94c1a528-645d-41b9-8f61-c1f375e80a5f

عینک هوشمند هواوی Smart Vision VR با نمایشگر Micro-LED معرفی شد

عینک هوشمند هواوی Smart Vision VR با نمایشگر Micro-LED معرفی شد

عینک هوشمند هواوی نمایشگری با رزولوشن 1080p دارد و می‌تواند به موبایل، تبلت یا پی‌سی وصل شود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|هواوی در رویداد 2022 World VR Industry از محصول جدیدی به نام Smart Vision VR Glass رونمایی کرد. مدیر ارشد عملیات این شرکت می‌گوید اولین عینک بینایی هوشمند آن‌ها با قابلیت‌های جذاب و کاربردی مختلفی از راه می‌رسد که می‌تواند کاربران را به سمت خود بکشاند.
هواوی Smart Vision VR Glass یک نمایشگر Micro-OLED دارد که تجربه‌ای شبیه قرار‌گرفتن در مقابل یک نمایشگر مجازی 120 اینچی را فراهم می‌کند. رزولوشن این صفحه 1080p و حداکثر روشنایی آن 480 نیت است. این پنل 90 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و در زمینه محافظت از چشم در برابر نور آبی تأییدیه TUV Rheinland را دارد.
عینک هوشمند هواوی از بیرون نسبتاً بزرگ و عریض و پوشش فریم آن مات است. این دستگاه همچنین یک سیستم بلندگوی هوشمند بسیار نازک دارد که صدا را منتقل می‌کند. عینک هواوی قابل اصلاح برای نزدیک‌بینی تا 500 درجه است و می‌تواند عدسی‌هایی با توان حداکثر 500 دیوپتری داشته باشد.
عمر باتری عینک هواوی به اندازه موبایل شماست
هواوی اسمارت ویژن VR پردازنده یا حافظه داخلی ندارد و از هارد درایو خارجی نیز پشتیبانی نمی‌کند. ولی می‌تواند از طریق درگاهی که در انتهای دسته سمت چپ آن قرار گرفته است، به گوشی، تبلت یا کامپیوتر وصل شود. عمر باتری این دستگاه وابسته به عمر باتری دستگاهی است که به آن وصل می‌شود. این یعنی برای مثال تا زمانی که موبایل شما شارژ داشته باشد، می‌توانید از عینک هم استفاده کنید.
هواوی هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر نکرده، اما گفته شده که این عینک از همین حالا برای پیش‌فروش در دسترس قرار گرفته است. عرضه اسمارت ویژن VR قرار است از ماه دسامبر آغاز شود.
با توجه به ترند فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، شرکت‌های زیادی سعی دارند سهمی در این بازار داشته باشند و هواوی هم علی‌رغم تمام مشکلاتی که در این سال‌های اخیر داشته، با معرفی این محصول نشان داده است که نمی‌خواهد از دنیای فناوری عقب بماند.
همچنین هواوی حضور فعالی در بازار ساعت‌های هوشمند دارد و حالا هم از محصول جدیدی به نام Watch GT Cyber رونمایی کرده که طراحی نوآورانه‌ای دارد و می‌توانید بخش اصلی ساعت را از بدنه آن جدا کنید.
این ساعت هوشمند ویژگی‌های مشابه سایر ساعت‌های هوشمند سری GT هواوی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با این حال طراحی آن متفاوت از هر ساعت هوشمندی است که تا به امروز در بازار دیده‌اید.
مشخصات هواوی Watch GT Cyber
ویژگی اصلی این ساعت هوشمند، امکان جدا کردن بخش اصلی‌اش یعنی مغزی دایره‌ای‌اش است. این بخش را که از یک دکمه چرخان در سمت راست خود بهره می‌برد، می‌توان از بدنه جدا کرد. همین مکانیزم قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. اگرچه در حقیقت با یک مکانیزم مغناطیسی روبه‌رو هستیم، اما بخش‌های مکانیکی هم برای قفل کردن ساعت به بدنه وجود دارد
ساعت هوشمند هواوی در نمونه‌های شهری، اسپرت و فشن روانه بازار می‌شود که البته همه آن یک نمایشگر دایره‌ای 1.32 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 پیکسل دارند که تراکم پیکسلی آن را به 352 پیکسل در هر اینچ می‌رساند. مدل‌های شهری و فشن بدنه سرامیکی نانوکریستال با فولاد 316L دارند، در حالی که در مدل اسپرت با ماده کامپوزیتی روبه‌رو هستیم.
وزن این مدل‌ها به ترتیب برابر 77، 59 و 58 گرم است که شامل مغزی به همراه بند می‌شود. هواوی برای این محصولش به سراغ رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل هارمونی او‌اس رفته و قابلیت پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، ردیابی خواب و اکسیژن خون و همچنین سنجش ضربان قلب را برای آن درنظر گرفته است.

World of Words

منبع: huawei

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *