رویداد

برگزاری بیستمین رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» در ۳۰ تیر ماه جاری

برگزاری بیستمین رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» در ۳۰ تیر ماه جاری

بیستمین دوره دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال مارکتینگ با حضور افراد موفق و صاحب برند در حوزه بازاریابی دیجیتال ۳۰ تیر ماه جاری در سالن خیریه رعد برگزار می‌شود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال» از سال ۹۷ با هدف انتقال تجربه افراد موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ آغاز شده و تاکنون ۱۹ دوره از این دورهمی‌ها با هدف انتقال تجربیات موفق در این حوزه برگزار شده است.
هدف اصلی برگزاری این دورهمی‌ها یادگیری و شبکه سازی در حوزه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و آموزش تجربیات موفق صاحبان برند درحوزه بازاریابی دیجیتال است.
برهمین اساس، کسب و کارها و برندهای موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ در این دورهمی‌ها در یک فضای سالم تجربیات خود را در خصوص این موضوع ارائه کرده و شرکت‌کنندگان نیز می‌توانند از این تجربه‌ها استفاده کنند.
افراد موفق درحوزه دیجیتال مارکتینگ می‌توانند دراین دورهمی‌ها راهکارهای اساسی ارائه کرده و با توجه به تحریم‌ها و تفاوت‌های فرهنگی در کشور ما تجربه‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.
همچنین بر خلاف روش معمول و مرسوم که افراد انتقادات خود را در شبکه‌های اجتماعی از کسب و کارهای اینترنتی مطرح می‌کنند، در این همایش دیجیتال مارکتینگ تلاش می‌شود با دعوت از صاحبان کسب‌وکارها و متخصصان هر حوزه، به صورت رو در رو مشکلات کسب‌و‌کار بررسی شود و و با ارائه راهکارهای اجرایی تلاش می‌شود فضای نقد با رویکرد اصلاح ترویج شود.
شرکت‌کنندگان در این رویداد با نقدهای کارشناسی و به دور از توهین به برندها آشنا می‌شوند و می‌توانند از تجربیات موفق صاحبان برند در این حوزه بهره‌مند شوند.
در بیستمین رویداد در مسیر بازاریابی دیجیتال، 3 نفر از متخصصان کسب‌و‌کارهای آنلاین تجربیات خود را از فرایندهای کسب‌و‌کار دیجیتال به اشتراک می‌گذارند که جزئیات آن را می‌توانید در سایت دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال به آدرس dmway.ir مشاهده کنید.

دورهمی‌های درمسیربازاریابی دیجیتال

سال‌هاست که با دورهمی‌های درمسیر بازاریابی دیجیتال کنارتون هستیم. فلسفه ما توی این دورهمی‌ها این بوده که به جای این که توی سخنرانی‌ها از کسب وکارهای خارجی مثال بیاریم و تحلیل کنیم بریم سراغ کسب وکارهای کشور خودمون که توی این شرایط در تلاش هستند تا پیش برن و حرفی برای زدن داشته باشن. قطعا نمونه‌های خارجی می‌تونه یادگیری‌های بسیار زیادی داشته باشه ولی این کسب وکارهای داخلی هستند که علی‌رغم شرایط جامعه و کشور در تلاش هستند که پیش برن و ارزش‌آفرینی کنن. ضمن اینکه اگه قراره کسب و کارها نقد و بررسی بشن، این کار باید در فضا و شرایط مناسب باشه و همیشه تلاش می‌کنیم در کنار نقد و بررسی، راهکار هم ارائه بدیم.
این رویداد یک رویداد غیرانتفاعی است و هزینه‌های برگزاری را حامیان تامین می‌کنند و پرداختی شرکت‌کنندگان به حساب خیریه (معمولاً خیریه مرتبط با کودکان) واریز می‌شود و رسید کل هزینه‌های برگزاری رویداد و پرداخت‌ها به خیریه برای ثبت‌نام کنندگان ارسال می‌شود.

World of Words

منبع:dmway

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *