طلا و جواهرات وگان

معرفی 5 برند طلا و جواهرات وگان با مدیریت زنان

معرفی 5 برند طلا و جواهرات وگان با مدیریت زنان

به گزارش اقیانوس آبی خبر از سایت خبری وِگ نیوز به تاریخ 6 می 2023 مقارن با 16 اردیبهشت 1402- همه ما عاشق آراستن انگشتان، مچ دست، گردن و گوش‌هایمان با زیورآلات جذاب هستیم.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|اما چیزی که بیشتر از آن توجه ما را به سمت خود جلب نموده، ظهور برندهای جواهرات وگان می باشد -که با مدیریت زنان اداره می گردند- و خود را وقف تولیدات متفکرانه و مبتکرانه توام با پیام‌رسانی هایی قوی و تأثیرگذار کرده اند. در اینجا، پنج نمونه از برندهای جواهرات وگان را معرفی می گردند.

اما پیش از هرچیز، منظور طلا و جواهرات وگان چیست؟

در حالی که بیشتر جواهرات به دلیل مواد استفاده شده وگان هستند، استثناهایی وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از برندها، حشراتی مانند زنبورها و پروانه ها را در رزین می پوشانند و از آنها برای ساخت گوشواره یا گردنبند استفاده می کنند. برخی دیگر از برندها از مروارید در تولید محصولات خود بهره می برند و بسیاری از چرم گاوی برای ساختن دستبندهای بافته شده استفاده می کنند. افزون بر این، نباید پرهایی را که از پرندگان واقعی تهیه می‌شوند و اغلب در طرح‌های گوشواره های آویزی به چشم می خورند، نادیده گرفت. برندهای زیر متعهد هستند که فقط از مواد گیاهی استفاده کرده و به حیوانات و محیط زیست صدمه وارد ننمایند. آنها تعهد به پایایی و اخلاق را در صدر اصول کسب وکار برند خود قرار داده اند. در این راستا می توان به کاربرد فلزات بازیافتی در ساخت قطعات و سنگ های قیمتی تهیه شده از طریق تجارت منصفانه جهت زینت دهی به این محصولات اشاره کنیم.

5 برند از جواهرات متعلق به زنان وگان که ما به آنها علاقه داریم

جواهرات در زمره اکسسوری هایی هستند که همواره ارزشمند بوده اند. هر یک از این پنج صنعتگر و کارآفرین زن ماهر، ارزش‌های گیاه‌خواری خود را با تعهد به هنر خود همسو می‌کنند و این دلیلی است که ما از پوشیدن هر روزه ی گنجینه‌های دست‌ساز آنها تردیدی نداریم.

1- برند پلنت پاسی

بریتنی وست با پایگاه گیاهی و تیمش قطعات عجیب و غریب و بی نظیری را ایجاد می کنند و بدین طریق زیبایی گیاهان را به رخ می کشند. تصور کنید آووکادوهای مینیاتوری با رنگ های روشن رقصان از گوش شما آویزان هستند یا موزی پوست کنده در گردن مادرتان خودنمایی می کند. هر قطعه با دست ساخته و نقاشی شده و از مواد بدون نیکل تشکیل گردیده است. جا دارد که خاطرنشان گردد که بخشی از سود برند پلنت پاسی به پناهگاه های حیوانات و سازمان های حقوق بشر اهدا می شود.
-برند طلا و جواهر میشاکائودی
ماریسا لوئیس- صنعتگر- مدت 10 سال است که عشق خود را به جواهرات سبک بوهمیایی که عاری از هرگونه چرم یا پر حیوانات هستند، از طریق برند طلا و جواهر میشاکائودی به اشتراک گذاشته است. هر یک از قطعات لوئیس به صورت جداگانه و منحصربفرد در کارگاه وی واقع شده در اِسپوکِین -دومین شهر بزرگ ایالت واشینگتن- جایی که او با دو دخترش و بولداگ فرانسوی شان زندگی می کند به صورت دستی ساخته می شوند. با گردنبندهای طلایی و نقره ای و گوشواره های منگوله ای که از چرم گیاهی ساخته شده اند، ظاهر خود را شیک نگه دارید.

3- برند جواهر وِستلَند

ملیسا مینی، هنرمند مقیم لس آنجلس، جهت ساخت هر قطعه از جواهرات برند وِستلَند با استفاده از موم مذاب شده و با دست قالب ها را می سازد و با بهره بردن از هنر ریخته گری باستانی، آنها را با مواد بازیافت شده از قطعات طلا، فلزات و جواهرات قدیمی پر و آغشته می کند. قطعات برند جواهر وِستلَند همچنین دارای الماس ها و سنگ های قیمتی اخلاقی، رشد یافته در آزمایشگاه یا تهیه شده بواسطه تجارت منصفانه در سبک های آزاد و خودانگیخته می باشد.

4- برند کریستی رابینسون دیزاین

کریستی رابینسون -سازنده جواهر- با الهام گرفتن از حیوانات و نقوش آنها و بکار بردن پیام های جسورانه در طراحی و ساخت دستبندها، گوشواره ها، حلقه ها و گردنبندهای جذاب این برند در حقیقت قصد ترویج رابطه ای صلح آمیز با حیوانات را دارد. محصولات برند کریستی رابینسون دیزاین از فلزات سازگار با محیط زیست همچون آلومینیوم و نقره ساخته شده اند. رابینسون که از 20 سال گذشته تا کنون به عنوان یک گیاهخوار اخلاقی که معتقد است خوردن حیوانات یا استفاده از محصولات حیوانی مانند شیر، تخم مرغ یا چرم از نظر اخلاقی اشتباه است می باشد. وی در حال حاضر بخشی از درآمد کسب وکار خود را به سازمان های خیریه دوستدار محیط زیست، حیوانات و انسان ها اهدا می کند.

5- برند فِرَکتل موون کری اِیشِنز

برایانا ریوز- خالق جواهرات برند فِرَکتل موون کری اِیشِنز – هنگام طراحی قطعات تشکیل شده از مس و سنگ از طبیعت و زمین به عنوان الهام‌بخش خود استفاده می‌کند. محصولات این برند مجموعه گسترده ای از گوشواره‌های آمیتیست تا گردن‌بندهایی که با سنگ ماه -موون استون- و مس طراحی شده‌اند را شامل می شوند. استفاده ریوز از سنگ های غیرمعمول مانند لابرادوریت، فلوریت سبز و چشم ببر، قطعات او را منحصر به فرد، فراموش نشدنی می نماید.

World of Words

منبع: وِگ نیوز

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *