برند سامسونگ - اگزینوس w920- اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر-6

برند سامسونگ از اگزینوس W920، تراشه گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد

برند سامسونگ فردا در رویداد آنپکد خود از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند، اما امروز تصمیم گرفته تراشه مورد استفاده در آن را معرفی کند. چیپ جدید کره‌ای‌ها با نام اگزینوس W920 با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته می‌شود و عملکرد سریعتری نسبت به نسل قبلی‌اش دارد.

🌊 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | برند سامسونگ پس از سه سال از پردازنده جایگزین اگزینوس ۹۱۱۰ رونمایی کرد. اگزینوس W920 که توسط برند سامسونگ Foundry با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌شود، قدرت ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک را تامین خواهد کرد.

 کره‌ای‌ها در CPU این تراشه از دو هسته Cortex-A55 استفاده کرده‌اند و برای پردازشگر گرافیکی‌اش هم به سراغ Mali-G68 رفته‌اند. طبق ادعای برند سامسونگ، این چیپ جدید در بخش CPU نسبت به اگزینوس ۹۱۱۰ تا ۲۰ درصد سریعتر است و در زمینه عملکرد گرافیکی هم بهبود ۱۰ برابری را تجربه کرده است. پردازشگر گرافیکی اگزینوس W920 می‌تواند از نمایشگر با حداکثر رزولوشن qHD یا ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل پشتیبانی کند.

برند سامسونگ - اگزینوس w920- گلکسی واچ ۴- اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر-4

 پردازنده جدید اگزینوس در کوچکترین پکیج موجود در دنیای ساعت‌های هوشمند، FO-PLP از راه می‌رسد. در همین راستا شاهد استفاده از اگزینوس W920، چیپ مدیریت توان، رم LPDDR4 و حافظه eMMC درون یک پکیج هستیم که هدف از چنین طراحی، استفاده بهینه و کارآمد از فضای داخلی گجت‌های پوشیدنی است. با این رویکرد می‌توان از باتری‌های بزرگتری در این محصولات استفاده کرد که نتیجه‌اش افزایش شارژدهی خواهد بود.

برند سامسونگ در تراشه جدیدش از یک پردازنده اختصاصی و کم‌مصرف Cortex-M55 هم استفاده کرده که برای وظایف قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AoD) کاربرد دارد. این رویکرد کاهش مصرف کلی انرژی گجت‌های پوشیدنی مجهز به تراشه اگزینوس W920 را در پی دارد. این چیپ همچنین از GNSS، یک مودم 4G LTE، وای‌فای b/g/2 و بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد و همانطور که می‌توان انتظار داشت، از Wear OS توسعه یافته توسط برند سامسونگ و برند گوگل هم پشتیبانی می‌کند.

برند سامسونگ فردا رویداد آنپکد خود را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه گلکسی بادز ۲ و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک خواهیم بود.

World of Words

منبع: دیجیاتو

 

مطالب پیشنهادی: برند سامسونگ مشخصات فنی گلکسی A72 4G را افشا کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.