galaxy-S23-Render-910x600

سامسونگ احتمالاً به‌خاطر مشکلات قیمت‌گذاری، معرفی سری گلکسی S23 را به تعویق می‌اندازد

سامسونگ احتمالاً به‌خاطر مشکلات قیمت‌گذاری، معرفی سری گلکسی S23 را به تعویق می‌اندازد

گزارشی تازه می‌گوید سامسونگ احتمالاً معرفی سری گلکسی S23 را به‌خاطر تعیین قیمت محصولات این خانواده، کمی به تعویق می‌اندازد. دلیل این تأخیر، یافتن نقطه‌ای مناسب برای قیمت‌گذاری است که علاوه بر جلب رضایت مشتریان، بتواند پاسخگوی توقعات سرمایه‌گذاران این شرکت هم باشد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|طبق اعلام منبع آگاهی به نام TheGalox_@ در توییتر، تاریخ معرفی گلکسی S23 فعلاً به‌طور دقیق مشخص نیست؛ چرا که تردیدهایی درباره قیمت‌گذاری وجود دارد. این منبع می‌گوید در‌حال‌حاضر انتظار می‌رود که این خانواده در بازه اواسط تا اواخر ماه فوریه (اسفند) معرفی شود، اما برای کسب اطلاع از روز دقیق معرفی باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.
بدون شک تعیین قیمت یکی از سخت‌ترین کارهایی است که هر شرکتی باید برای محصولاتش انجام دهد. قیمت یک محصول نه‌تنها باید حاشیه سود کافی داشته باشد، بلکه باید با سایر محصولات بازار هم رقابت کند. برای مثال، اپل سری آیفون 14 را با قیمت پایه 799 دلار روانه بازار کرد. درنتیجه، سامسونگ هم احتمالاً احساس می‌کند که باید قیمت مشابهی برای مدل گلکسی S23 استاندارد تعیین کند.

پیش‌بینی قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ

این منبع آگاه پیش‌بینی کرده است که گلکسی S21 با قیمت 799 دلار، گلکسی S23 پلاس با قیمت 899 دلار و گلکسی S23 اولترا با قیمت 1199 دلار به بازار بیاید. البته این پیش‌بینی کمی خوش‌بینانه بوده و قیمتی را برای S23 و S23 اولترا در نظر گرفته که مشابه نسل قبلی است. به‌علاوه، S23 پلاس هم 100 دلار نسبت به S22 پلاس ارزان‌تر خواهد شد.
از سوی دیگر سری شیائومی 13 هم قیمت بسیار مناسبی در بازار چین دارد. مدل استاندارد این خانواده با قیمت 573 دلار و مدل پرو با قیمت 903 دلار عرضه می‌شود؛ بنابراین سامسونگ از هر دو سوی بازار تحت فشار قرار دارد.
گفتنی است که سامسونگ سری گلکسی S22 را در تاریخ 9 فوریه 2022 (20 بهمن‌ماه 1400) معرفی و در تاریخ 25 فوریه (6 اسفندماه 1400) روانه بازار کرد. از‌این‌رو، انتظار می‌رفت که کره‌ای‌ها امسال هم بتوانند خانواده جدید گوشی‌های خود را در دهه اول فوریه معرفی کنند.
همچنین سامسونگ احتمالاً اوایل سال آینده میلادی از نسل بعدی پرچمدارهایش از سری گلکسی S رونمایی می‌کند. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات، گزارش‌ها و رندرهای زیادی از سری گلکسی S23 بوده‌ایم، اما حالا تصاویری از ماکت‌های این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آن‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.
تصاویر منتشر‌شده، ماکت تمام اعضای این خانواده یعنی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و اولترا را به تصویر می‌کشند. همان‌طور که رندرها نشان داده بودند، تفاوت اصلی طراحی میان این محصولات و نسل کنونی‌شان، دوربین اصلی است. حالا دوربین‌ها به‌صورت جداگانه روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند و شاهد ماژولی برای میزبانی آن‌ها نیستیم.

ماکت‌های سری گلکسی S23

این اولین‌باری نیست که این سبک طراحی را برای پرچمدارهای سامسونگ می‌بینیم. درحقیقت گلکسی S22 اولترا هم فاقد ماژول دوربین است و سنسورها به‌صورت جداگانه روی دستگاه قرار گرفته‌اند. بنابراین حالا تمام اعضای خانواده سری گلکسی S23 از طراحی دوربین مشابه بهره می‌برند، هرچند مدل اولترا یک دوربین اضافه دارد.
علاوه‌بر دوربین اضافه، برخلاف گلکسی S23 و S23 پلاس که گوشه‌های گرد دارند، مدل اولترا از گوشه‌های تیز بهره می‌برد و طراحی جعبه‌ای شکل دارد. البته همان‌طور که می‌توان حدس زد، مدل اولترا به بزرگ‌ترین نمایشگر مجهز شده و مدل استاندارد هم کوچک‌ترین نمایشگر را دارد.

World of Words

منبع: samsung

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *