لامبورگینی

فروش برند لامبورگینی امسال به 10000 دستگاه خواهد رسید

فروش برند لامبورگینی امسال به 10000 دستگاه خواهد رسید

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت خبری بیزینس نیوز به تاریخ 31 جولای 2023 مقارن با 9 مرداد 1402- بنا به اظهارات مدیر عامل برند لامبورگینی، با توجه به این مهم که این خودروی اسپرت لوکس، افزایش سود و درآمد را در نیمه اول سال داشته است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|این انتظار می رود که برند لامبورگینی برای اولین بار در سال جاری 10000 خودرو بفروشد. این برند ایتالیایی، زیرمجموعه فولکس واگن آلمان، بین ژانویه تا ژوئن 5341 خودرو فروخت که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 4.9 درصد افزایش داشته است. ایالات متحده بزرگترین بازار استقبال کننده آن با دریافت 1625 واحد دستگاه بوده است. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل برند لامبورگینی – استفان وینکلمن- گفت که پیش بینی آن به دلیل عدم اطمینان بازار از جمله مواد خام آسان نیست، اما افزود که فروش 10000 خودرو در سال جاری یک “هدف قابل اجرا” است. وینکلمن گفت: “این چیزی نیست که ما موظف به دستیابی به آن باشیم، اما مهم است که درستی و قابل اطمینان بودن شرکت را آشکار سازیم و نشان دهیم که چقدر تمایل مشتریان برای خرید خودروهای ما زیاد است. برند لامبورگینی با پشتوانه موفقیت شاسی بلند اوروس خود که قیمت آن قبل از مالیات حدود 200000 یورو (219900 دلار) است، تولید خود را در سال های اخیر با تکیه بر تقاضای قوی از طرف ثروتمندان دوستدار خودرو توسعه داده است.

این برند، بیش از 9200 خودرو در سال 2022 تحویل داده است. رقیبش فراری که دفتر مرکزی آن کمتر از 40 کیلومتر (25 مایل) فاصله دارد، سال گذشته بیش از 13200 خودرو وارد بازار کرده است. درآمد برند لامبورگینی در نیمه اول سال با 6.7 درصد افزایش به 1.42 میلیارد یورو و درآمد عملیاتی آن با 7.2 درصد افزایش به رکورد 456 میلیون یورو رسید. برند لامبورگینی 1.9 میلیارد یورو جهت خودروهای هیبریدی و الکتریکی تا سال 2027 سرمایه گذاری می کند، اما انتظار می رود سرمایه گذاری های بیشتری انجام شود. این خودروساز اولین مدل پلاگین هیبریدی خود، لامبورگینی رِوُئلتو را در اوایل سال جاری معرفی کرد و به خودروهای اسپرت 10 سیلندر هوراکان و اوروس درتعداد محدود موجود خود پیوست.
این خط تولید قرار است سال آینده با یک خودروی اسپورت جدید که جایگزین اوروس و هوراکان جدید می گردد، کاملا هیبریدی شود. برندلامبورگینی قصد دارد اولین مدل تمام الکتریکی خود را در سال 2028 – سه سال پس از اولین وعده برند فراری – عرضه کند و سپس نسخه باتری اوروس را در سال 2029 عرضه نماید. وینکلمن اشاره کرد: “نکته مهم این است که در زمان مناسب وارد بازار شویم، زمانی که می دانیم بهترین کار را انجام می دهیم و بازار آماده است. وی افزود که استفاده از سوخت الکترونیکی یک گزینه است، اما فقط برای مدل های اسپرت این برند”. وینکلمن همچنین افزود: اما هر تصمیمی در مورد مدل‌های بالقوه با سوخت الکترونیکی برای دهه آینده به مقررات آینده در بخش‌های مختلف جهان – نه فقط اروپا- بستگی دارد.

World of Words

منبع: بیزینس نیوز

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *