برند پروکتر اند گمبل

برند پروکتر اند گمبل “P&G” پیش بینی فروش خود را افزایش داد

برند پروکتر اند گمبل “P&G” پیش بینی فروش خود را افزایش داد

به گزارش اقانوس آبی خبر به نقل از رویترز به تاریخ 19 ژانویه مقارن با 29 دی ماه 1401- در روز پنجشنبه، برند غول پروکتر اند گمبل پیش بینی فروش تمام سال خود را افزایش داد و اعلام کرد که علیرغم کاهش حجم فروش، قیمت ها افزایش خواهند یافت و مدعی بود که هزینه های بالایی که جهت تولید محصولات تحمل می شوند بر سود فشار می آورند. برند پروکتر اند گمبل پیرو افزایش قیمت ها با هدف جبران کاهش فروش محصولات مصرفی، کاهش در سود سه ماهه خود را ابراز داشت.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|به منظور پوشش دادن هزینه های حمل و نقل کالاها، نیروی انسانی و غیره برند پروکتر اند گمبل چندین بار قیمت محصولاتش را افزایش داده است. با این حال مدیران این برند مادر، رفتارمصرف کنندگان را انعطاف پذیر دانستند چرا که برخی از برندهای زیر مجموعه آن، سودهایی را گزارش دادند که مطابق با پیش بینی تحلیل گران بود. آندره شولتن “مدیر مالی” این برند، دلیل وفاداری مصرف کنندگان را با وجود افزایش قیمت، مدیون محصولات شناخته شده این برندهای زیر مجموعه برند پروکتر اند گمبل و ارزشمندی آنها در ذهن مصرف کننده دانست.
جان مولر، مدیر اجرایی برند پروکتر اند گمبل نتایج حاصل را با وجود شرایط دشوار محیط عملیاتی ناشی از بالا بودن هزینه ها، فشارهای تورمی بر روی مواد اولیه و سرعت باد مخالف از سوی دلارهمچنان قوی و رضایتبخش دانست.

تحلیلگران الاینس برنشتاین

چنین باور دارند که نتایج اعلام شده توسط برند پروکتر اند گمبل به مذاق دیگر همتایان این برند خوش نخواهد آمد. برند پروکتر اند گمبل، بزرگترین بازار خود را که در ایالات متحده واقع می باشد به نسبت پرتوان و قدرتمند می بیند و این در حالی است که دومین بازار آن در کشور چین به واسطه قرنطینه های ناشی از کوید قدرت گذشته خود را بدست نیاورده است. مدیر مالی “آندره شولتن” اظهار داشت که نیمی از کاهش حجم فروش برند پروکتر اند گمبل به واسطه کاهش در مصرف بوده است و نیمی دیگر از آن به کاهش محصولات عرضه در کشورهای روسیه و چین بر می گردد. شولتن درگفتارهایش به این مهم اشاره کرد که مصرف کنندگان ازتوجه به بهداشت شخصی خود و شستشوی لباس هایشان دست نمی کشند و تلاش برندهای زیر مجموعه برند مادر پروکتر اند گمبل بر ایجاد ارزش بیشتر در محصولاتشان می باشد تا برای مصرف کنندگان خود حق انتخاب هایی با ارزش افزوده قابل توجهی فراهم کنند.

در برندهای زیرمجموعه که در تولید محصولات شوینده خود از مواد ارگانیک جهت حفظ سلامت پارچه استفاده می کنند، افزایش قیمت، افزایش فروش محصولات ارگانیک را به همراه داشت. آنچه که ازگقته های شولتن برداشت می شود این است که برند پروکتر اند گمبل در رابطه با مصرف کنندگان آمریکایی اش نگرانی خاصی ندارد و همچنین تغییرات چشمگیری را برای بخش محصولاتش با برچسب خصوصی پیش بینی نمی کند. وی از افزایش قیمت های محصولات برند پروکتر اند گمبل که در دو ماه آینده اعلام خواهد شد خبر داد و چنین اظهار داشت که: “برند پروکتر اند گمبل کاملا به این امر اعتماد دارد که مصرف کنندگان شرایط را طی چند فصل آینده به خوبی حفظ خواهند کرد.”
و همچنین بیان کرد که “از نظر قیمت‌گذاری اوج”، افزایش چشمگیر قیمت‌های برند پروکتر اند گمبل در سال مالی گذشته بوده است و گفت: “ما همچنان در حال عبور از برخی از فشارهای هزینه از طریق افزایش قیمت در سراسر جهان هستیم.” شولتن بیان کرد که پروکتر اند گمبل “تغییر زیادی در گفتگوهای خرده فروشان نمی بیند” زیرا آنها به دنبال افزایش قیمت هستند. وی مدعی شد که همه می دانند برند پروکتر اند گمبل هنوز در حال جبران هزینه ها می باشد. مطابق با اظهارات شولتن، مصرف کنندگان آمریکایی همچنان خریدار بسیاری از محصولات جدید برند پروکتر اند گمبل می باشند. این برند غول مادر انتظار دارد که کل فروش سال مالی 2023 در مقایسه با پیش‌بینی قبلی‌اش از کاهش 1 تا 3 درصدی، بین یک درصد کاهش یابد. همچنین درآمد سالانه خود را تا 4 درصد افزایش پیش بینی کرد.

World of words

منبع: رویترز

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *