galaxy-a54-scaled

رندرهای گلکسی A54 منتشر شد؛ میان‌رده‌ای با طراحی مشابه پرچمدار

رندرهای گلکسی A54 منتشر شد؛ میان‌رده‌ای با طراحی مشابه پرچمدار

به گفته منابع آگاه، گلکسی A54 ظاهرا با طراحی مشابه پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|رندرهای به اشتراک گذاشته شده از گلکسی A54 توسط یکی از منابع آگاه بازار نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با طراحی مشابه نسل بعدی پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی S23 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
پیش‌تر این منبع آگاه یعنی OnLeaks رندرهایی از سری گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر کرده بود. براساس رندرهای این منبع، گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از طراحی ماژول دوربین مشابه گلکسی S22 اولترا بهره می‌برند. این در حالی است که گلکسی S23 اولترا عملاً طراحی مشابه نسل قبلی خود نخواهد داشت. اکنون رندرهای گوشی میان‌رده گلکسی A54 نشان می‌دهد طراحی ماژول دوربین این موبایل نیز مشابه مدل‌های پرچمدار این شرکت خواهد بود.
رندرهای گلکسی A54 سامسونگ
رندرهای مربوط به این گوشی میان‌رده سامسونگ نشان می‌دهند که این موبایل با طراحی کمی بروز شده از راه می‌رسد. گلکسی A54 به‌جای داشتن ماژول دوربین مستطیلی شکل مانند گلکسی A53، ظاهراً با طراحی بروز‌شده ماژول دوربین شبیه گلکسی اس 22 اولترا و سری گلکسی اس 23 به بازار عرضه خواهد شد.
پنل پشتی این گوشی هوشمند دقیقاً شبیه رندرهای گلکسی S23 به نظر می‌رسد و از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد. همچنین خبری از حاشیه برجسته اطراف ماژول دوربین در رندرهای منتشر‌شده، نیست.
ا توجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده، پنل جلویی گلکسی A54 شباهت زیادی به طراحی گلکسی S23 خواهد داشت و از نمایشگر تخت و روزنه دوربین سلفی در مرکز بخش بالایی صفحه نمایش بهره خواهد برد. با این وجود، همچون طراحی پرچمدار سامسونگ، از حاشیه‌های متقارن برخوردار نیست. این گوشی هوشمند ظاهراً به دکمه تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست و پورت USB-C در لبه پایینی مجهز خواهد بود.
در حالی که OnLeaks مشخصات گلکسی A54 را فاش نکرده است، اما ادعا می‌کند این دستگاه با نمایشگر ۶.۴ اینچی و ابعاد تقریباً ۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی‌متری معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند احتمالاً با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی +FHD، تراشه میان‌رده، باتری با ظرفیت بالا و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. سامسونگ احتمالاً موبایل میان‌رده جدید خود را پس از رونمایی از سری گلکسی اس 23 در اوایل سال آینده، به فاصله کوتاهی معرفی خواهد کرد.
همچنین گوشی گلکسی A54 5G سامسونگ موفق به کسب تاییدیه 3C در چین شده که می‌تواند به معنای رونمایی از این محصول در آینده نزدیک باشد.
با توجه به کسب این تأییدیه، انتظار می‌رود مانند گلکسی A52 5G و A53 5G، گوشی آینده سامسونگ هم در چین به فروش برسد. البته کسب این تأییدیه نکته مهم‌تری در خود دارد.
احتمال معرفی زودهنگام گلکسی A54 5G
دریافت تأ‌ییدیه 3C توسط گلکسی A54 زودتر از نسل‌های پیشین این گوشی هوشمند صورت گرفته است. برای مثال گلکسی A52 5G در ژانویه 2021 تأ‌ییدیه دریافت کرد و در مارس همان سال معرفی شد. گلکسی A53 5G همچنین روندی را طی کرد و دو‌ماه پس از دریافت تأ‌ییدیه 3C، در مارس 2022 از راه رسید.
با توجه به روند بالا، احتمالاً گلکسی A54 5G زودتر از نسل‌های پیشین خود و در ماه ژانویه معرفی خواهد شد. این موضوع کمی منطقی به نظر می‌رسد، چرا که گلکسی A53 5G نتوانسته عملکرد مناسبی در بازار داشته باشد و بسیاری از کاربران خرید گلکسی A52s 5G را به آن ترجیح می‌دهند.

World of Words

منبع: samsung

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *