کفش جدید نایکی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 1

برند نایکی NIKE به کمک افراد ناتوان آمد

برند نایکی کفشی با نام Go FlyEase معرفی کرده است که برای پوشیدن آن هیچ نیازی به دست ندارید. این کفش با لولایی ویژه در دو حالتِ کاملا بسته یا کاملا باز قرار می‌گیرد. 

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | نایکی یک برند آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت اسپرت پیندو متحده آمریکا است.

نایکی بزرگترین تولیدکننده در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد. ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ بیلیون دلار برآورد شده که این شرکت را در این سال برترین تولیدکننده محصولات ورزشی نموده‌است. شرکت نایکی در ابتدا با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به صورت رسمی به نام NIKE تغییر نام داد.

برند نایک در گذر زمان اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند نایک در گذر زمان اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

هدف طراحی GO FLYEase

هدف اصلی برند نایکی از رونمایی گو فلای ایز (Nike Go FlyEase)،‌ پشتیبانی بهتر از ورزشکارانی است که با ناتوانی جسمی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند؛ بااین‌حال بررسی دقیق نشان می‌دهد که این کفش نایکی واقعا به درد همه‌ی ورزشکاران می‌خورد. براساس گزارش تک‌اسپات، Go FlyEase نایکی کاملا آماده است تا به‌ رقابت مستقیم کفش‌های بدون بند نظیر Crocs برود که به‌صورت خودکار با اندازه‌ی پای کاربر تطبیق پیدا می‌‌کنند.

تک‌اسپات می‌گوید Go FlyEase نایکی که دوشنبه‌ی این هفته با طراحی رادیکال معرفی شده است، جذابیت خاصی دارد و برای پوشیدن آن هیچ نیازی به استفاده از دست پیدا نمی‌کنید. گو فلای ایز در واقع نخستین کفش کاملا آزاددست (Handsfree) نایکی محسوب می‌شود.

مکانیسم جالب

نایکی Go FlyEase از لولای دوحالته بهره می‌گیرد که به‌ همراه مکانیسم کشنده‌ی FlyEase، باعث می‌شوند این کفش بتواند در دو حالت کاملا متفاوت باز یا بسته قرار بگیرد. در حالت عادی کفش نایکی در حالت باز قرار دارد؛ در این شرایط به‌سادگی پای خود را درون کفش می‌گذارید و پاشنه را به‌ سمت پایین فشار می‌دهید تا لولا به ‌حرکت دربیاید و Go FlyEase در حالت کاملا بسته قرار بگیرد. وقتی قصد داشتید کفش را از پا بیرون بیاورید، پای مخالف خود را روی بخش پشتی کفش فشار می‌دهید تا کفش در حالت باز قرار بگیرد.

برند نایکی و کفش جدید اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند نایکی و کفش جدید اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

این کفش‌ نایکی بخشی از محصولات خانواده‌ی FlyEase است که ۲۰ نوع کفش را شامل می‌شود. تمامی این کفش‌ها به‌سادگی قابل ‌پوشیدن هستند. Nike Go FlyEase از روز ۱۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۲۷ بهمن ۱۳۹۹) در شماری از فروشگاه‌های منتخب نایکی عرضه می‌شود. عرضه‌ی گسترده‌تر این کفش در ماه‌های آینده اتفاق می‌افتد.

قیمت کفش فعلا مشخص نیست؛ اما CNBC می‌گوید برای تهیه‌ی Go FlyEase باید ۱۲۰ دلار پرداخت کنید. با این برچسب قیمتی، Go FlyEase اندکی گران‌تر از کفش‌های مشابه نظیر Crocs است؛ اما جذابیتی بیشتر از آن‌ها دارد و جامعه‌ی متفاوتی را هدف قرار می‌دهد.

کفش جدید نایکی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

کفش جدید نایکی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *