عروسک جدید باربی با قدی بلندتر برای کودکان زیر سن 3 سال طراحی شد

عروسک جدید باربی با قدی بلندتر برای کودکان زیر سن 3 سال طراحی شد

عروسک جدید باربی با قدی بلندتر برای کودکان زیر سن 3 سال طراحی شد

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل ازسایت خبری تودی نود به تاریخ 15 ژانویه مقارن با25 دی ماه1401 – برند باربی با اندام کمی نرم تر و ظریف ترهمراه با کفش های پاشنه بلند اغراق آمیز، پنج سال پیش با تغییراتی عظیم به بازار عرضه شد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|چه از برند باربی خوشتان بیاید چه از آن متنفر باشید، این برند دوباره دگرگون شده است واین بار با نسخه ای جدید برای کودکان 3 سال و کمتر از آن راهی بازار می شود. این نسخه جدید از برند باربی، با نام “اولین باربی من”، 13.5 اینچ قد دارد معادل 35 سانتی متر که درواقع 2 اینچ بلندتر از باربی های قبلی می باشد. “اولین باربی من”، کمری بزرگتردارد که خط سینه را برجسته نمی کند و لباس های زیرهمرنگ پوست می باشند که کاملا برای همیشه به بدن عروسک چسبیده اند. این نسخه از برند باربی بیشتراز پیش کودکانه است، و با نقش های چشمگیرقلبی، ستاره ای وگل برروی لباس های خواب و لباس های چین دار و لباس شنا، ویژه کودکان پیش دبستانی و کوچکتر طراحی شده است. لوازم جانبی نسخه جدید برند باربی بزرگتراز پیش ساخته شده اند تا برای دست های کوچک تر مناسب بوده وموهای آنها خیلی بلند ترهستند تا برای شانه زدن آسان تر باشند.

اولین باربی من

اندام “اولین باربی من”، همانند برخی از نسخه های قبلی برند باربی متحرک است و ویژگی های چهره در آن کاملا قابل تشخیص است. انگشتان وشست‌های “اولین باربی من”، به هم وصل شده‌اند تا شکایت مکرر بچه ها ازگیرافتادن دست‌های باربی درلباس‌هایش را هنگامی که سعی می‌کنند آن‌ها را بپوشانند، از بین ببرد و این یک نقطه عطف قابل مشاهده در نسخه جدید برند باربی می باشد. لیزا مک نایت، معاون اجرایی ماتل و رئیس جهانی برند باربی و عروسک ها، به آسوشیتدپرس گفت که این برند، نسخه جدیدش را در پاسخ به بازخوردهای گرفته شده از والدین کودکان ایجاد کرده است. وی گفت: “ما تقریباً 365 روز در سال را با والدین وکودکان صحبت می کنیم”. ما شروع به شنیدن نظرات در مورد بچه های کوچکتری کردیم که می خواهند با باربی بازی کنند. والدین نگران این بودند که فرزندان کوچک آنها مهارت های حرکتی خوبی برای داشتن یک تجربه بازی مثبت با عروسک های برند باربی موجود در بازار را ندارند.”

منتقدان برند باربی 63 ساله که نمادی از یک دختر نوجوان می باشد، معتقد هستند که ابعاد او، استانداردهای بدنی دست نیافتنی را درذهن دختران ترویج می کند.البته، مک نایت مستقیماً به این انتقادها و یا اینکه آیا “اولین باربی من “جایی برای تغییراین دیدگاه های منفی دارد یا خیر، اشاره ای نکرد. اولین نسخه “اولین باربی من”، شامل چهار رنگ پوست و بافت موی متفاوت است. “اولین باربی من”، با قیمت 19.99 دلار، راه طولانی را برای از بین بردن این مشکلات در پیش دارد.
جودی لووس که سابقا رهبرتحقیقات تیم یادگیری در دوران کودکی و توسعه ماتل بود چنین اظهار داشت که: درمیان والدین، وقتی صحبت از برند باربی به میان می آید، “یک حس دلتنگی بزرگ” ایجاد می شود. وی همچنین گفت: “از دیدگاه من بازی با عروسک‌ها برای بچه‌ها این امکان را فراهم می کند تا واقعاً مهارت‌های داستان‌گویی، تجسم گری و تعاملات اجتماعی را تمرین کنند.”
مک نایت روشن کرد که عروسک “اولین باربی من”، مجزا و منفک از دنیای برند باربی کنونی نخواهد بود. او گفت که نسخه “اولین باربی من”، همراه با یک انیمیشن ویژه که در مورد برنامه ریزی برای یک مهمانی غافلگیرکننده می باشد، دراواخر این ماه در کانال یوتیوب برند باربی به نمایش گذاشته خواهد شد. فروش کلی برند باربی درسال های اخیر پس از یک دوره کاهش در سال 2013 به شدت افزایش یافته است.

آندریا ورنر، کاردرمانگر کودکان در ایالت کانکتیکت و مادر یک کودک پیش دبستانی و نوزاد، از بازی های عروسکی به عنوان روشی ارزشمند جهت رشد ذهنی و اجتماعی کودکان حمایت می کند. وی گفت: عروسک های زیادی در بازار وجود دارند و برندهای برتر سعی بر این دارند که همیشه بهترین محصول جدید راعرضه کنند. وی همچنین خاطر نشان کرد: “ما می دانیم که اگر قرار است به یک کودک عکس بدهید و بگویید ببین این چقدر خوشگله یا ببین چقدر بانمکه، باید کمی بیشتر شبیه کودک باشد.” مطمئناً عروسک های کنونی برند باربی، هنوزکمی بزرگترازسن یک کودک پیش دبستانی و کوچکتر از آن می باشند.

World of Words

منبع: تودی نود

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *