برند گوچی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

سود کلان برند لوکس گوچی

برند گوچی یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوکس جهان، با سابقه‌ای نزدیک به یک قرن در صنعت مد، به نماد ایتالیا در این صنعت تبدیل شده است.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها |گوچی (Gucci) برندی ایتالیایی در صنعت مد است که عموما با محصولات لاکچری در این صنعت و همچنین محصولات چرمی خاص خود شناخته می‌شود. این برند نزدیک به یک قرن پیش در ایتالیا تاسیس شد و امروز به یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های صنعت مد تبدیل شده است.

برند گوچی در طول تاریخ

گوچی در طول تاریخ خود یکی از مورد احترام‌ترین و تحسین‌شده‌ترین برندهای لاکچری در صنعت مد بوده است. این برند از زمان تاسیس در سال ۱۹۲۱ که به‌عنوان یک فروشگاه محصولات چرمی شروع به کار کرد تا به امروز مجموعه‌ای از طراحی‌ها و محصولات منحصر به‌فرد را به بازار عرضه کرده که نمادی از مد لاکچری، تولید باکیفیت و طراحی خاص بوده است. از نظر اغلب کارشناسان صنعت مد، هنر بی عیب و نقص و طراحی هوشمندانه در تمام اجزاء محصولات این برند نمایان است.

برند گوچی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

برند گوچی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

گوچیو گوچی

تاریخ گوچی از زمان اولین طراح یعنی گوچیو گوچی که موسس برند نیز بوده تا به امروز که الساندرو میشل به سمت مدیریت طراحی آن رسیده، مملو از حوادث و اتفاقات ویژه بوده است. اتفاقاتی متاثر از طمع مالی، مشکلات کسب‌وکار، موفقیت‌ و شکست در رقابت‌های طراحی و همچنین قتل، که تاریخی پر فراز و نشیب برای این برند ایتالیایی ترسیم کرده است.

تاریخچه تاسیس

گوچیو گوچی جوان ایتالیایی متولد ۱۸۸۱ بود که پس از مهاجرت به لندن، در سال‌های ابتدایی قرن بیستم به‌عنوان خدمتکارو باربر هتل مشهور ساووی کار می‌کرد. او پس از چند سال به پاریس رفت و همین شغل را در آنجا نیز انجام داد. گوچیو به کیف‌ها و چمدان‌های لوکس مسافران هتل علاقه‌مند بود و ایده‌ی طراحی و ساخت محصولات مشابه چرمی در همان سال‌های خدمتکاری در ذهنش شکل گرفت.

برند گوچی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (8)

برند گوچی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (8)

برند گوچی اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۲۰ در شهر فلورانس تاسیس کرد و محصولات چرمی را در آن به فروش رساند. او با حفظ روش‌های سنتی طراحی و تولید محصولات پوشاک و اکسسوری، روش‌های صنعتی تولید انبوه را نیز به کار گرفت. او در همان شروع کار، هنرمندان و کارگران حرفه‌ای صنعت چرم فلورانس را استخدام کرد تا کیفیت نهایی محصولات زیر نظر آنها حاصل شود.

شرکت مشاور

با توجه به شرکت مشاور معروف بازاریابی Interbrand ، این مارک نمادین به طور منظم در “100 مارک جهانی برتر” ذکر شده است.پیش بینی می شود که با فروش سالانه بیش از 7.1 میلیارد دلار ، گوچی در میان 50 مارک برتر با ارزش در سال 2021 باقی بماند. شرکت پوشاک در فلورانس توسط ریحانا ، برد پیت ، کیت ماس ​​، لیل وین و سایر افراد مشهور به نمایش گذاشته شده است.علاوه بر این حضور دیجیتالی زیادی دارد و با 40.6 میلیون دنبال کننده ، مقام اول لیست مارک های ایتالیایی را که بیشترین دنبال می کنند ، در اختیار دارد . آنچه باعث محبوبیت این برند می شود رویکرد جدیدی است که تحت هدایت مدیر خلاق آن الساندرو میشل ارائه می دهد.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.