6G

سامسونگ اولین گردهمایی 6G خود را ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌کند

سامسونگ اولین گردهمایی 6G خود را ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌کند

سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که ۲۳ اردیبهشت اولین انجمن 6G خود را میزبانی خواهد کرد تا اطلاعاتش را درباره فناوری ارتباطی نسل بعدی، 6G به اشتراک بگذارد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|به گزارش Sammobile، سامسونگ الکترونیکس برای مطرح کردن اطلاعاتی درباره فناوری ارتباطی نسل بعدی، یعنی 6G، اولین انجمن 6G خود را با نام «تجربه بعدی فرامتصل برای همه»، در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۲۲ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار خواهد کرد. هدف غول کره جنوبی ارائه دانش و دید کلی درباره 6G به شرکت‌کنندگان است.
برای شرکت در این انجمن از ۱۳ آوریل تا ۱۳ مه (۲۴ فروردین تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) می‌توان ثبت نام کرد و در صورت وجود تغییرات، سامسونگ اعلان‌های ایمیلی درباره زمان‌بندی رویداد و تغییرات ارسال خواهد کرد. هر شرکت‌کننده ثبت‌نام‌شده می‌تواند سؤالات خود را قبل از هر جلسه در وب‌سایت رویداد ارسال کند.
انجمن 6G سامسونگ کارشناسان برجسته جهانی از دانشگاه و صنعت را گرد هم می‌آورد و اطلاعاتی درباره آینده فناوری‌هایی که جهان تا سال ۲۰۳۰ پیشروی می‌کند، ارائه خواهند داد. این گردهمایی به دو جلسه صبح و بعد از ظهر تقسیم می‌شود و همچنین از طریق کانال رسمی یوتیوب سامسونگ پخش خواهد شد.
جلسه صبح با موضوع «پیوند ارتباطی 6G» از ساعت ۴: ۳۰ تا ۷: ۴۰ صبح به وقت تهران و جلسه بعدازظهر با موضوع «شبکه هوشمند برای 6G» از ساعت ۲۰: ۴۰ تا ۲۳: ۵۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره این رویداد از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ قابل مشاهده است.
همچنین شکی وجود ندارد که فناوری اینترنت نسل پنجم در راه است و با قدرت درخور توجه خود می‌تواند بر بسیاری از جنبه‌های زندگی بشر امروز تأثیرگذار باشد. بااین‌حال، هنوز به جایی نرسیده‌ایم که بتوانیم از این فناوری به کامل‌ترین شیوه استفاده کنیم. متأسفانه به‌تازگی مشخص شده است که حتی نزدیکِ رسیدن به چنین دنیایی نیز نیستیم. طبق مطالعه جدید Speedcheck، سرعت 5G در دنیای واقعی با وجود وعده‌های چند گیگابایت‌برثانیه‌ای داده‌شده بسیار ناامیدکننده بوده است.
این مطالعه از اول اکتبر تا سی‌ویکم دسامبر سال گذشته انجام شد و نشان داد سرعت بارگیری 5G در ایالات متحده آمریکا فقط ۲٫۷ برابر بیشتر از سرعت 4G بوده و به‌طور متوسط کمتر از ۵۰ مگابیت‌برثانیه است. البته این همه ماجرا نیست و مسئله زمانی بدتر شد که در برخی از آزمایش‌ها، سرعت دانلود 5G درواقع از سرعت 4G کمتر بود. در حقیقت، در یکی از هشت شهر آزمایش‌شده در ایالات متحده آمریکا، 4G سریع‌تر از 5G ثبت شد و در ۳۱ درصد از شهرها، سرعت دانلود 5G کُندتر یا کمی سریع‌تر از 4G بوده است.
با کمال تعجب، Sprint اپراتوری است که سریع‌ترین 5G را ارائه می‌دهد. سال گذشته، مراحل ادغام Sprint با T-Mobile آغاز شد. ازآنجاکه این شرکت مخابراتی، تنها گزینه‌ای بود که باند فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی ارائه می‌داد، کاربران Sprint می‌توانستند سرعت دانلود ۵۹ مگابیت‌برثانیه را تجربه کنند که ۲۴ درصد سریع‌تر از متوسط کشور آمریکا است. اینترنت نسل پنجم در AT&T و T-Mobile به‌ترتیب با داشتن سرعت ۵۳ و ۴۷ مگابیت‌برثانیه دوم و سوم شد.

World of Words

منبع: sammobile


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *