jared-leto-in-office

نقش آفرینی جرد لتو در فیلم زندگی نامه کارل لاگرفلد،طراح افسانه‌ای دنیای مد

نقش آفرینی جرد لتو در فیلم زندگی نامه کارل لاگرفلد،طراح افسانه‌ای دنیای مد

فیلم زندگینامه کارل لاگرفلد، طراح مد در دست ساخت است و جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است نقش این هنرمند را در این فیلم بازی کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم زندگینامه کارل لاگرفلد، طراح مد و فشن در دست ساخت است. طبق اطلاعات منتشر شده، جرد لتو، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club قرار است نقش کارل لاگرفلد را در این فیلم زندگینامه که در حال حاضر دارای نامی نیست بازی کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. کارل لاگرفلد طراح مد، هنرمند، کاریکاتوریست و عکاس آلمانی بود که در پاریس زندگی و کار می‌کرد.
کارل لاگرفلد در سن ۱۴ سالگی به پاریس مهاجرت کرد و به یکی از مشهورترین طراحان لباس در قرن حاضر بدل شد. وی مدیر اجرایی بخش طراحی لباس شنل بود. شنل یکی از معروفترین مارک‌های پوشاک گران‌قیمت در جهان است. او به مناسبت ۲۵۰امین سالگرد تاسیس شرکت فابرکاستل جعبه‌ای مشهور به “کارل باکس” طراحی کرد که تمامی لوازم مورد نیاز یک طراح در آن گنجانده شده. از این باکس به صورت محدود فقط ۲۵۰۰ عدد تولید شده که هرکدام دارای شناسنامه هستند و قیمت آن بین ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰ یورو می‌باشد.
کارل لاگرفلد در سال ۱۹۳۳ در هامبورگ آلمان متولد شد و در فوریه سال ۲۰۱۹ و پس از ۶ دهه فعالیت و پس از مدت‌ها بیماری، در سن ۸۵ سالگی، در خانه خود در نوی-سور-سن درگذشت. او وصیت کرد تا تمامی ثروتش به گربه‌اش برسد. فیلم زندگینامه این هنرمند با همکاری Leto & Emma Ludbrook’s Paradox و House of Karl Lagerfeld تولید خواهد شد. علاوه‌بر فیلم Dallas Buyers Club، جرد لتو برای بازی در آثار دیگری چون فیلم Fight Club، فیلم American Psycho، فیلم Requiem for a Dream، فیلم Alexander، فیلم Lord of War، فیلم Mr. Nobody، فیلم Suicide Squad، فیلم Blade Runner 2049 و فیلم The Outsider نیز شناخته می‌شود.
لتو در سال ۲۰۲۱ سال شلوغی را با حضور در آثاری چون فیلم The Little Things، فیلم Zack Snyder’s Justice League و فیلم House of Gucci به کارگردانی ریدلی اسکات داشته است و در طول سال ۲۰۲۲ شاهد حضورش در فیلم Morbius و سریال WeCrashed بودیم. او اخیرا در فیلم Haunted Mansion برای دیزنی بازی کرده است و همچنین قرار است در فیلم Adrift به کارگردانی دارن آرونوفسکی و احتمالا فیلم Tron 3 نیز جلوی دوربین برود.

World of Words

منبع:harpersbazaararabia

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *