برند کرمان خودرو استارتاپ استاد کار اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

سرمایه گذاری برند کرمان خودرو در استادکار

هلدینگ اقتصادی با برند کرمان خودرو به‌عنوان اولین گروه سرمایه‌گذاری بورسی، روی استارتاپ «استادکار» سرمایه‌گذاری کرد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | هلدینگ چندرشته‌ای گروه اقتصادی برند کرمان خودرو و استادکار تفاهم‌نامه‌ای به امضا رساندند که بر اساس آن، کرمان خودرو روی «استادکار» سرمایه‌گذاری می‌کند. استادکار پلتفرم خدماتی برای انجام کارهای مربوط به خانه، ساختمان و خودرو است.

مدیرعامل استادکار دراین‌باره می‌گوید:

ما دو سال پیش همه چیز را از نو شروع کردیم و رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم که مجموعه‌ای مثل گروه اقتصادی کرمان خودرو مجاب شود در استادکار سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه صرف توسعه زیرساخت‌های استادکار خواهد شد و موجب رشد سریع‌تر ما در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز، سرمایه در دسترس استارتاپ‌ها متأسفانه کم شده است، گفت: «اضافه شدن یک شرکت سهامی عام روی یک شرکت استارتاپ یعنی مانع ذهنی برای پذیرفته شدن استارتاپ‌ها برداشته شده است.»

محمدحسین اسلامیان، رئیس هیئت مدیره‌ی برند استادکار، با بیان اینکه استارتاپ‌ها بخش جدی از اقتصاد کشور هستند گفت: «ما خوشحالیم که توانستیم اعتماد مجموعه‌ی پرقدرتی مثل گروه اقتصادی کرمان خودرو را جلب کنیم و پرچم سرمایه‌گذاری صنایع مادر در استارتاپ‌ها را برای آن‌ها به جلو ببریم. ایمان داریم که این دست مشارکت‌ها طی سال‌های آینده بیش از این اتفاق خواهد افتاد. امروز معنی استارتاپ‌ها از شرکت‌های ضعیف کوچک تغییر کرده است و توانسته‌اند ارزش خود را به سهام‌داران و سرمایه‌گذاران و جامعه ثابت کنند و بخش جدی از اقتصاد کشوراند.»

برند کرمان موتور اقیانوس آبی خبر اخبار برندها استارتاپ استادکار

برند کرمان موتور اقیانوس آبی خبر اخبار برندها استارتاپ استادکار

حامد شادکام، مدیرعامل گروه اقتصادی کرمان خودرو، درباره‌ی جزئیات تفاهم‌نامه می‌گوید:

با توجه به پیشینه‌ی موفق این برند خودرویی در صنعت خودروسازی و با در نظر داشتن آینده روشن حوزه استارتاپ‌ها تصمیم گرفتیم تا در این حوزه وارد شویم و مصمم هستیم تا آینده را به کمک تکنولوژی‌های جدید و شرکت‌های پیشرو در این حوزه تضمین کنیم.

وی با اشاره به حضور صنایع بزرگ در استارتاپ‌ها در کشورهای توسعه یافته افزود: «حضور چشمگیر کسب‌وکارهای تکنولوژی‌محور در بورس‌های بزرگ دنیا بیانگر آن است که حضور شرکت‌های سهامی عام در استارتاپ‌ها می‌تواند یکی از راه‌های اصلی به سمت پیشرفت اقتصادی کشور باشد و به نظر می‌رسد این اتفاق موجب ورود شرکت‌های بورسی و اقتصادی بزرگ به حوزه‌ی استارتاپ‌ها شود تا از این منظر بستر رشد شرکت‌های استارتاپی فراهم شود و سهام‌داران در منافع رشد سریع این سرمایه‌گذاری ها ذی‌نفع باشند.»

برند استادکار، پلتفرم خدماتی برای انجام کارهای مربوط به خانه، ساختمان و خودرو است. در استادکار مشتریان سفارش خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کنند و متخصصان در سوی دیگر برای انجام کارها اعلام آمادگی می‌کنند و استادکار پل ارتباطی بین این دو است. به‌ گفته‌ی استادکار، تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار متخصص مختلف در زمینه‌های خدماتی متنوع در این پلتفرم ثبت نام کرده و مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.