نیسان

نیسان کیکس 327 ” Kicks 327″ شبیه به یک کفش ورزشی غول پیکر قابل رانندگی است

نیسان کیکس 327 ” Kicks 327″ شبیه به یک کفش ورزشی غول پیکر قابل رانندگی است

به گزارش اقیانوس آبی خبر از سایت دزیین به تاریخ 8 فوریه 2023 مقارن با 18 بهمن ماه 1401- برند خودروسازنیسان با برند پوشاک ورزشی نیوبالانس”New Balance” همکاری کرده است تا نیسان کیکس 327 را بسازد – خودرویی که شبیه یک کفش ورزشی می باشد. برند نیسان به تفصیل شرح داد: “از آنجا که واژه “کیکس” در زبان انگلیسی یک اصطلاح عامیانه برای کفش های ورزشی است از این رو، این مهم منشا پدیدار شدن این ایده شدکه پیوندی با کفش های ورزشی برقرار شود و این همکاری بین دو برند نیسان و برند نیوبالانس به جهت تبلیغ خودروی “اس یو وی” برقی برند نیسان صورت گرفته است.”


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|کیکس 327 از برند نیسان (سمت چپ) به گونه ای طراحی شده است که شبیه کفش ورزشی نیوبالانس 327 (راست) می باشد. بدنه این SUV برقی از برند نیسان با روکشی تزئین گردیده تا به او ظاهری شبیه به کفش نیوبالانس327 به رنگ خاکستری بدهد. رویه کفش جیر با یک چاپ گرافیکی در بالای قوس چرخ ها ی “اس یو وی” برقی برند نیسان اجرا گردیده است و این در حالی است که قسمت توری نیوبالانس 327 روی کاپوت خودرو نقش بسته است و طوق، زبانه و سوراخ های جای بند کفش آن در سقف خودرو دیده می شوند. به گفته برند نیسان، کفش ورزشی نیوبالانس 327 برای این همکاری انتخاب شد زیرا ظاهر آن با “اس یو وی” برقی از برند نیسان مطابقت دارد.

برند نیسان چنین اظهار داشت: “کفش ورزشی نیوبالانس 327 ظاهری شیک مانند کیکس 327 برند نیسان دارد و همانند آن سبک است و به زمین می چسبد.” وی در ادامه گفت: “این چنین به ذهن ما خطورکرد که مفهوم کارایی کفش ورزشی با مفهوم کاراییKicks e-Power 4WD مطابقت داشته و به شما امکان می‌دهد از رانندگی در هر شرایطی، چه در خیابان چه در جاده لذت ببرید.”

برند کفش نیوبالانس همچنین تاکید کرد که صفات کفش ورزشی با ” اس یو وی” برقی برند نیسان مطابقت دارد. کن سوزوکی، مدیر بازاریابی برند کفش نیوبالانس خاطرنشان کرد: ” نیوبالانس327 مدلی است که در طراحی آن از کفش‌های دوی جاده‌ ای، کفش های تریل رانینگ و کفش های مسابقه‌ای برند نیوبالانس در دهه 70 الهام گرفته شده است. وی همچنین متذکر شد: طراحی شیک و منحصربفرد مدل تریل رانینگ آن را به یک کفش مد در زمان خود تبدیل کرده است که در شهر می درخشد.

هنگامی که در مورد کانسپت کیکس ازخودوسازی برند نیسان شنیدم، بلافاصله فکر کردم که با مدل نیوبالانس327 مطابقت دارد.

کیکس 327 در ماه فوریه در مکان هایی متفاوت در شهر توکیو به نمایش گذاشته می شود و همچنین در سراسر شهر رانده خواهد شد. خودروی کیکس 327 یکی از چند خودروی غیر معمولی می باشد که در سال 2023 از آن به عنوان “تهاجمی ترین اس یو وی جهان” توسط کمپانی طراح و سازنده خودروهای اسپرت “رضوانی موتورز” رونمایی می گردد. برند هیوندای، خودرویی را به نمایش خواهد گذاشت که می تواند به طرفین رانندگی کند و برند بی ام دابلیو از مدل کانسپت آی ویژن دی ” i Vision Dee” خود با قابلیت تغییر رنگ دهی، رونمایی می نماید.

World of Words

منبع: دزیین

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *