ایلان ماسک

توصیه هیئت مدیره توییتر به سهامداران: به نفع ایلان ماسک رای بدهید

توصیه هیئت مدیره توییتر به سهامداران: به نفع ایلان ماسک رای بدهید

هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا به سهامداران توصیه می‌کند که به نفع ایلان ماسک برای تصاحب این شبکه اجتماعی رای مثبت بدهند تا قرارداد نهایی شود. قرار است سهامداران در جلسه‌ای قبل از تاریخ دوم آبان‌ماه نظر نهایی خود را در مورد معامله توییتر اعلام کنند. اگر سهامداران نیز این خرید را تایید کنند، مانع قانونی دیگری برای تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک وجود نخواهد داشت و معامله قطعی می‌شود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|قبل از فرارسیدن مهلت نهایی تصمیم‌گیری، هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا به سهامداران توصیه می‌کند که به تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک رای مثبت بدهند تا خرید 44 میلیارد دلاری با قیمت هر سهم برابر با 54.20 دلار تایید شود. در صورتی که سهامداران مانعی برای انجام این قرارداد نداشته باشند، قرارداد مسیر قانونی خود را طی می‌کند و ایلان ماسک می‌تواند توییتر را رسما تصاحب کند.
با تایید سهامداران معامله توییتر نهایی می‌شود
بر اساس پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به تاریخ 31 خرداد (21 ژوئن)، هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا تشخیص داده که توافق ادغام گزینه مطلوبی است و از سهامداران خواسته تا به انجام این معامله رای مثبت دهند.
هیئت مدیره اعلام کرد که توییتر میزبان جلسه‌ای مجازی برای رای‌گیری نهایی در مورد این قرارداد می‌شود. البته تاریخ جلسه مجازی به صورت دقیق مشخص نشده ولی باید این جلسه قبل از دوم آبان‌ماه برگزار شود تا تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد. در واقع دوم آبان ماه (24 اکتبر) آخرین مهلت باقی‌مانده برای گرفتن نظر سهامداران است.
در صورتی که سهامداران به انجام معامله رای مثبت بدهند، به ازای هر سهمی که دارند معادل 54.20 دلار دریافت خواهند کرد. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که ایلان ماسک چند هفته قبل تعداد کاربران جعلی توییتر را زیر سوال برده بود و تهدید کرده بود در صورتی که این شبکه اجتماعی نتواند تعداد کاربران جعلی را دقیقا مشخص کند، وی قرارداد را لغو می‌کند.
هیئت مدیره از آن زمان موافقت کرده که داده‌ها را با ایلان ماسک به اشتراک بگذارد و این مشکل را حل کرده است. هرچند بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که مدیرعامل تسلا می‌خواهد به شکلی معامله را فسخ کند و به دنبال بهانه است. حال باید دید درنهایت این معامله به چه شکل پیش خواهد رفت.

World of Words

منبع: cointelegraph


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *