توییتر

با لوگوی برند توییتر خداحافظی کنید

با لوگوی برند توییتر خداحافظی کنید

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت خبری بیزینس تودی به تاریخ 23 جولای 2023 مقارن با 1 مرداد 1402- ایلان ماسک در توییتی به پایان لوگوی پرنده برند توییتر اشاره کرد. ماسک در توییتی نوشت: “و به زودی با پرنده برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد”.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|ایلان ماسک طی مصاحبه ای از طریق اسپیس (توییت صوتی) این حرکت را تایید کرد و مدعی شد که این کار باید مدت ها پیش انجام می شد. ماسک همچنین توییتی را به اشتراک گذاشت و از کاربران خواست که لوگوهایی را برای برند جدید توییتر پیشنهاد دهند. ماسک در توییتی گفت: “اگرتا پایان امشب یک لوگوی X به اندازه کافی خوب پست شود، فردا در سراسر جهان پخش می گردد.”
سپس وی، یکی از لوگوهای جدید بالقوه را به عنوان نمونه به اشتراک گذاشت تا به جمع‌سپاری طراحی لوگوی جدید کمک نماید.
ماسک در توییتی که لوگوی احتمالی و بالقوه را به نمایش می گذاشت چنین اظهار کرد که لوگوی جدید باید توانمند باشد تا “نقایصی که ما را منحصر به فرد می‌کند مجسم سازد.” این میلیاردر تأکیدکرد که اگر یک لوگوی X به اندازه کافی خوب در چند ساعت آینده پست شود، این برند از فردا با لوگوی جدیدش در سراسر جهان فعال خواهد شد.

سر منشاء های X Corp

تغییر نام رسمی برند توییتر به X Corp در ماه می فاش شد. این شرکت رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که صفحات “شرایط خدمات” و “خط ‌مشی حفظ حریم خصوصی” را به‌روزرسانی کرده است تا نشان دهد که “برند تویتر اکنون برند X Corp است”. نسخه جدیدی از شرایط ارائه خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی. ایلان ماسک- رئیس میلیاردر این برند- قصد دارد بر روی این نسخه جدید کار کند و چشم انداز نهایی او برای X یک “اپلیکیشن همه چیز تمام” می باشد. یکی از جاه طلبی های ماسک برای برندتوییتر، تبدیل آن به یک سوپر اپ فوق العاده “X” همانند به وی چت چین است که خدماتی از جمله پرداخت های موبایلی و رسانه های اجتماعی را زیر یک چتر ارائه می دهد.

این اولین باری نیست که لوگوی برند توییتر تغییر می کند

در ماه آوریل، لوگوی معروف پرنده برند توییتر به طور موقت با سگ شیبا اینوی حک شده برارزدیجیتالی دوج کوین جایگزین شد. این تصمیم منجر به افزایش ارزش بازار این ارز دیجیتال به میزان 4 میلیارد دلار شد.

World of Words

منبع: بیزینس تودی

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *