1664080737_JPMorgan-analyst-drops-COIN-price-target-saying-falling-cryptocurrency-markets

گوگل با همکاری صرافی کوین‌بیس، خرید خدمات ابری از طریق رمزارزها را ممکن می‌کند

گوگل با همکاری صرافی کوین‌بیس، خرید خدمات ابری از طریق رمزارزها را ممکن می‌کند

گوگل کلاود با این همکاری اجازه پرداخت با رمزارزها را به مشتریان می‌دهد و کوین‌بیس هم اطلاعات خود را به سرورهای این شرکت می‌آورد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|گوگل امروز اعلام کرد که قرارداد تازه‌ای با صرافی Coinbase بسته که به گروهی از کاربران این شرکت اجازه می‌دهد خدمات ابری را با استفاده از رمزارزهایی مثل بیت کوین و اتریوم خریداری کنند. این تصمیم جدید از اوایل سال آینده میلادی اجرا می‌شود. از آن سو، کوین‌بیس هم اعلام کرده که برخی از اپلیکیشن‌های اطلاعاتی خود را از سرورهای آمازون به گوگل انتقال می‌دهد.
«آمیت زیوری»، معاون، مدیرکل و رئیس پلتفرم گوگل کلاود امروز در کنفرانس Google Cloud Next اعلام کرد که پرداخت هزینه سرویس‌های ابری از طریق ارزهای دیجیتال برای گروهی از مشتریان شرکت که در فضای وب 3 فعال هستند، از طریق پلتفرم Coinbase Commerce ممکن می‌شود. او افزود که این قابلیت به مرور زمان در اختیار شمار بیشتری از مشتریان قرار خواهد گرفت.
کوین‌بیس کامرس در حال حاضر امکان پرداخت با 10 رمزارز از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، دوج کوین، اتر و لایت کوین را فراهم می‌کند. «جیم میگدال»، معاون توسعه کسب و کار کوین‌بیس می‌گوید گفتگو با گوگل درباره پرداخت‌ها و استفاده از فضای ابری این شرکت از ماه‌ها پیش آغاز شده بود.
گوگل و کوین‌بیس برای توسعه وب 3 همکاری می‌کنند
جزئیات این توافق هنوز اعلام نشده، اما کوین‌بیس مانند بقیه قراردادهایی که در پلتفرم کامرس دارد، درصدی از تراکنش‌ها را به عنوان کارمزد برمی‌دارد. «توماس کوریان»، مدیرعامل گوگل کلاود می‌گوید: «ما می‌خواهیم ساخت وب 3 را سریع‌تر و آسان‌تر کنیم، و همکاری با کوین‌بیس به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند یک گام به این هدف نزدیک‌تر شوند.»
«برایان آرمسترانگ»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل کوین‌بیس هم می‌گوید: «شریکی بهتر برای پیاده‌سازی هدفی که به منظور ساخت یک پل قابل اطمینان به اکوسیستم وب 3 در نظر داریم، وجود ندارد.»
این همکاری در شرایطی شکل می‌گیرد که گوگل اخیرا با یک شرکت وب 3 دیگر به نام Near Foundation وارد همکاری شده بود. در ماه سپتامبر نیز BNB Chain اعلام کرد که با بخش ابری گوگل همکاری می‌کند تا دسترسی به خدمات این شرکت را برای اکوسیستم‌های حوزه رمزارزها راحت‌تر کند.

World of Words

منبع: www.prnewswire.com

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *