برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

برند نویتک نسخه تیونینگ فراری 812 GTS را معرفی کرد

شرکت تیونینگ خودرو برند نویتک از کیت ارتقا فراری 812 GTS رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را به ۸۲۸ اسب ‌بخار افزایش می‌دهد و دارای قطعات آیرودینامیک و تزئینات سفارشی است.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | چند سال پیش، شرکت تیونینگ خودرو  برند نویتک (Novitec) نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی فراری 812 سوپرفست را عرضه کرد. به گزارش Carscoops، ‌اکنون این شرکت کیت ارتقای مشابهی برای نسخه روباز فراری 812 GTS به بازار عرضه کرده است که قدرت بیشتری دارد. از جمله سایر نکات برجسته‌ی این نسخه می‌توان به پیشرفت‌های آیرودینامیک و چرخ‌های دارای قفل مرکزی اشاره کرد.

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

پس از ۵۰ سال

فراری پس از ۵۰ سال، از اولین مدل ۱۲ سیلندر موتور جلوی روباز خود با نام 812 GTS اسپایدر رونمایی کرد. فراری از این مدل در آستانه‌ی نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی کرد. رونمایی از این خودرو هم‌زمان با نودمین سالگرد تأسیس این برند انجام شد. فراری آخرین بار در مدل 356 GTS4 که به نام دیتونا نیز شناخته می‌شد، از موتور ۱۲ سیلندر در یک خودروی اسپایدر موتورجلو استفاده کرده بود.

فراری با دیتونا در مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز در سال ۱۹۶۷ توانسته بود هر سه مقام نخست را در اختیار بگیرد. 812 GTS اسپایدر  از سقف بازشونده‌ی برقی استفاده می‌کند؛ باز و بسته‌شدن این سقف با استفاده از یک کلید درون کابین انجام می‌شود و تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد. امکان باز و بسته‌کردن سقف حین حرکت تا سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت نیز وجود دارد.

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (7)

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (7)

مشخصات

پیشرانه ۶٫۵ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی تنفس طبیعی فراری 812 GTS ارتقا یافته و قدرت آن به ۸۲۸ اسب ‌بخار و گشتاور آن به ۷۵۱ نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. در مجموع ۳۹ اسب ‌بخار به قدرت و ۳۳ نیوتن‌متر به گشتاور پیشرانه ازطریق کاتالیزورهای اسپرت و سیستم اگزوز به‌روز‌شده اضافه می‌شود. این سیستم اگزوز از لوله‌های خروجی ۱۱۰ میلی‌متری در عقب بهره می‌برد و سیستم کنترل فعال فلپ برای آن قابل سفارش است.

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (4)

مجموعه‌ای از فنرهای اسپرت، فاصله کف فراری 812 GTS را با زمین حدود ۳۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد و برای محافظت از دماغه خودرو در مقابل برخورد با زمین، برند نویتک از سیستم تنظیم ارتفاع هیدرولیک برای محور جلو استفاده می‌کند. این کیت قسمت جلوی خودرو را تقریبا ۴۰ میلی‌متر از سطح زمین بلند می‌کند و با استفاده از دکمه اختصاصی در کابین یا به‌طور خودکار با رسیدن به سرعت‌های بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت (۵۰ مایل‌ بر ساعت)، آن را دوباره پایین می‌آورد.

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

منحصر به‌ فرد

رینگ‌های منحصر به‌ فرد چرخ‌ها دارای قفل مرکزی هستند که با مشارکت فوسن (Vossen) ساخته شده‌اند و در بهبود جلوه بصری خودرو نقش در خور توجهی دارند. در نسخه‌ای از فراری GTS 812 که در تصاویر مشاهده می‌کنید، اندازه رینگ‌ها ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب است و به ترتیب روی لاستیک‌های با پهنای ۲۷۵ میلی‌متر و ۳۳۵ میلی‌متر قرار دارند.

گفته می‌شود بخشی از به‌روزرسانی‌های این خودرو در تونل باد انجام شده است و استفاده از قطعات فیبر کربن باعث کاهش ارتفاع خودرو و بهبود جریان هوا می‌شود. تغییرات آیرودینامیک شامل اتصالات جلو و عقب و ورودی هوای کاپوت هستند و درپوش‌های آینه و تزئینات روی رکاب جانبی در پشت چرخ‌های جلو آن را تکمیل می‌کنند.

برند فراری اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

شخصی سازی

برند نویتک می‌تواند کابین را با بهترین تزئینات چرمی و آلکانترا (تقریبا با هر رنگی که قابل تصور باشد)، برای مشتریانی که به شخصی‌سازی بیشتر علاقه دارند، تجهیز کند. هنوز اطلاع دقیقی از قیمت کیت بدنه نویتک برای فراری 812 GTS در دسترس نیست.

World of World

دیدگاه ها بسته شده اند.