3M-Company-min

برند تری ام “3M” جهت رویارویی با شرایط اقتصادی دشوار کمربندها را محکم می کند

برند تری ام “3M” جهت رویارویی با شرایط اقتصادی دشوار کمربندها را محکم می کند

به گزارش اقیانوس آبی خبر از بیزینس تایمز به تاریخ 25 ژانویه مقارن با 5 بهمن ماه 1401- برند تری ام اظهار داشت به دلیل کاهش سود و همچنین وجود چشم انداز ضعیف برای سال 2023 بواسطه کم شدن تقاضا برای برخی از محصولات، این برند صنعتی قصد تقلیل 2500 شغل تولیدی را دارد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|اگرچه برند غول صنعتی تری ام در بخش های متفاوتی از جمله مراقبت‌های بهداشتی، خدمات درمانی، حمل‌ونقل و الکترونیک فعال می باشد اما این تصمیم در راستای “افت سریع” فروش و کاهش تقاضا برای ماسک های تنفسی یا “رسپیراتور‌ها” توسط کسب و کارهای مصرف کننده آن اتخاذ شده است.


آنچه که از کنفرانس تلفنی مدیر اجرایی ” مایک رومن ” با تحلیلگران استنتاج می شود، برند تری ام رشد بسیار پایینی را در سال 2023 در ایالات متحده انتظار می کشد و آن را حدود 1 درصد، کمتر از میانگین جهانی 1.5 درصد پیش بینی کرده است. رومن گفت: “برند تری ام چالش های کلان اقتصادی را در سال 2023 پررنگ تر می بیند.” وی همچنین مدعی گردید که به دلیل شرایط کنونی بازار نهایی محصولات برند تری ام، تصمیم به کاهش در حجم تولید برخی از محصولات این برند اتخاذ گردیده که پیرو خود تعدیل 2500 شغل تولیدی را به همراه دارد. اما هنوز جزئیات دقیق وروشنی در رابطه با اینکه مشاغل تعدیل شونده مورد نظر درکدام بخش ها هستند یا در کدام زمینه ها می باشند مطرح نشده است. سود خالص برند تی ام برای سه ماهه چهارم 541 میلیون دلارگزارش شد در حالیکه در همین دوره در سال قبل 1.4 میلیارد دلار بوده است و همچنین با کاهش 6.2 درصدی درآمد ها مواجه گردیده است.


بر اساس بررسی های انجام شده، به دلیل تغییرات در روند بیماری کوید و اقدامات لازم علیه آن، فروش ماسک ها نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته، در سه ماهه اخیر 165 میلیون دلار کاهش داشته است. شرایط توصیف شده از تقاضای محصولات در بازار توسط مدیران هر بخش کاملا متفاوت بوده است. به عنوان مثال، محصولاتی که برای برق رسانی در خودروها مورد استفاده قرار می گیرند همچنان شرایط تقاضای قوی و پایدار خود را حفظ کرده اند و این در حالی می باشد که پیرو کاهش تقاضا برای تلویزیون، تبلت و گوشی های هوشمند، بخش لوازم الکترونیکی مصرفی برند تری ام به شدت تحت تاثیر واقع شده و افت شدید تقاضا دربازار گزارش گردیده است. براساس بررسی ها و مطالعات صورت گرفته برند تری ام برای سال جاری چشم انتظار کاهش 2 درصدی تا 6 درصدی درآمد و همچنین کاهش سود برای هر سهم در مقایسه با سال پیشین می باشد.
سهام برند تری ام در معاملات اوایل بعدازظهر روز چهارشنبه 5 بهمن ماه با 5.5 درصد کاهش به 115.88 دلار آمریکا رسید.

World of Words

منبع: بیزینس تایمز

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *