برند کلاگ Kellogg

برند کلاگ Kellogg تاییدیه FDA را برای غنی سازی مواد غذایی با ویتامین D دریافت کرد

برند کلاگ Kellogg تاییدیه FDA را برای غنی سازی مواد غذایی با ویتامین D دریافت کرد

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت خبری فود بیزینس نیوزبه تاریخ 9 ژانویه 2023 مقارن با 20 دی 1401 – سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) طبق گزارش ارائه شده در 5 ژانویه مقررات افزودنی های مواد غذایی را اصلاح کرده است تا امکان استفاده از ویتامین D  به عنوان یک مکمل غذایی در خوراکی هایی مانند غلات صبحانه، گرانول ها ، محصولات حاوی دانه های خوراکی مانند بیسکوییت ها، وتنقلات حاوی غلات برنج وگندم را فراهم کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|این اقدام در پاسخ به درخواست ارائه شده توسط  برند کلاگ Kellogg در 25 ژوئن  2019 صورت گرفته است. ویتامین D در حال حاضر ممکن است در سطوحی تا 560 واحد بین المللی (IU) در هر 100 گرم در غلات صبحانه و تا 400 واحد بین المللی (IU)  در هر 100 گرم در خوراکی های بر پایه غلات گنجانده شود. مؤسسه پزشکی آکادمی های ملی در سال 2011 گزارشی برای تعیین میزان مصرف مرجع رژیم غذایی (DRI) برای ویتامین D منتشر کرده است.

با مشاهده فرصتی برای کمک به بهبود سلامت عمومی از طریق غذا، برند کلاگ   Kellogg تحقیقاتی گسترده در این راستا انجام داد وگزارش هایی از مطالعات علمی انجام شده پس از گزارش سال 2011 را به FDA ارسال کرد و از آژانس درخواست کرد تا مقررات غنی‌سازی غلات و خوراکی های بر پایه  غلات را با ویتامین D که یک ویتامین نگران کننده در میان آمریکایی ها می باشد تحت بررسی قرار دهد. و بدین ترتیب، بر اساس نتایج حاصل شده از مطالعات برند کلاگ Kellogg بی خطر بودن سطوح مجاز غنی سازی ویتامین D در خوراکی های بر پایه غلات مورد حمایت و تایید قرار گرفتند.

برند کلاگKellogg

خاطرنشان می کند که بیش از 90 درصد آمریکایی ها ویتامین D کافی مصرف نمی کنند. ومیزان دریافتی لازم این ویتامین از طریق منابع غذایی طبیعی مانند ماهی های چرب، زرده تخم مرغ و برخی قارچ ها دشوار است. این برند همچنین بر اساس تحقیقات خود افزود: حدود 6 نفر از هر 10 مصرف کننده (59٪) گزارش می دهند که می خواهند ویتامین D بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنند.

نایجل هیوز، از بخش تحقیق و توسعه جهانی و نوآوری برند کلاگ Kellogg می‌گوید: “غلات و شیر غنی‌شده برند کلاگ Kellogg از دیرباز روشی خوشمزه و مقرون به صرفه برای دریافت ویتامین D بوده است.” اکنون، غذاهای روزمره، مانند غلات و تنقلات حاوی غلات، می‌توانند حتی بیشتر از این به مردم کمک کنند تا به ویتامین D دسترسی داشته و مصرف کنند و روزهای بهتری را برای 3 میلیارد نفر تا پایان سال 2030 ایجاد کنند. علاوه بر تقویت مواد غذایی با ویتامین D، برند کلاگ Kellogg در تلاش برای نوآوری غذاهای ارگانیک با استفاده از منابعی که بطور طبیعی حاوی مواد مغذی هستند می باشد. کراکر ارگانیک خالص، ساخته شده با پنیر و سبزیجات اولین کراکر ی خواهد بود که حاوی ویتامین D گرفته شده از پودر قارچ می باشد و یک منبع خوب ویتامین D (شامل 10درصد ارزش روزانه) برای شما خواهد بود. کراکرها در این ماه در قفسه های سوپرمارکت ها ظاهر می شوند. برند کلاگ Kellogg شعار وعده روزهای بهتر (Better Days Promise) را سرداده و اهدافی قوی دراستراتژی جامع محیطی، اجتماعی و دولتی خود(ESG) تعییین کرده تا بتواند به قول خود وفا کند. این برند خود را متعهد به رسیدگی به «گرسنگی پنهان» یا کمبود ریزمغذی‌ها، ازطریق منابع ذاتی وغنی‌سازی آنها کرده است. برند کلاگKellogg به استفاده از مواد مغذی و تقویتی برای ارائه گزینه های خوشمزه، مقرون به صرفه و در دسترس برای کمک به مصرف کنندگان جهت افزایش ویتامین D در رژیم غذایی شان ادامه خواهد داد.

این برند، برای تسهیل در شناسایی سریع  محصولات  غذایی جدید توسط مصرف کنندگان، از برچسبی ساده شامل اطلاعات کلیدی و درصد ارزش غذایی روزانه در جلوی  بسته ‌بندی محصول استفاده کرده است. و همچنین این برند محتوای ویتامینD  همه محصولات را درقسمت اطلاعات تغذیه ای ارائه می نماید.

World of Words

منبع: foodbusinessnews

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *