گوشی گلکسی a72 4g اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند سامسونگ مشخصات فنی گلکسی A72 4Gرا افشا کرد

مشخصات فنی و تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A72 4G افشا شد تا یک گام دیگر به معرفی این گوشی از برند سامسونگ نزدیک شویم.

اقیانوس آبی خبر – اخباربرندها | از سال گذشته، اخباری درباره‌ی گوشی سامسونگ گلکسی A72 منتشر شد و حالا می‌دانیم که این گوشی میان‌رده در دو نسخه‌ی 4G و 5G به بازار خواهد آمد. پیش‌ازاین و در دسامبر سال گذشته‌ی میلادی، تصاویر رندر گلکسی A72 5G سامسونگ منتشر شد؛ اما اکنون براساس گزارش منتشرشده در بلاگ آلمانی WinFuture، مشخصات فنی و تصاویر رندرشده‌ی رسمی گلکسی A72 4G نیز افشا شده است.

طراحی گلکسی A72 4G مشابه همتای 5G خود است. این گوشی نمایشگر ۶/۷ اینچی سوپرامولد FullHD پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت و قاب پشتی آن نیز محل قرارگیری دوربین چهارگانه خواهد بود که در گوشه‌ی سمت چپ نیمه‌ی فوقانی جا خوش کرده است.

مشخصات

طبق شایعات قبلی، مجموعه‌دوربینی متشکل از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان ماژول اصلی و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو حسگر ۵ مگاپیکسلی یکی از آن‌ها حسگر تشخیص عمق و دیگری ماژول میکرو است. بااین‌حال، گزارش جدید با مشخصات قبلی مغایرت دارد و ادعا می‌کند دوربین این گوشی میان‌رده مجهز به حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی دوبرابر خواهد بود و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کند.

براساس گزارش منتشرشده، دوربین سلفی گلکسی A72 4G حسگر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و حسگر اثرانگشت این گوشی در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. در دل این گوشی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 720G قرار گرفته است که طبق گفته‌ی Geekbench، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم آن همراهی می‌کند. ناگفته نماند به‌نقل از منبع آلمانی، سامسونگ گلکسی A72 4G نسخه‌ی دیگری نیز با شش گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت.

گوشی گلکسی a72 4g اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

گوشی گلکسی a72 4g اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

حافظه

علاوه‌براین، گلکسی A72 4G را در دو نسخه‌ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌توان سفارش داد؛ البته به‌لطف تعبیه‌ی اسلات microSD، کاربران می‌توانند درصورت نیاز میزان حافظه را افزایش دهند.

گوشی جدید سری موفق A برند سامسونگ با اندروید ۱۱ دردسترس کاربران قرار می‌گیرد و به‌گزارش منابع آگاه، شرکت کره‌ای گواهی IP67 را نیز برای طراحی یکپارچه‌ی گوشی دریافت کرده است. باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی A72 4G ازطریق درگاه ورودی USB-C شارژ خواهد شد. اگرچه این منبع از شارژر گوشی سخنی به‌میان نیاورده، FCC اعلام کرده است در جعبه‌ی گوشی آداپتور ۲۵ واتی نیز وجود دارد.

گوشی گلکسی a72 4g اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

تصاویر رندر گوشی برند سامسونگ به نام گلکسی A72 4G حاکی از آن است که این گوشی حداقل در چهار رنگ عرضه می‌شود و قیمت احتمالی آن بین ۴۴۹ تا ۵۰۹ یورو به‌ترتیب برای مدل ۱۲۸ گیگی و ۲۵۶ گیگی در اروپا است. درهرصورت، تا رونمایی رسمی گلکسی A72 4G سامسونگن می‌توان از این مشخصات و تصاویر مطمئن بود.

World of Words

مطالب پیشنهادی:

برند سامسونگ از اگزینوس W920، تراشه گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.