار می‌شود و مانند بسیاری از رویدادهای اخیر اپل، کاملاً آنلاین خواهد بود. اما طرفداران این برند باید انتظار مشاهده‌ی چه محصولاتی را در این نمایشگاه داشته باشند؟ آیا ویژگی‌های جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مهیجی برای معرفی وجود دارند؟

همایش wwdc برند اپل (1)

در روز اول

انتظار می‌رود مهم‌ترین اتفاقات رویداد پیش روی این برند در روز اول رخ بدهد و از آخرین دستاوردهای کوپرتینویی‌ها رونمایی شود؛ دستاوردهایی که بیشتر در زمینه‌ی نرم‌افزاری هستند و شامل نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌هایی مانند iOS ،iPadOS ، macOS ،watchOS و tvOS می‌شوند. در این بین انتظار می‌رود اپل مدل‌های جدیدی از محصولات سخت‌افزاری نیز معرفی کند و رویداد تنها به نمایش دستاوردهای نرم‌افزاری خلاصه نشود.

همایش wwdc برند اپل (2)

کنفرانس خبری

اپل در نظر دارد کنفرانس خبری خود را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت رسمی این برند معتبر، یوتیوب و اپل تی‌وی به‌صورت زنده پخش کند. اپل برای توسعه‌دهندگان نیز برنامه‌های گسترده‌ای در نظر گرفته است تا دسترسی به آخرین فناوری‌ها، ابزار و برنامه‌های معرفی‌شده طی رویداد WWDC 21 داشته باشند. موارد ذکرشده از طریق وب‌سایت رسمی اپل و اپلیکیشن مخصوص Apple Developer در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در طول رویداد

در طول رویداد، توسعه‌دهندگان با مهندسان اپل می‌توانند ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند. اپل در نظر دارد با طرح چنین پرسش‌هایی به افزایش سطح دانش توسعه‌دهندگان در مورد دستاوردهای نرم‌افزاری این شرکت کمک کند تا توسعه‌دهندگان از اطلاعات به‌دست‌آمده در ساخت اپلیکیشن‌ استفاده کنند. به همین منظور، بیش از هزار مهندس و متخصص از شرکت اپل در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند تا پرسش‌ها را پاسخ بدهند و ابهامات بخش‌های مختلف را برطرف سازند.

از روز ۱۸ خرداد ویدئوهای مختلف در صفحه‌ی رسمی توسعه‌دهندگان برند اپل قرار خواهد گرفت تا علاقه‌مندان در سراسر دنیا به خلاصه‌ای از اتفاقات مهم رویداد دسترسی داشته باشند. انتظار می‌رود رویداد WWDC 21 برند اپل مانند سال گذشته برای تمامی ثبت‌نام‌کنندگان به‌صورت کاملا رایگان در دسترس قرار بگیرد.

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *