Built

میان وعده های پروتئینی جدید برند بیلت”Built”

میان وعده های پروتئینی جدید برند بیلت”Built”

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل ازفوود بیزینس نیوز به تاریخ 22 می 2023 مقارن با اول خرداد 1402- برند بیلت تولید کننده پروتئین بارهای مستطیلی شکل از جدیدترین محصولات خود در خط تولید میان وعده های غنی از پروتئین رونمایی کرده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|ازخانواده جدید بیلت بایت ها می توان به بیلت پاف ها “Built Paffs” اشاره کرد که با سایزهایی لقمه ای تولید می گردند. بیلت پاف ها از یک بافتی نرم و پفکی مانند در قسمت مغزی محصول برخوردار هستند که سطح بیرونی آن به شکلات آغشته گردیده است.

یبلت بال ها “Built Balls” محصولی دیگر از خانواه جدید برند بیلت، میان وعده های توپی شکل و درسایزهای لقمه ای هستند که از ترکیبی متعادل از پروتئین آب پنیر و کلاژن ساخته شده اند و مرکز این توپ که دارای بافتی کرمی است با پوششی نرم و قهوه ای رنگ احاطه می شود.

بیلت کریسپی “Built Krisp” عضوی دیگر از خانواده جدید برند بیلت می باشد که از بافتی ترد برخوردار بوده و سرشار از منابع پروتئینی با کیفیت بالا مانند کلاژن هیدرولیز شده و پروتئین وی ایزوله است. این نوع محصول حاوی 20 گرم پروتئین غنی می باشد و در دو طعم کره بادام زمینی و نعنایی ارائه می گردد. بافت بیلت کریسپی یادآور شیرینی های کلاسیک است.

نیک گریر، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی برند بیلت، می گوید: “این موج جدید نوآوری، چابکی فوق العاده برند بیلت را توام با توانمندی این برند در ارائه ایده های جدید و الزامات خلاقانه برای برآورده کردن نیازهای انواع خوراکی ها به نمایش می گذارد”. وی همچنین افزود: “مانند هر محصولی از برند بیلت، ما عمداً این گونه های منحصر به فرد را با در نظر گرفتن مصرف کنندگان خود ایجاد کردیم و تلاش کردیم تا به آنها پیشنهادات خوشمزه و سالمی بدهیم که متناسب با سبک زندگی فعال و پویای آنها باشد.”
پیشنهادات میان وعده های ساخته شده در وب سایت برند بیلت موجود است.

World of Words

منبع: فوود بیزینس نیوز

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *