Year-of-the-Rabbit-astrology

سال خرگوش: حضور7 برند مشهوردر جشن سال نو قمری چینی

سال خرگوش: حضور7 برند مشهوردر جشن سال نو قمری چینی

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل ازسایت فشن یونایتد به تاریخ 20 دی ماه 1401- سال خرگوش درراه است و ما وارد سال نو قمری چینی در 22 ژانویه می‌شویم، سالی که زودیاک چینی آن را پرازشانس، خوش‌بینی، شوخ طبعی و تعقل تعریف کرده است. به مناسبت جشن گرفتن این سال جدید، طیف وسیعی ازبرندها و کمپین‌ها، مجموعه‌های شکیلی را رونمایی کرده‌اند که با استفاده از گوش‌های خرگوش و لباس های کرکی، تم امسال را در بر می‌گیرند. در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|

برند سلف – پرتره Self-Portrait

برند سلف-پرتره به نظرمی رسد سال نوقمری چینی را با مجموعه ای اختصاصی و کمپین همراهش به کارگردانی بنیانگذارومدیر خلاق خود، هان چونگ جشن بگیرد. هدف این تصویر، محصور کردن خانواده و دوستی از طریق تصاویری است که سعی در نمایش دادن یگانگی و تشریفات مشترک دارند. چونگ و الکساندرا لیز، عکاس چینی بریتانیایی، گفتند که وی می‌خواهد صمیمیت لحظات خانوادگی را همراه با به نمایش گذاشتن سنت در این برند به تصویر بکشد. دریکی از انتشارات، وی اظهار داشت که بزرگ شدن با چنین آیین‌هایی باعث شده که همیشه سعی کند اینگونه مراسم باستانی را از طریق کارش در معرض دید همگان قرار دهد.

مجموعه برند سلف – پرتره طرح هایی را برای زنان و کودکان ارائه می دهد که ازچانگزم ( یک سبک لباس سنتی چینی) الهام گرفته است و می توان برای خرید به وب سایت این برند یا فروشگاه های فیزیکی مراجعه نمود.

در طراحی محصولات این برند، قرمز کاملا رنگی برجسته است و در جنس ها و طرح های متفاوت مانند لباس بافتنی، توری گیپورو… دیده می شود. علاوه بر این، کیف پاپیونی برند سلف- پرتره در رنگ‌های فصل جشن، شامل قرمز، طلایی و نقره‌ای مجددا طراحی شده است.

برند ماژ Maje

برند لوکس فرانسوی ماژ با همکاری تصویرگر چینی جیایی لی برای این مناسبت، کمپین خود را راه اندازی نموده است. اثر متمایز این هنرمند با تأثیر گرفتن ازمجموعه انیمیشن هایی از استودیو فیلم حیوانات شانگهای، مانند “هیاهو در بهشت” خلق شده است. جیایی لی برای طراحی خود، مجموعه برند ماژ را با صحنه‌هایی که به تعطیلات سالانه اشاره دارند همراه با نقش هایی که در آن از اساطیر چینی الهام گرفته شده اند به تصویرکشیده است. مجموعه برند ماژ بکار بردن رنگ های پاستلی و تزئینات خاص در بافتنی ها و اکسسوری ها حال و هوایی بهاری را تداعی می کند.

برند پرادا Prada

برند پرادا با راه اندازی کمپینی تحت عنوان “خاطرات زیبایی” به نظر می رسد سال خرگوش را با تصاویری که بسیار شفاف و روشن هستند جشن بگیرد. این برند لوکس ایتالیایی برای به نمایش گذاشتن طرح هایش، تعدادی افراد مشهور و با نفوذ چینی از جمله مدل و بازیگرمعروف دو خوان، خواننده کای شوکون و بازیگر بای یوفان جهت همکاری با مجموعه این برند دعوت نموده است. این تصاویر توسط نیک یانگ، عکاسی که به‌ خاطر کارهای سورئالش شناخته می‌شود، ثبت گردیده و هریک ازستارگان را در کنار اشیاء ملموس مرتبط با گذشته‌شان به معرض نمایش گذاشته است. طرح های کمپین از طریق پروژه “وی چت” تحت همین عنوان در معرض نمایش قرار داده شده اند و برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا ازطریق مفهوم مشابه به اجرا گذاشته شده، پرتره سفارشی مورد نظر خود را از میان محصولات این برند برگزینند و آنها را سفارش دهند. همچنین به عنوان بخشی از این پروژه، برند پرادا مجموعه‌ای از لباس‌های آماده مردانه و زنانه، کیف، کفش و لوازم جانبی، از جمله کیف جدید پرادا مون بگ را از مدل سال ۲۰۰۰ خود مجددا طراحی کرده است. در میان خط تولید لباس‌های مردانه، خریداران می‌توانند لباس‌های مخملی، کت‌های جناغی، کفش‌های چرمی برس‌خورده و لوازم جانبی با برند پرادا را که نقش ها و اشکالی از خرگوش را به همراه خود دارند، خریداری کنند.

برند میسوما Missoma

امسال، برند میسوما با ساوی، طراح پکنی، در طیف وسیعی از لوازم جانبی در بخش جواهرات این برند همکاری کرده است. برند میسوما با مجموعه 31 قطعه ای همراه با طرح هایی که فراتر از سبک های معمول می باشد به استقبال تعطیلات سال نو رفته است، حکاکی های های زیبا و خلاقانه با استعاره هایی از خرگوش را می توان در سنگ های کلسدونی قرمز و سنگ های روکش طلا مشاهده کرد، که هر دو رنگ های سنتی هستند. برای به نمایش گذاشتن این طرح ها، برند میسوما کمپینی را منتشر کرد که در آن خود ساوی شخصا حضور داشت، که آیتم های فردی را هم در تصاویر و هم در یک ویدیوی اختصاصی به نمایش می گذاشت.

برند گوچی Gucci

برای تعطیلات سال نو، برند گوچی از کمپین و مجموعه‌ای رونمایی کرد که هم سال نو قمری چینی و هم استقبال بهار را جشن می‌گیرد. محصولات برند گوچی طرح های متفاوتی از خرگوش را کاملاً در خود جای داده اند. نمایه های متفاوتی از خرگوش روی لباس‌های بافتنی، تی‌شرت‌ها، کفش‌ها و ساعت‌های رنگارنگ این برند برای مردان و زنان که هر کدام دارای گرافیک هندسی و رنگ‌های متضاد هستند، دیده می‌شود. در میان این مجموعه، بازنمایی‌ ویژه‌ای از کیف‌های دستی برند گوچی، از جمله مدل‌های 1955دایانا و مدل هرس بیت به چشم می خورد. کیف های اصیل این برند، هر کدام با چرم‌ها، پارچه‌های پشمی فاستونی و یراق هایی خاص برای سال نو مجددا طراحی شده اند. این کمپین توسط هنرمند مشهور مکس سیدنتوف اجرا گردید. وی برای به نمایش گذاشتن برند گوچی به انتخاب جسورانه رنگ در یک چمنزار رویایی تأکید بسزایی داشت. در ادامه جشن، مجموعه برند گوچی همچنان در فروشگاه‌های منتخب در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و در ویترین‌ها و پاپ‌آپ‌های اختصاصی با الهام گرفتن از خرگوش چشم اندازی خیره کننده به نمایش درآمده است.

برند ژیوانشی Givenchy

استودیوی انیمیشن برند دیزنی در کنار صدمین سالگرد خود، با برند ژیوانشی در مجموعه‌ای که به سال نو قمری چینی نیز اختصاص داده شده است، همکاری کرد. این دو برند به طور مناسب شخصیت آرشیوی دیزنی اسوالد خرگوش خوش شانس را به عنوان نماد خوش یمنی برای مجموعه برند خود انتخاب کردند و پیشروی میکی موس را پس از 95 سال وقفه بازگرداند. اسوالد یک نماد برجسته در سراسر مجموعه مشترک این دو برند است که شامل ایتم های چشمگیر کلکسیونی و اصول گرافیکی برای مردان و زنان است. دو برند مشهور دیزنی و ژیوانشی کمپین خود را با همکاری جولیان کلینسویچ تولید کردند. این کمپین، انیمیشن محبوب رانشان می دهد که به مکان های معروف در سراسر جهان سفر می کند.

برند تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

به نظر می‌رسد که میفی انتخاب محبوبی برای سال نو قمری چینی است، تامی هیلفیگر از دسته برندهای مد در سال نو می باشد که برای طراحی مجموعه خود از شخصیت های انیمیشنی استفاده کرده است. برند تامی هیلفیگردر بیانیه‌ای اعلام داشت که مشتاق است تا طراحی های بکاررفته در لباس‌ها و محصولات این برند، ویژگی‌های سال خرگوش را با خود همراه داشته باشند. بدین منظور طرح آمریکایی خود را با میفی مینیمال اثرطراح هلندی ادغام میکند. این برند 50 آیتم را که برای برای مردان، زنان و کودکان مناسب هستند را به معرض نمایش می گذارد. در میان این موارد می‌توان به حضور میفی بر روی پوشاک کلاسیک‌، مانند ژاکت‌های دانشگاهی، لباس های باشگاهی و پیراهن‌های راگبی اشاره کرد که هر کدام با نمادها و رنگ‌های اولیه تزئین شده‌اند.

World of Words

منبع: fashionunited

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *