چارلز2

پادشاه چارلز در مسابقه تمبر برند پست نیوزلند

پادشاه چارلز در مسابقه تمبر برند پست نیوزلند

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت برند پست نیوزلند به تاریخ 17 می 2023 مقارن با 27 اردیبهشت 2023- چارلز سوم – پادشاه انگلیس- را فراموش کنید… چارلزی دیگری در نیوزلند تاجگذاری می کند. اسپنسر، نژاد خالص کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل، برنده جایزه دارنده بهترین لباس حیوان خانگی برند پست نیوزلند شد و در مجموعه تمبرهای ویژه ای که قراراست در آگوست 2023 منتشر شود، نمایش داده می شود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|لباس های شیک و ظاهر آراسته اسپنسر نه تنها دنبال کنندگان زیادی را در اینستاگرام به سوی خود جذب کرده است بلکه قلب داوران مسابقه پست نیوزلند که ویژه حیوانات خانگی آئوتیروآ – نام نیوزیلند در زبان مائوری به معنای سرزمین ابر سفید طویل- برگزار شده بود را نیز ربوده است. آنتونی هریس، رئیس تمبرها و کلکسیون‌های برند پست نیوزلند، گفت که هزاران تصویراز جمله تصاویری جذاب از کیوی‌های سرزنده- نوعی پرنده نیوزیلندی با پرهای مو مانند و با سوراخ های حساس بینی بر روی نوک – توسط دوستداران و صاحبان حیوانات خانگی دریافت گردیده است.

وی چنین ابراز نمود: “ما جهت انتشار این مجموعه ویژه تحت عنوان تمبرهای حیوانات خانگی آئوتیروای نیوزیلند بسیار هیجان‌زده هستیم و از همه کسانی که از طریق صفحه فیسبوک کلکسیونی ما در این مسابقه شرکت کردند، قدردانی می‌کنیم”. مسابقات بر پایه چهار سوژه برگزارمی شود: دارنده بهترین لباس، بامزه ترین در خودنمایی، تخس ترین و سرزنده ترین.
کاریس هارلند، مادر اسپنسر می‌گوید زمانی که خانواده‌اش در سال 2020 به قصد خریداری یک سگ به مرکز پرورش‌دهنده حیوانات پالمرستون نورث رفتند، با دیدن اسپنسرحقیقتا عشق در نگاه اول اتفاق افتاد .وی همچنین افزود:”اوبا داشتن روحیه ای شاد و خلق و خویی آرام برای پسران من انتخابی مناسب بود”. اسپنسر سه ساله با خواهرش سدی می و گربه ای شرور با نام لونا در خانه ما با هم بسیار مسالمت آمیز زندگی می کنند. اسپنسر انسان ها را بر سگ های دیگر ترجیح می دهد. اسپنسر در صفحه اینستاگرام خود با عنوان اسکیت بازان باشکوه به همراه خواهرش سدی می و لونا به خاطر پیروی کردن از پوشش فشن و مد بی‌عیب و نقص، دارای بیش از 2000 دنبال کننده می باشد.
کریس خندید و گفت: “او بسیار تأثیرگذار است”. زیتا، بچه گربه ای از نژاد سیل پوینت راگدول، جایگاه بهترین در خودنمایی را به خود اختصاص داده است. این دخترشیرین سه ساله دوست دارد در محله خود گردش کند و زمانی را صرف عکس گرفتن برای اینستاگرام نماید. کیا یک پرنده بداخلاق دوست داشتنی است که اوقات فراغتش را با دزدیدن آب پرتقال سپری کرده و برای جلب توجه جیغ جیغ می کند.


ربکا بورک، صاحب کیا می‌گوید که این پرنده آنقدر دوست‌داشتنی است که همیشه خود را بگونه ای از گستاخی ها و شرارت هایش خلاص می‌کند. وی گفت: “کیا نمی داند که می تواند پرواز کند اما اکنون، به عنوان مهری بر نامه ها و بسته های دارای برند پست نیوزلند به همه جا پرواز خواهد کرد.” اوه- گود یک بره 18 ماهه است که عاشق خوردن زنجبیل است و وقتی از دیدن صاحبش که سوار کامیونش می شود هیجان زده می شود در امتداد حصار می دود.

و در نهایت کیوی سرزنده به عنوان نمادی از حیوانات نیوزیلندی بر روی تمبرهای پست نیوزلند جای خود را پیدا می کند. هر چهار برنده بر روی تمبرهای برند پست نیوزلند که در 2 اوت 2023 به فروش می رسد نشان داده می شوند. تمبرها به صورت آنلاین یا در فروشگاه ها در دسترس خواهند بود. برندگان مسابقه تمبر برند پست نیوزلند با عنوان حیوانات خانگی آئوتیروآ:
تمبر به ارزش 1.70 دلارمربوط به دارنده بهترین لباس: تصویر اسپنسر-توله سگی سه ساله – از نژاد کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل را بر خود دارد.
تمبر به ارزش3.00 دلارمربوط به برترین در خودنمایی: تصویر زیتا -بچه گربه سه ساله- از نژاد سیل پوینت راگدول را به نمایش می گذارد.
تمبر به ارزش3.80 دلارمربوط به تخس ترین: تصویر کیا یک طوطی دوست داشتنی از نژاد کانور شکم مارونی را با خود حمل می کند.
تمبر به ارزش4.30 دلارمربوط به یک پرنده از نژاد کیوی سرزنده و اوه-گوود یک بره 18 ماهه می باشد.
البته خاطرنشان می شود که قیمت نهایی تمبرها ممکن است تغییر کند.

World of Words

منبع: برند پست نیوزلند

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *