Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

برند لوناز و سرمایه گذاری به نام دیوید بکهام

دیوید بکهام ستاره سابق جهان فوتبال، در برند لوناز سرمایه‌گذاری کرد. این استارتاپ انگلستانی که در سال ۲۰۱۸ پایه‌گذاری شده، در زمینه بازسازی خودروهای کلاسیک و تجهیز آنها به پیشرانه‌های الکتریکی فعالیت می‌کند. آنطور که اعلام شده، دیوید بکهام ده درصد از سهام این استارتاپ را خریداری کرده است.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | پیش از بکهام خانواده‌های Rueben وBarclay  نیز در کمپانی لوناز سرمایه‌گذاری کرده‌‎اند. پس از پیوستن این ستاره پرطرفدار به جمع سهامداران، برند لوناز از گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های خود خبر داده است. تجهیز خودروهای صنعتی و تجاری به پیشرانه‎‌های سبز بخشی از این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (6)

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (6)

تاریخچه برند لوناز

لوناز (Lunaz) یکی از برندهایی است که به حوزه احیای مدل های قدیمی ورود پیدا کرده و با تجهیز خودروهای کلاسیک به پیشرانه های مدرن برقی نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. مقر این شرکت در انگلستان واقع شده و پرسنل آن را تنی چند از کارکنان سابق برندهای مشهور خودرو سازی، ازجمله استون مارتین، جگوار، فراری، فولکس واگن و مکلارن تشکیل می دهند. هفته گذشته لوناز اعلام کرد مشغول کار روی سه خودروی کلاسیک رولزرویس فانتوم V مدل ۱۹۶۱، جگوار XK120 مدل ۱۹۵۳ و رولزرویس Silver Cloud مدل ۱۹۵۶ است. با تصمیم مقامات این شرکت، جگوار XK120 زودتر از بقیه تکمیل شده و به دست مشتری نهایی خواهد رسید.

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

ساختار

گروه لوناز در واقع دارای سه زیرمجموعه است. این زیرمجموعه‌ها عبارتند از بخش طراحی(Lunaz Design)، بخش تکنولوژی (Lunaz Applied Technologies) و بخش پیشرانه .(Lunaz Powertrain)

همانطور که قابل حدس است، بخش طراحی وظیفه تبدیل مدل‌های کلاسیک به مدل‌های جدید را بر عهده دارد. بخش تکنولوژی باید به مهندسی مجدد و ارتقای خودروهای تجاری بپردازد و بخش پیشرانه هم وظیفه توسعه پیشرانه برای خودروهای انتخابی و یا دیگر خودروسازان را عهده‌دار است.

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

استراتژی

اولین مرحله از استراتژی جدید لوناز، تبدیل و یا بازتولید کامیون‌ها و دیگر خودروهای سنگین است. به گفته این کمپانی تا سال ۲۰۳۰ و زمانی که موتورهای درون‌سوز از بازارهای اصلی حذف شوند، بیش از دو میلیارد خودروی بنزینی و دیزلی روی کره خاکی موجود خواهد بود. لوناز معتقد است با کمک بازتولید، ارتقا و برقی‌سازی این خودروها می‌توان از فرسوده شدن و آلایندگی بخش قابل توجهی از آنها پیشگیری کرد.

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

دیوید لورنز

دیوید لورنز بنیانگذار و مدیرعامل شرکت لوناز هم افزوده با شیوه‌ای که این برند در پیش گرفته در هزینه‌های ناوگان‌ها صرفه‎‌جویی شده و اتلاف منابع در سیاست جهانی کربن‌زدایی کاهش می‌یابد.

بد نیست اشاره کنیم برند لوناز با بازسازی و تجهیز مدل‌هایی چون رولزرویس فانتوم، بنتلی کانتیننتال و رنجرور کلاسیک به شهرت رسیده است. با سیاستی که این کمپانی در راستای گسترش فعالیت‌ها اتخاد کرده، ۵۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۴ ایجاد خواهد شد.

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

Lunaz برند لوناز دیوید بکهام اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.