lg-nova-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

اولین استارتاپ های مستعد برای همکاری با مرکز رشد ال جی معرفی شدند

اولین استارتاپ های مستعد برای همکاری با مرکز رشد ال جی معرفی شدند

ال جی نووا (Nova) مرکز رشد این غول کره‌ای در آمریکای شمالی است که می‌خواهد با همکاری استارتاپ ها به توسعه مأموریت ال جی در برخی از حوزه‌های فعالیت این شرکت بپردازد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|ال جی به تازگی اولین استارتاپ هایی را که به فهرست نهایی نامزدهای همکاری با این کمپانی بزرگ وارد شده‌اند، منتشر کرده است. در این مطلب با اسامی این استارتاپ ها آشنا می‌شویم.
هدف فعلی ال‌جی نووا برنامه‌ای موسوم به Mission for the Future است که به کشف مستعدترین کارآفرینان و استارتاپ ها می‌پردازد؛ آن‌هایی که می‌توانند به این شرکت و توسعه کسب و کارهای آن کمک کنند. این برنامه به دنبال بهترین ایده‌ها، مفاهیم و کسب و کارها در سراسر دنیا می‌گردد که در پی بهبود کیفیت زندگی به روشی هوشمندانه، سالم و با کمک ارتباطات هستند.

اولین هدف

اولین هدف بزرگ ال‌جی در این حوزه به موضوع سلامت متصل مربوط است. این شرکت از XR Health و Maya MD به عنوان نامزدهای اصلی همکاری در این زمینه نام برده است. اولی اتاق‌های درمانی مجازی ارائه می‌کند. دومی یک دستیار سلامتی هوش مصنوعی است که با کمک تلویزیون‌های ال جی مردم را به صحبت کردن درباره سلامتی‌شان تشویق می‌کند.

ال جی متاورس را فراموش نکرده است

موضوع بعدی متاورس است که ال جی نووا توجه ویژه‌ای به آن دارد. کره‌ای‌ها در این بخش استارتاپ iQ3 و I3M را در نظر گرفته‌اند. اولی به منظور آماده‌سازی محصولات برای متاورس اپلیکیشن‌ها و خدمات تجاری می‌سازد. دومی در پی ایجاد یک تجربه واقع‌گرایانه در زمینه سفر و گردشگری است.
سومین رکن در برنامه ال‌جی بحثی است که آن را تحت عنوان حرکت با انرژی معرفی کرده است. استارتاپ SparkCharge که در زمینه حمل‌پذیر کردن سیستم‌های شارژ خودروهای برقی کار می‌کند، یکی از نامزدهای همکاری با ال جی است. Driivz هم دیگر استارتاپی است که می‌خواهد نوعی سیستم عامل برای مدیریت شارژ اتومبیل‌های الکتریکی بسازد.

متاورس-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

سبک زندگی

بخش نهایی برنامه این شرکت به سبک زندگی هوشمند برمی‌گردد که ظاهراً معادل ال‌جی برای فناوری‌های هوشمند خانگی است. استارتاپ EveryKey سعی دارد از یک دستگاه تنها برای قفل‌گشایی خودرو، موبایل و درب‌ها استفاده کند و اطلاعات احراز هویت کاربر را در امان نگه دارد. استارتاپ A.kin AI هم در تلاش است تا فناوری دستیار مجازی را به محصولات سخت‌افزاری ال جی بیاورد.
این استارتاپ ها نشان می‌دهند که غول فناوری کره جنوبی با پروژه نووا در پی چه اهدافی است و چه آینده‌ای را دنبال می‌کند.

توسعه کارخانه OLED

همچنین نشریه ETNews در جدیدترین گزارش خود، درباره برنامه‌های ال‌جی برای توسعه کارخانه OLED خود در شهر پاجو توضیح می‌دهد و در بخشی از این گزارش به آیپد اپل نیز اشاره شده است. نشریه کره‌ای پیش‌بینی می‌کند که تولید نمایشگر OLED مورد استفاده در آیپد از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و البته جزئیات بیشتری درباره آن ارائه نشده است.
کارخانه پاجو ال‌جی روی ساخت پنل‌های OLED در اندازه کوچک و متوسط متمرکز است که برای تولید گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها مانند آیفون و آیپد استفاده می‌شود. همچنین ال‌جی دیسپلی با سرمایه‌گذاری حدود 2.8 میلیارد دلاری خود قصد دارد تا سال 2024 برای تولید پنل‌های OLED خود، تجهیزات اصلی را تا دو برابر افزایش دهد تا بتواند میزان تقاضای اپل را تأمین کند.

World of Words

منبع: techcrunch


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *