برند شکلات سازی موون مجیک کانادا 1

برند شکلات موون مجیک “Moon Magic” با محصولات وگان خود، اولین در جهان خواهد بود

برند شکلات موون مجیک “Moon Magic” با محصولات وگان خود، اولین در جهان خواهد بود

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از گرین کویین به تاریخ 31 ژانویه مقارن با 11 بهمن1401- برند شکلات سازی موون مجیک کانادا از راه اندازی خط تولید شش نوع تخته شکلات جدید و نوآورانه خبر داد. این برند مدعی است که این تخته شکلات های جدید “اولین شکلات شیری وگان، بدون شکر و کم کالری در جهان” خواهند بود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|بنا بر گفته برند موون مجیک، اگرچه در حال حاضر بازار شکلات های باکیفیت و خوشمزه داغ می باشد، اما از این مهم نمی توان چشم پوشی کرد که هنوز بسیاری از آنها می توانند برای شما مضر باشند، چرا که قند و کالری بالایی که با خود به همراه دارند، فواید شکلات را خنثی می نماید. بنا به گفته کارشناسان، اگرچه شکلات منبع غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی محسوب می گردد اما رقیق شدن آن توسط لبنیات سبب کاسته شدن از این فواید ارزنده می گردد. همچنین استفاده از شکر به عنوان یک افزودنی شیرین کننده در شکلات آن را به یک محصول غذایی پرکالری تبدیل می کند که باعث چاقی شده و مهم تر اینکه خطر ابتلا به دیابت نوع دو را افزایش می دهد.
شاون براون، بنیانگذار برند موون مجیک در بیانیه ای هدف این برند از راه اندازی خط تولید محصولات نوآورانه خود را به واقعیت تبدیل کردن شعار ” آنقدر خوب است که باور کردنی نیست”، اظهار نمود. براون مدعی است که برند موون مجیک پتانسل مختل کردن بازار جهانی شکلات 113 میلیارد دلاری را دارد. وی همچنین افزود: “احساس گناه از خوردن خوراکی ها ی مضر و پرکالری چیزی است که برند موون مجیک قصد دارد آن را با حفظ کمیت و کیفیت مواد اولیه در سطح عالی -بدون فدا کردن طعم، بافت و تجربه – تبدیل به حس نشاط و خشنودی کند. با توجه به گفته های براون: تمام انگیزه برند موون مجیک ایجاد تحویلی عظیم و شگرف در صنعت شکلات سازی در سراسر جهان می باشد و انگیزه این برند در تولید این محصولات نوآورانه بر پایه “داشتن همه خوبی ها یکجا” می باشد. تخته های شکلات 45 گرمی برند موون مجیک شامل 117 کالری به همراه 2 گرم قند هستند که این میزان قند موجود از شیرجو دوسر گرفته شده است.
اولین محصولات نوآورانه عبارتند از: کازمیک کرانچ (حاوی برنج پفی ترد)، جاوا راک (بافت کرانچی با طعم قهوه)، کارامل این رتروگرید (کارامل نمکی)، تراپیک آو کوکونات (حاوی نارگیل خرد شده و کینوآ) و چریز کامت (حاوی تکه های آلبالو) که به گفته براون از طعم های محبوب و پرطرفدار دوران کودکی الهام گرفته شده اند. برند موون مجیک در محصولات جدید خود از قند موجود در میوه های خشک و شربت افرا معروف به لوولوز استفاده می کند که توسط بدن متابولیزه نمی شود و تاثیر کربوهیدرات خالص را تا حد صفر کاهش می دهند. این برند همچنین خط تولید محصولات خود را دور از مواد نگهدارنده، مواد شیمیایی و مواد اولیه ناآشنا نگهداری می کند. برند موون مجیک برای اطمینان خاطر از بابت حفظ کیفیت و طعم محصولاتش در سطح عالی و بسیار نزدیک به شکلات های معروف سوئیسی، از شکلات های خالص استفاده می کند. برند موون مجیک قصد دارد خودش را در ردیف شکلات های کم کالری موجود در بازارقرار دهد. از این دست محصولات نوظهور در بازار می توان به برند محبوب لی لیز که از استویا جهت شیرین کردن شکلات های خود استفاده می کند و برند معروف چوک زیرو که از میوه مانک به جای قند در ترکیبات خود بهره می برد، اشاره کرد.


افزون بر این، در این دسته از محصولات تازه پا به عرصه بازار گذاشته می توان به ویژگی استفاده نکردن از لبنیات در تولید آنها یا به عبارتی به گیاهی بودن (وگان بودن) آن ها اشاره کرد. برند کالیفرنیاز تی چو، از دسته برندهای شکلات می باشد که اخیرا خود را یک برند کاملا گیاهی معرفی کرده است. در دسته شکلات های گیاهی (وگان) می توان از برند پیشروی شکلات مارس نام برد که به جای شیر معمولی از لبنیات تخمیری دقیق در تولیدات خود استفاده می کند و در سال گذشته همکاری خود با برند پرفکت دی را آغاز کرد.
در این راستا، می توان از برند دابلیو ان دابلیو ان نام برد که در تولید محصولات خود سعی بر این دارد تا از موادی استفاده نماید که بافت و طعم شکلات را حفظ کنند و علاوه بر این، از ضرر زدن به محیط زیست و دور زدن اصول اخلاقی در صنعت شکلات بدور باشند.

World of Words

منبع: گرین کویین

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *