رابینز

بَسکین رابینز “Baskin Robbins” از هویت برند جدید خود رونمایی کرد

بَسکین رابینز “Baskin Robbins” از هویت برند جدید خود رونمایی کرد

به گزارش اقیانوس آبی خبر از سایت خبری مدیا نیوز فُریو به تاریخ هشتم اپریل 2023 مقارن با نوزدهم فروردین 1402- بسکین رابینز هویت برند خود را برای جذب مصرف کنندگان جوان تر و افزایش وفاداری مشتریان با تمرکز بر حفظ بازیگوشی لوگوی خود، طعم لذت بخش محصولات و استانداردهای بالا مورد بازنگری و تجدید نظر قرار داده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|لوگوی جدید برند بسکین رابینز بر ایجاد تجربه ای چشمگیر و هیجان انگیز برای مشتریان تمرکز دارد. هر عنصر، از رنگ‌های جدید و زنده گرفته تا طرح‌های مدرن، به‌گونه‌ای مدبرانه و خلاقانه طراحی شده است تا ماهیت بازیگوشی برند بسکین رابینز را هرچه بیشتر برجسته کرده و جذابیت و هوس انگیزی آن را بیشتر نمایان سازد. برند بسکین رابینز با شعار “31 طعم” شناخته شده است، با این ایده و انگیزه که مشتریانش این حق انتخاب را دارند تا هر روز از ماه را با طعمی متفاوت تجربه کنند. لوگوی جدید این برند همچنان بر راستین بودن این شعار و ضمانت این تجربه مطلوب و دل انگیز تاکید دارد.محیط خطار، مدیر عامل شرکت بسکین رابینز گفت: “ما از به نمایش گذاشتن تغییرات و تحولات جدید درلوگوی برند بسکین رابینز بسیار هیجان زده هستیم. لوگوی جدید ما نمایانگر برداشتی جدید و مهیج از برند نمادین ما است”.

وی همچنین در ادامه گفته هایش چنین اظهار داشت که این تنها بخشی از یک تلاش گسترده تر برای بازسازی برند بسکین رابینز بوده است و افزون بر این مهم باید به تلاش ها و نوآوری های صورت گرفته از جمله افزایش دسترسی آن در دنیای آفلاین و آنلاین، معرفی محصولات و خدمات جدید و همچنین بهبود تجربه کلی مشتری و سطوح تعامل اشاره کرد. برند بسکین رابینز تنها با سفر خود به کشور هند که نزدیک به سه دهه تخمین زده می شود، با راه اندازی 850 فروشگاه در بیش از 230 شهر در کشورهند، حضور چشمگیری را ایجاد کرده است.

World of Words

منبع : مدیا نیوز فُریو

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *