مخابرات

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران برگزار شد: تقسیم سود 79 ریالی میان سهامداران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران برگزار شد: تقسیم سود 79 ریالی میان سهامداران

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز برگزار و با تصویب مجمع عمومی مقرر شد مبلغ 79 ریال سود به ازای هرسهم شرکت مخابرات ایران توزیع شود. رئیس هیئت مدیره این شرکت در جلسه امروز اعلام کرد نهضت جهادی توسعه فیبرنوری راه اندازی شده و منابع آن نیز به طور کامل دیده شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، درجلسه امروز مجمع مخابرات پس از استماع گزارش سالانه هیئت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند 1400، صورت‌های مالی شرکت، ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
همچنین تصمیم‌گیری درباره میزان سود تقسیمی از دیگر سرفصل های جلسه مجمع بود که پس از بحث و بررسی های انجام شده مقرر شد 79 ریال به ازای هر سهم شرکت مخابرات ایران به سهامداران اختصاص یابد.
تعیین حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی مذکور از دیگر تصمیمات اتخاذ شده بود که «سازمان حسابرسی کل کشور» به عنوان حسابرس و «روزنامه اطلاعات» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت در نظر گرفته شد.
در ادامه، مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر ماده 19 اساسنامه شرکت مخابرات ایران برگزار و در مورد تغییر این ماده رای‌گیری شد و به تصویب رسید.
همچنین مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نیز برای انتخاب مدیران حقوقی برگزار و شرکت‌های توسعه اعتماد مبین، شرکت دانش بنیان سرمایه تسنیم، شرکت گسترش الکترونیک ایران، وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت و شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران به عنوان اعضای حقوقی هیئت مدیره برگزیده شدند.
گفتنی است جلسه امروز با حضور نمایندگان سهامدار عمده، نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و معاونین و مدیران ارشد ستادی برگزار شد.

آمادگی مخابرات برای توسعه فیبر نوری

«ابراهیم محمودزاده»، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اظهار داشت با طرح ریزی‌های منظم انجام شده، در حال حاضر به نقطه عطفی در راهبردهای توسعه محور مخابرات ایران برای فعالیت‌های حال و آینده رسیده‌اند.
وی با تشریح فرصت‌های پیش روی مخابرات در افتصاد دیجیتال گفت در رابطه با پاسخ دهی به ذینفعان و حرکت ارتباطات به سمت تجهیز فیبرنوری، نهضت جهادی توسعه فیبرنوری راه اندازی شده و منابع آن نیز به طور کامل دیده شده است:
«تلاش در جهت تامین نیازهای جدید مشتریان در حوزه اقتصاد دیجیتال، یک راهبرد دیگر مخابرات ایران است و در این مسیر به سرویس‌محوری و افزایش بهره‌وری در حوزه‌های تجاری و بازاریابی رسیده‌ایم. مرکز زدایی و دادن اختیارات لازم به استان ها در هفت منطقه مخابراتی در حال اجرا است و این تفویض اختیار در حوزه درآمد و کنترل هزینه ها و پاسخ‌دهی به مشتریان، نتایج مناسبی در پی خواهد داشت.»
محمودزاده با بیان اینکه بسیاری از بدهی‌ها را در حال حاضر تسویه کرده و امروز به یک شفافیت مالی در بخش‌های مختلف حتی برای سهامداران خرد و حقیقی رسیده‌اند، افزود: «ایجاد شایستگی در مخابرات ایران بسیار ضروری است و با کیفی سازی نیروی انسانی موجود، در تلاش هستیم ضمن کنترل هزینه‌ها، به تقویت و کرامت بخشی به نیروی انسانی توجه کنیم.»

World of Words

منبع:www.tci.ir

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *