12

” Bing Image Creator” خالق تصویر بینگ

” Bing Image Creator” خالق تصویر بینگ

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت بی دی ام به تاریخ 29 ژوئن 2023 مقارن با 8 تیر 1402- خالق تصویر بینگ توسط برند مایکروسافت تولید گردید. این پلتفرم با استفاده از ابزار پیشرفته DALL-E که مورد تائید OpenAI می باشد راه اندازی شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|خالق تصویر بینگ با پشتیبانی هوش مصنوعی این تسهیلات را برای شما فراهم می سازد تا تصاویر مورد نظرتان را تولید کنید. در شرایط کنونی، خالق تصویر بینگ در پیش فرض بینگ قرار دارد. برند مایکروسافت به واسطه عرضه خالق تصویر بینگ، رقیبی سرسخت برای هوش مصنوعی برند میدجورنی (Midjourney) – پرچمداری دیگر برای تولید تصویر- خواهد بود.

با این راهنما، نحوه دسترسی و استفاده از خالق تصویر بینگ را بیاموزید.
چگونه می توانم به خالق تصویر بینگ بپیوندم؟
برای دسترسی به خالق تصویر بینگ دو مسیر وجود دارد، اما قبل از هرچیز نیاز به یک حساب کاربری مایکروسافت با هدف ورود به وب سایت های برند مایکروسافت دارید (این حساب کاربری را می توان با استفاده از آدرس جی میل و به صورت رایگان ایجاد نمود).

چگونه با خالق تصویر بینگ، تصاویر مورد نظر خود را تولید کنیم؟

تولید تصاویر با استفاده از خالق تصاویر بینگ بسیار سهل و ساده می باشد. برخلاف برند میدجورنی که نیاز به گذر از یک سرور دیسکورد به همراه دستورات و گزینه های زیاد می باشد، خالق تصویر بینگ تنها محدود به یک Text box یا جعبه متنی – یکی از انواع ویجت های رابط کاربری گرافیکی- است که در آن می‌توانید درخواست‌های خود را بنویسید. هنگامی که درخواست آماده شد، تنها باید فشار دادن دکمه Create، هوش مصنوعی مجموعه ای از 4 تصویر را ایجاد می کند.
یک لوگوی بینگ در پایین وسمت چپ هر تصویر ایجاد شده ظاهر می شود.


نکته قابل توجه این است که تنها 20 تصویر تولید شده (هر کدام شامل 4 تصویر) در history شما حفظ می شود، مگر اینکه آنها را در یک پوشه جداگانه ذخیره کنید. اگر موضوعی در ذهن ندارید می توانید از گزینه”Surprise Me” استفاده نمایید. این گزینه به شما یک prompt بطورتصادفی ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بفهمید که درخواست‌ها چگونه در خالق تصویر بینگ نوشته می‌شوند. گزینه “Surprise Me” یک درخواست را پیشنهاد می کند. این ابزار همچنین شما را در مورد نحوه نوشتن درخواست ها راهنمایی می کند.
مدل اصلی بدین صورت است: “صفت + اسم + فعل + سبک”.


جا به جا نوشتن اسم (یا فاعل) و صفت کاملاً امکان پذیر است. به عنوان مثال:
توقف قطاردر یک ایستگاه در کشور ژاپن در شب، عکس سیاه و سفید.
در اینجا 4 نتیجه ایجاد شده توسط DALL-E در خالق تصویر بینگ به نمایش گذاشته شده است:
اما ابزار کامل نیست. در تصاویر بالا، به عنوان مثال متوجه خواهید شد که قطار گاهی اوقات دقیقا در مسیر خود نیست. با این حال، از قبل به شما هشدار داده شده است. در واقع، گفته شده است که “مانند هر فناوری جدید و در حال تکامل، ممکن است از نتایج شگفت زده شوید”. خالق تصویر بینگ به طور مشخص به شما اطلاع می دهد که در تصویر های تولید شده به درخواست شما، “متن ممکن است کاملا درست نباشد”، “صورت ها و دست ها ممکن است مخدوش به نظر برسند” یا “سیستم ممکن است درخواست های شما را اشتباه تفسیر کند”.
و در واقع گاهی اوقات چنین است، همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، با درخواست زیر ایجاد می شود:
عکس پیرمردی که در ایستگاه قطار منتظر است، در کنار تابلوی ورودی
ما متوجه خطاهای تصویر تولیدی، همچنین ناتوانی هوش مصنوعی در ایجاد متن مورد انتظار یا حتی در شکل دادن حروف هستیم.
محدودیت های فعلی ابزار در این 4 تصویر قابل مشاهده است.

چند نکته برای استفاده درست از خالق تصویر بینگ

به منظوراینکه از خالق تصویربینگ به درستی استفاده کنید و بدانید چه کارهایی را می توان به واسطه آن انجام داد و زمان زیادی را برای تولید تصاویر خود هدر ندهید، مهم است که برخی از اطلاعات اولیه را در نظر بگیرید.

1. به طور پیش فرض، تصاویر واقع گرایانه
با نوشتن درخواستی که فقط و فقط عناصر تشکیل دهنده تصویر شما را ذکر می کند، خالق تصویر بینگ به طور پیش فرض تصویری را به سبک واقعی تولید می کند. به عنوان مثال، اگر شما درخواست زیر را وارد کنید که یک قطار در یک ایستگاه در کشور ژاپن در شب توقف می کند، این نتایج به دست می آید:

همانطور که مشاهده می گردد هیچ قطاری در خلق این تصاویر از ریل خارج نمی باشد.

2. اهمیت مشخص کردن سبک گرافیکی
مانند هر هوش مصنوعی خالق تصویر، مشخص کردن سبک گرافیکی که می خواهید به آن برسید بسیار مهم است. در بالا تصویر واقع گرایانه ای را از پیش فرض خالق تصویر بینگ دیدیم. برای داشتن یک رندرینگ (گرافیک رایانه ای) دیگر لازم است ویژگی های آن را مشخص کنید. در اینجا اولین مثال با درخواست زیر انجام می شود:
توقف قطاردر ایستگاه کشور ژاپن در شب، مدل مقیاس (مدل) – ما تقریباً می خواهیم قطارهای کوچک را به تصویر بکشیم!


افزون براین، از خالق تصویر می‌توان درخواست کرد که سبک خاصی از یک هنرمند را تولید نماید، مشروط بر اینکه وی از شهرت یا سبک خاصی برخوردار باشد. به عنوان مثال، ما از هوش مصنوعی در خواست می کنیم که از کارهای رنه ماگریت، به ویژه تابلوی امپراتوری نور وی الهام بگیرد. درخواست ما یک قطار که در یک ایستگاه روستایی ژاپنی در شبی توقف می کند، به سبک امپراتوری نور ماگریت. و این هم نتایج:


1. توضیح ها و حذف ها
هنگام استفاده از خالق تصویر بینگ، در مشخص کردن جزئیات خاصی که می‌خواهید در تصویر مشاهده کنید یا نکنید هیچ تردیدی نداشته باشید. به عنوان مثال، ما می‌خواهیم قطار معروف کنونی خود را به سبک مدادی، بدون کاراکتر و بدون رنگ، به‌جز گلبرگ‌هایی صورتی ساکورا که به زمین می‌ریزند، نشان دهیم که در دستور خود مشخص می‌کنیم و به شرح زیر است:
یک قطار که در یک ایستگاه روستایی ژاپنی در شب توقف می کند، مداد، بدون رنگ، بدون مردم، فقط صورتی گلبرگ های صورتی ساکورا که در حال افتادن هستند. اما درخواست خود را بیش از حد بارگذاری نکنید، ابزار تمایل دارد به سرعت دستورالعمل ها را حذف کند.


در نهایت، در شرایط کنونی خالق تصویر بینگ، انتخاب تصویری برای تغییر آن یا درخواست بازسازی غیرممکن است. برخلاف آنچه که برند میدجورنی ارائه می‌کند، نمی‌توانید 4 تنوع از یک تصویر را به دست آورید. بنابراین، هر یک از 4 تصویردر سبک خاص تصویر اولیه تولید شده خود منحصر به فرد هستند.

در حال حاضر، خالق تصویر بینگ فقط ازدرخواست های نوشته شده به زبان انگلیسی پشتیبانی می کند، اما انتظار می رود زبان های دیگر به زودی اضافه شوند. همچنین، برند مایکروسافت “کنترل هایی را برای محدود کردن تولید تصاویر مضر یا خطرناک” اعمال می کند. برای مثال، تولید تصاویر بصری از جمله شخصیت‌های عمومی یا محتوای جنسی غیرممکن است. برند مایکروسافت هشدار می دهد که سوء استفاده از پلتفرم، خود ممکن است به تعلیق موقت یا ممنوعیت دائمی منجر شود. در پایان، ذکر این نکته ضروری است که با حذف سابقه جستجوی بینگ، آثار خود را در خالق تصویر بینگ نیز حذف خواهید کرد.

World of Words

منبع: بی دی ام

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *