پپسی

لوگوی پنهان شده پپسی در دیگر لوگوها

لوگوی پنهان شده پپسی در دیگر لوگوها

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت خبری اَد وییک به تاریخ 2 آگوست 2023 مقارن با 11 مرداد 1402- برند پپسی به همراه آژانس تبلیغاتی آلما برای کمپین “بهتر با پپسی” در سال 2021 پاداش و جوایزی را دریافت کردند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|در این کمپین تبلیغاتی، لوگوی برند پپسی در میان چین‌های مچاله شده بسته‌بندی‌های همبرگر از زنجیره‌های فست فود که حتی برند پپسی را سرو نمی‌کردند، در معرض دید مشتریان قرار گرفته بود. آخرین نسخه از کمپین تبلیغاتی “بهتر با پپسی” بر همنشینی آن با دیگر خوراکی ها و نوشیدنی ها تمرکز دارد.

درآخرین کمپین تبلیغاتی لوگوی برند پپسی در نمایی آشکار در لوگوی برندهای نوشیدنی دیگر پنهان شده است و مصرف کنندگان را تشویق می‌کند تا درباره سفارش نوشیدنی خود تجدید نظر کنند. تاد کاپلان- مدیر ارشد بازاریابی برند پپسی- گفت: در حالی که درفصل قبل به این مهم اشاره گردید که برند پپسی نسبت به کولاهای دیگر با همبرگرها ترکیب بهتری دارد، ترفند بصری جدید این برند این “پیش‌فرض” را در اذهان به چالش می کشد که برند پپسی همنشین مناسب تری برای دیگر خوراکی ها و نوشیدنی ها نیز می باشد.


این کمپین مصادف با ماه آگوست -ماه مهمانی ها و تفریحات- است. رایا سادر بوجانا -هنرمند طراحی و کاردستی با کاغذ- که روی تبلیغات لفاف برگر اصلی کار می‌کرد، برند پپسی را در دستمال‌ها و برچسب‌ هایی که چروک شده بودند، پیدا کرد و از آن ها عکس گرفت. کاپلان به خبرگزاری اَد وییک گفت: “ما موفقیت های زیادی را در ارتباط با کمپین های “بهتر با پپسی” با مناسبت های غذایی متفاوت برای مصرف کنندگان واقعی داشته ایم و هدف همین است. اما همانطور که به چشم انداز غذا و نوشیدنی نگاه کردیم، متوجه شدیم که برند پپسی فقط برای همنشین شدن با غذا نیست و می‌توانیم این دوستی را از دریچه‌ای بسیار گسترده‌تر کاوش کنیم.


این تصاویر به صورت چاپی و در مکان هایی خارج از خانه در نزدیکی کافی شاپ ها، سواحل و بوفه های های خوراکی و نوشیدنی در بازارهای کلیدی مانند آتلانتا، لس آنجلس، میامی، نیواورلئان و نیویورک به چشم می خورند. کاپلان گفت: “هدف بزرگ این کمپین نه تنها ارتقاء آگاهی از همنشینی برند پپسی برای تهیه یک ترکیب بهینه می باشد، بلکه از دیگر اهداف مهم آن می توان به ترغیب نمودن مصرف کنندگان جهت امتحان کردن پپسی با خوراکی های مورد علاقه خودشان اشاره کرد .”


این کمپین همچنین شامل بهینه سازی موتور جستجو و فعالیت رسانه های اجتماعی است. خریدارانی که از 27 جولای تا 17 آگوست از طریق پلتفرم تحویل دریزلی، هر محصول برند پپسی را سفارش دهند، می توانند از کد #BetterWithPepsi برای تحویل رایگان و 5 دلار تخفیف برای سفارش خود استفاده کنند. پلتفرم دریزلی دارای مقیاس و انعطاف پذیری عملیاتی گسترده ای است که به ما دسترسی لازم را می دهد تا با مصرف کنندگان در جایی که هستند ملاقات کنیم و آنها را تشویق کنیم که بدون توجه به موقعیت، برند پپسی را با خوراکی دلخواه خود امتحان کنند.

World of Words

منبع: اَد وییک

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *