قانون مالیاتی آمریکا

قانون مالیاتی آمریکا برای پذیرش رمزارزها به عنوان روش پرداخت

قانون مالیاتی آمریکا برای پذیرش رمزارزها به عنوان روش پرداخت

ایالات متحده، قانونی برای اعمال مالیات منصفانه بر ارزهای دیجیتال معرفی کرد تا بتوان از این دارایی‌ها به عنوان روش پرداخت استفاده کرده و علاوه بر این نرخ پذیرش رمزارزها را افزایش داد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|قانون‌گذاران ایالات متحده، امروز قانون منصفانه مالیات رمزارزها را برای تسریع پذیرش دارایی‌های دیجیتال منتشر کردند. هدف از این اقدام، قانونی کردن ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت است. این حرکت همچنین می‌تواند کشورهای همسایه را برای پذیرش فناوری‌های نوظهور تحت تأثیر قرار دهد و در نهایت باعث خواهد شد دارایی‌های دیجیتال در سطح جهانی عملکرد خوبی داشته باشند. هند یکی از همان کشورهایی است که می‌تواند در مورد مشروعیت ارزهای دیجیتال، از دیگران الهام بگیرد.
به گزارش بیت‌کوینست، دیوید شوایکرت و سوزان دلبن از نمایندگان مجلس ایالات متحده، لایحه مالیات منصفانه بر ارزهای دیجیتال را معرفی کردند و تام ایمر در کنار نماینده کنگره، دارین سوتو، از آن حمایت کرد. این قانون به‌جای اعمال نرخ‌های ثابت بر سود ارزهای دیجیتال مثل هند، ساختار مالیاتی مناسبی را امکان‌پذیر خواهد کرد. سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از این قانون، به‌راحتی از ارزهای دیجیتال به روش‌های مختلف استفاده کنند.

قانون فعلی

قانون جدید، نسبت به قانون فعلی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، قابل‌درک‌تر است. به عنوان مثال، قوانین تحمیلی رمزارزها مثل قانون هند، از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که حداقل سود سرمایه را در تراکنش‌های رمزارزی خود گزارش دهند. به عبارت دیگر، کاربران باید حتی هنگام پرداخت ارز دیجیتال در ازای خرید قهوه یا پیتزا، سود خود را این معامله مشخص کنند. مسلماً نگه‌داری سوابق تراکنش‌های خرد عملی نیست و استفاده از ارزهای دیجیتال را خسته‌کننده می‌کند، بنابراین قانون انصاف مالیات ارزهای دیجیتال برای سهولت استفاده از دارایی‌های مجازی و افزایش نرخ پذیرش آن‌ها معرفی شده است.

آمریکا و ارز دیجیتال-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر
در قانون جدید، مالیات بر ارزهای دیجیتال برای سود کمتر از ۲۰۰ دلار اعمال نخواهد شد
قانون‌گذاران هنگام معرفی این قانون جدید اعلام کردند که مهم‌ترین عیب قوانین سخت‌گیرانه این است که رشد اقتصاد دیجیتال را کند و استفاده از ارزهای دیجیتال را مهار می‌کنند.

قانون عادلانه

قانون عادلانه مالیات بر ارزهای مجازی، تراکنش‌های شخصی که با ارز دیجیتال انجام شده و سود آن از ۲۰۰ دلار کم‌تر باشد را معاف می‌کند. این یعنی کاربران رمزارزها از ردیابی تراکنش‌های خرد در کنار صرفه‌جویی مالیاتی، در چنین نقل‌وانتقالاتی خلاص می‌شوند. این لایحه، راه را برای پذیرش گسترده‌تر بلاک چین هموارتر می‌کند، زیرا ردیابی هزاران تراکنش در یک سال بسیار سخت است. جری بریتو یکی از مقامات ایالات متحده بیان کرد که مفهوم پشت توسعه این قانون، این است که با ارز دیجیتال مثل یک ارز خارجی رفتار شود. دلبن در بخشی از توضیحات خود گفت:
بااین‌حال، در چند سال گذشته فرصت‌های بیشتری برای استفاده از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره فراهم شده و این فناوری با سرعت زیادی تکامل یافته است. ایالات متحده باید از این تغییرات پیروی و اطمینان حاصل کند که کد مالیاتی افراد با استفاده از ارز دیجیتال، تغییر خواهد کرد. این لایحه، راه را برای نوآوری‌های بیشتر باز می‌کند و در نهایت به رشد اقتصاد دیجیتال آمریکا کمک خواهد کرد.

World of Words

منبع: bitcoinist


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *