خالکوبی2

برند هاینز جوهر خالکوبی ایمن و ضد آلرژی را تولید می کند

برند هاینز جوهر خالکوبی ایمن و ضد آلرژی را تولید می کند

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت خبری بُلد تی وی ” boldtv” به تاریخ 4 می 2023 مقارن با 14 اردیبهشت 1402- پس از دهه‌ها پرکردن برگر با سس کچاپ برند هاینز و فرو بردن سیب زمینی سرخ کرده در آن، جامعه قابل توجهی از دوستداران برند هاینز این سس کچاپ را خالکوبی خواهند کرد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|سس کچاپ، یکی از رایج ترین چاشنی ها در رژیم غذایی آمریکایی می باشد و بدون تردید هیچ سس کچاپی به اندازه برند هاینز متمایز و دلپذیر نمی باشد. متأسفانه جوهر قرمزی که برای تاتو بکار برده می شود می تواند آلرژی زا باشد و باعث ایجاد بثورات و خارش در حین استفاده شود. از اینرو، برند هاینز این امر را به عهده گرفت تا جوهر ی ضد آلرژی جهت تاتو و بر اساس رنگ قرمز رسمی پنتون خود بسازد.

خالکوبی ایمن با سس کچاپ برای متعصبین برند هاینز

برند هاینز این جوهر را با همکاری آژانس خلاق برزیلی سوکو ” SOKO” و شرکت الکتریک اینک “Electric Ink ” – سازنده جوهر خالکوبی – ساخته است. جوهر قرمز خالکوبی چالش‌های منحصربه‌فردی را به همراه دارد که یکی از مهیج‌ترین رنگ‌ها است و فهرست رو به رشدی از مواد محدود شده دارد. اتحادیه اروپا تاکنون بیش از 4000 ماده را که جهت تهیه رنگدانه های خالکوبی مورد استفاده قرار می گیرند را ممنوع کرده است. به گفته امیلی مونتیرو از شرکت الکتریک اینک، جوهر قرمز برند هاینز تحت آزمایشاتی قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که مواد مضر وجود ندارند. سپس این شرکت تمام نتایج آزمایش را برای تایید به آژانس ANVISA – آژانس تنظیم کننده قوانین و مقررات سلامت برزیل- ارسال می کند.

ارتباط با نسل زِد ” Gen Z” از طریق خالکوبی

فیلیپه سیمی، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس برزیلی سوکو گفت که برند هاینز در جستجوی راهی خلاقانه به منظور برقرای ارتباط با نسل زِد یا زومرها می باشد. وی همچنین خاطرنشان کرد: “99 درصد زومرها تبلیغات را نادیده می گیرند و 63 درصد آنها از مسدودکننده های تبلیغاتی استفاده می کنند و این، ارتباط با آنها را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است”.

با این حال، از آنجایی که تقریباً نیمی از نسل زِد حداقل یک خالکوبی دارند، به نظر می رسد که برای برند هاینز مناسب باشد. علاوه بر این، سیمی می گوید که بیش از 10000 هنرمند و سالن خالکوبی برای سفارش جوهر برند هاینز ثبت نام کرده اند. طی ماه های آینده، برند هاینز جوهر قرمز خود را به صورت رایگان توزیع خواهد کرد. افزون بر این، برند سس کچاپ هاینز با هنرمندان محلی برزیلی برای ایجاد 57 شابلون خالکوبی اصلی همکاری کرد. سیمی می گوید که جوهرقرمز تاتوی برند هاینز یکی از موفق ترین کمپین های آژانس سوکو می باشد که به طور ارگانیک به بیش از 230 میلیون نفر می رسد. قدم بعدی این است که جوهرقرمز تاتوی برند هاینز را به صحنه جهانی ببرد.

World of Words

منبع: boldtv

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *