برند آمستردنیم اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

با آمستردنیم شما در حال خرید یک قطعه کوچک از آمستردام هستید.

پشت مجموعه ای از مجموعه های برند Amsterdenim ، داستان های زیادی در مورد شلوار جین و شهر آمستردام با تاریخ غنی آن وجود دارد. شعاری که این برند در سال ۲۰۱۴ تعیین کرده است تصادفی نیست: با Amsterdenim شما یک قطعه کوچک از آمستردام را خریداری می کنید.

شهر آزادی

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | مدیر عامل برند محبوب آقای Ewout Key Rameijer   نقطه اتصال آمستردام و جین را آزادی می داند. شلوار جین  از دهه ۱۹۵۰ ، به لطف ستاره های هالیوودی مانند جیمز دین و مارلون براندو مورد توجه و محبوبیت قرار گرفت. در حالیکه در ابتدا به عنوان لباس کار طراحی شده بود. رامیجر مدیر برند Amsterdenim می گوید: “این روزها ، هم کارگران ساختمانی و هم کارمندان بانک شلوار جین می پوشند. همین مورد در مورد تی شرت صدق می کند: یک جفت شلوار جین آبی با یک تی شرت سفید یک ترکیب کلاسیک است. حتی اگر تا قبل از جنگ جهانی دوم تی شرت ها هنوز هم به عنوان لباس زیر برچسب گذاری شده بودند.اما کارمندان بانک نیز درخارج از محیط کار تی شرت هایی بدون پیراهن می پوشند.در نهایت این برند محبوب پوشش مردم را متنوع کرده بود.

برند آمستردنیم  اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند آمستردنیم اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

شهر جین

 برند تجاری Amsterdenim ارتباط قوی بین آمستردام و جین را نشان می دهد. آرم این برند  سقف های نوک تیز خانه های  آمستردام و همچنین بادبان های کشتی و سه صلیب آمستردام را منعکس می کند. مدیر عامل این برند  آقای رامیجرز می گوید: ما تاریخ آمستردام را – به عنوان یک شهر تجاری و پناهگاهی امن برای انواع فرهنگ ها و ایده های خلاقانه – با آنچه امروز آمستردام است پیوند داده ایم.  امروز ما یک شهر واقعی جین را ساخته ایم. مورد دوم به لطف زیرساخت های خوب و افراد خلاق بسیاری است که در آمستردام زندگی و کار می کنند. به همین دلیل برند عمده شلوار جین مانند Pepe Jeans و Tommy Hilfiger تصمیم گرفتند شرکت های خود را در آمستردام بنا کنند. آمستردام از سال ۲۰۱۵ حتی یک مدرسه شلوار جین داشته است. تولید شلوار جین کاملاً تخصصی است. “

برند آمستردنیم 1 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند آمستردنیم 1 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

آرزوی ماجراجویی اشتیاق به ماجراجویی در هلند و مطمئناً در آمستردام نیز بسیار معمول است. این روحیه واقعی کارآفرینی است. مطمئناً داستانهای جذابی نیز برای گفتن در مورد آن وجود دارد. رامیجر از یک تی شرت بیس بال از مجموعه Amsterdenim به عنوان نمونه استفاده می کند. قسمت پشتی متن جالب بازی Jan-Kees را دارد. اشاره ای به تیم معروف نیویورک یانکیس دارد. “نیویورک به عنوان نیو آمستردام تاسیس شد. و DNAمردم آمستردام هنوز در ذهنیت نیویورکی ها کاملا مشهود است. ما مشهور هستیم. این کلاهبردار ، که مطمئناً می توان آن را استکبار نیز نامید ، بخشی از آمستردام را تشکیل می دهد. ما اعتماد به نفس را به عنوان یک برند مد می فروشیم.

Douwe Bob چهره نمادین برند

Douwe Bob “چهره نمادین برند Amsterdenim است. خواننده ای که  مدتی مدل این برند بوده و اخیراً نیز به یکی از مالکان مشترک تبدیل شده است. به گفته رامیجر:این هنرمند با چشمان خیره کننده آبی در مسابقات موتور سواری و اسب سواری  با شلوار جین ابی با چهره ای جوان و خونسرد و در عین حال خوش ذوق ظاهر می شود که در واقع شهر آمستردام را با یک وجهه خشن ولی در واقع دهکده ای بزرگ را به نمایش می گذارد.

برند آمستردنیم 2 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند آمستردنیم 2 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

دنیا درست مثل آمستردام که کمی وجهه خشن دارد ، اما در واقع فقط یک دهکده بزرگ است Douwe Bob دارای آن ترکیب نادر از تصویر “داماد کامل” و شخصی از حاشیه جامعه است.لاله و نیل برند تجاری Amsterdenim برای بهار / تابستان ۲۰۲۱ یک مجموعه جیبی با همکاری Douwe Bob ارائه می دهد. این  مجوعه شامل مدلهایی است که از خال کوبی های او چاپ شده است. یک چشم نواز خاص چاپ کارولوس با گل لاله و گیاه ایندیگوفرا است که به آبی شلوار جین رنگ آبی می بخشد.

این چاپ کاملاً نشان دهنده آمسترنیم است: لاله های آمستردام و نیلی. این نام به کارلوس کلوسیوس ، پزشک و گیاه شناس فلاندی اشاره دارد که لاله را در حدود سال ۱۶۰۰ به هلند معرفی کرد. این چاپ را می توان روی تی شرت ، پیراهن هاوایی ، پیراهن آستین بلند ، شورت بوکسور ، شورت ساحلی ، کمربند و کیف یافت. Rameijer: “بسیاری از برندهای مد دوست دارند در فضای امنو بدون خطری کار کنند. مینیمالیسم وحشتناک سیاه و اسکاندیناویایی در صحنه خیابان امروز وجود دارد. دقیقاً به همین دلیل است که فکر می کنیم تهیه یک چاپ گل رنگارنگ ، که می خواهیم از آن برای انتشار پیام مثبت استفاده کنیم ، جالب خواهد بود. “

برند آمستردنیم 3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند آمستردنیم 3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

یک گوهر کوچک در حال رشد 

آمستردنیم توسط حدود صد فروشگاه  فروخته می شود که نیمی از آنها در خارج از کشور مستقر هستند. از فروشگاه های چند برند گرفته تا فروشگاه های Blauwe Winkel با تخصص جین و “هایپرمارکت” مانند Elinga Mode در Drachten ، Henk ter Horst در Almelo و Mijn Modewereld در De Wijk. این برند همچنین دارای یک فروشگاه خاص و معروف در مگناپلازا و همچنین فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود است. رامیجر می گوید، هدف این است که این شبکه از فروشگاه ها را گسترش دهد. به عنوان مثال در آلمان ، جایی که جین آمستردام شهرت بسیار خوبی دارد. ما مذاکرات را در نیویورک نیز آغاز کرده ایم ، اما فعلاً این مذاکرات همچنان در انتظار خواهند ماند. ما همچنین با Wiseguy Originals همکاری کرده ایم که نتیجه آن تولید بندهای مخصوص خود برای شلوار جین است. من فرصتهای رشد زیادی را در این نوع همکاریها شناسایی کرده ام. “

World of Words

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *