هیوندا گروپ اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

رشد چشمگیر فروش هیوندای و کیا طی سال ۲۰۲۰ در آمریکا

برندهای شناخته شده دنیای خودروسازی یعنی هیوندای و کیا طی سال ۲۰۲۰ رشد چشمگیری در فروش محصولات خود در آمریکا داشته اند.

برندهای هیوندای موتور و کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌ شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های تویوتا ژاپن و گروه فولکس واگن آلمان و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور آمریکا، به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها کیا هیوندای

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها کیا هیوندای

6 هزار نمایندگی فروش

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این برند در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو در کشورهای مختلف به‌ فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.

این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان است که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل تولید می‌کند. امروزه برند هیوندای محصولات خود را از طریق ۶ هزار مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

شاسی بلند کیا و هیوندای اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

شاسی بلند کیا و هیوندای اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

با وجود کاهش فروش خودروسازان بزرگ در بازار آمریکا طی سال ۲۰۲۰، هیوندای و کیا عملکرد خوبی داشتند و توانستند سال موفقیت‌آمیزی پشت سر بگذارند. ۲۰۲۰ برای صنعت خودروسازی کره جنوبی سال بسیار خوبی بود. هیوندای و کیا بیش از سایر تولیدکنندگان بزرگ در بازار آمریکا رشد کردند. طبق گفتۀ مؤسسه JD Power، در فاصله ماه‌های ژانویه و نوامبر، فروش گسترده صنعت خودرو ۱۲ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۹ کاهش یافت. با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، درک دلیل این کاهش آسان به نظر می‌رسد؛ ولی درک اینکه چرا فروش کیا و هیوندای در طول سال ثابت مانده، کمی پیچیده‌تر است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها کیا هیوندای

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها کیا هیوندای

چه چیزهایی کیا و هیوندای را متمایز کرده است؟

به گزارش carscoops، اولین دلیل رشد روزافزون هیوندای و کیا، وسایل نقلیه جدیدی است که روانه بازار شده‌اند. برند هیوندای و کیا از چند سال پیش با خودروهایی مانند استینگر و ولوستر N کار خود را در بازار آمریکا آغاز کردند و ۲۰۲۰ سالی بود که برخی مدل‌های پرفروش مانند کراس‌اور کیا تلوراید برای فروش عرضه شدند.

ونسا تون، مدیر ارشد اطلاعات صنعت خودرو در  Cox Automotive به وال استریت ژورنال گفت: وضعیت بازار برای همه افت کرده است؛ اما به نظر می‌رسد [هیوندای و کیا] تنها شرکت‌هایی هستند که از این شرایط به سلامت عبور کرده‌اند.

چنین کراس‌اورهایی نه‌تنها سریع‌ترین نرخ رشد بازار را به خود اختصاص می‌دهند، بلکه مورد تحسین منتقدان قرار می‌گیرند و شهرت روزافزون برای فروش خودروهای پرآپشن نیز به آن‌ها کمک می‌کند؛ به‌ویژه هنگامی که مردم در شرایط بحران خرید ‌کنند.

برندهای کیا و هیوندا اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برندهای کیا و هیوندا اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

 طراحی لوکس و قابلیت‌ها و امکانات خوب با هم ترکیب می‌شوند تا به برندهای خودروسازی کمک کنند که ادراک گذشته‌ی خریداران را از این خودروسازان به‌عنوان برندهای سازنده‌ی محصولات ارزان‌قیمت و مقرون‌ به ‌‌صرفه تغییر دهند. کیا تا آنجا پیش می‌رود که شعار و نشان خود را تغییر می‌دهد.

البته همه چیز به وسایل نقلیه جدید بستگی نداشت. مدیریت کره جنوبی در زمینۀ کنترل بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ به گونه‌ای بود که اختلال کمتری در کارخانه‌های این کشور به وجود بیاید. درحالی‌که کارخانه‌های آمریکایی در ماه مارس وادار به تعطیلی شدند و بسیاری از آن‌ها مجبور شدند در فصل بهار دوباره فعالیت خود را تعطیل کنند.

ترکیبی از ارزش برند، امکانات و قابلیت‌های ارائه‌شده، طراحی و تولید به کیا و هیوندای کمک کرد تا شرایط طوفانی سال ۲۰۲۰ را تحمل کنند.

world of words

 

دیدگاه ها بسته شده اند.