minit-microsoft

مایکروسافت شرکت Minit را خریداری کرد: کمک به بهره‌وری بیشتر کسب و کارها

مایکروسافت شرکت Minit را خریداری کرد: کمک به بهره‌وری بیشتر کسب و کارها

مایکروسافت اخیراً شرکت جدیدی را خریداری کرده است. این شرکت که «Minit» نام دارد، در راستای افزایش بهره‌وری کسب و کارها توسط ردموندی‌ها خریداری شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|مایکروسافت در حال گسترش شاخه‌های خود است و برای همین است که طی ماه‌های گذشته، شرکت‌های مختلفی توسط این کمپانی خریداری شده‌اند. اکنون نوبت به شرکت Minit رسیده تا تبدیل به یکی زیرمجموعه‌های مایکروسافت شود.

مایکروسافت شرکت Minit را تصاحب کرد

در گزارشی نقل شده که مایکروسافت به‌تازگی شرکت جدیدی را خریداری را از آن خود کرده است. هنوز مشخص نیست که ردموندی‌ها چه قدر برای خرید زیرمجموعه جدید خود یعنی Minit هزینه کرده‌اند.
قابلیت «فرآیند کاوی» نرم‌افزار مخصوص که شرکت Minit در اختیار کاربران خود می‌گذارد، برای کسب و کارها می‌تواند خیلی مفید باشد. این ویژگی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با بهره‌گیری از تجزیه و تحلیل داده‌ها، بخش‌های ناکارآمد کسب و کار خود را شناسایی کنند. این قابلیت توسط کمپانی‌های بزرگ نیز قابل استفاده خواهد بود.
شرکت مذکور برای توضیح چگونگی کارکرد فرآیند کاوی، آن را به نظارت بر ترافیک تشبیه می‌کند. به عنوان مثال، مدیران مانند رانندگانی هستند که در ترافیک به دام افتاده‌اند و نمی‌دانند دلیل ترافیک چیست؛ اما فرآیند کاوی Minit به مانند هلیکوپتری است که با دیدی وسیع، علت ترافیک را می‌یابد.
مایکروسافت در بخشی از سخنان خود پیرامون نتایج این خرید می‌گوید:
«این خرید ما را بیش از پیش در کمک به مشتریان در کسب و کارهایشان توانمند می‌کند. ما می‌توانیم با ایجاد تصویری کامل از فرآیندهای کاری آن‌ها، کمک کنیم تا تغییراتی را در کار خود اعمال کنند و به برتری برسند.»
همچنین مایکروسافت چند تیم اندروید و محصول خود را در واحد جدیدی تحت مدیریت «پانوس پانای» هدایت خواهد کرد تا مسیر حرکت این شرکت در دنیای اندروید مشخص‌تر شود. این کمپانی احتمالاً برنامه‌های بیشتری برای ارائه خدمات در دنیای اندروید دارد و می‌خواهد به توسعه پشتیبانی از این سیستم عامل در ویندوز بپردازد.
پانوس پانای، معاون ارشد محصولات مایکروسافت در یادداشتی اعلام کرد که تیم‌های «سرفیس دوئو اواس»، «سوئیفت‌کی»، «فون لینک» (Your Phone سابق)، «مایکروسافت لانچر» و چند تیم دیگر از این پس در واحد جدیدی موسوم به «پلتفرم و تجارب اندرویدی مایکروسافت» (AMPX) فعالیت خواهند کرد.
تاکنون اکثر فعالیت‌های این شرکت در زمینه اندروید مثل سوئیفت‌کی و مایکروسافت لانچر در واحدی به نام «تجارب موبایلی مایکروسافت» (MMX) انجام می‌گرفت که ارائه سرویس‌ها در iOS و iPadOS را هم شامل می‌شد. اما این بخش جدید فقط روی سیستم عامل اندروید تمرکز دارد.
به‌طور خلاصه، مایکروسافت می‌خواهد عمده فعالیت‌های اندرویدی خود را در واحد جدیدی با رهبری پانوس پانای ادامه دهد. سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: «ما هم مثل همه شرکت‌ها به‌طور مرتب کسب و کار خود را ارزیابی می‌کنیم. [از این رو] اخیراً تغییری سازمانی ایجاد کردیم تا اثرگذاری خود را افزایش دهیم و بهتر از قبل به مشتریان و شرکایمان خدمت‌رسانی کنیم.»

World of Words

منبع: windowscentral


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *