برند زد اسلاید اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

سامسونگ نام تجاری با برند زد اسلاید را در اروپا ثبت کرد

انتظار می‌رود سامسونگ با ثبت این برند جدید در آینده گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی زد را به نام گلکسی زد اسلاید به بازار عرضه کند.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | چندی پیش، مشخص شد که سامسونگ نام تجاری با برند زد رول را ثبت کرده است و گوشی هوشمندی نیز به نام گلکسی زد رول را برای عرضه در سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. زد رول علاوه‌براینکه مشخص می‌کرد محصول جدید این شرکت، یکی از اعضای سری گلکسی زد خواهد بود، به نوع طراحی صفحه‌نمایش گوشی هوشمند نیز مستقیما اشاره می‌کرد که به‌صورت طومار‌مانند امکان گسترش صفحه‌نمایش وجود خواهد داشت.

توسعه شرکت کره‌ای

حال LetsGoDigital گزارش می‌دهد که شرکت کره‌ای نام تجاری دیگری نیز ثبت کرده است. مانند زد رول، نام تجاری جدید نیز برای گوشی‌های هوشمند کاربردی خواهد بود و انتظار می‌رود مدل دیگری از سری گلکسی زد باشد. در گزارش یادشده، آمده است که سامسونگ نام تجاری یا برند زد اسلاید (Z Slide) را در اروپا ثبت کرده و اگر حدس‌ها درست باشند، از این نام برای معرفی مدل‌های جدیدی از سری گلکسی زد البته با طراحی ظاهری متفاوت استفاده خواهد شد.

برند زد اسلاید اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند زد اسلاید اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

نام تجاری جدید

برند زد اسلاید در کلاس ۹ ثبت علائم تجاری اروپا قرار می‌گیرد. این یعنی می‌توان از آن برای گوشی هوشمند یا تجهیزات ارتباطاتی یا تبلت استفاده کرد. بااین‌حال، هنوز برای قضاوت کمی زود است و نمی‌دانیم محصولی با نام تجاری زد اسلاید در کدام دسته‌بندی قرار می‌گیرد و چه مشخصاتی خواهد داشت. در‌این‌میان، وب‌سایت LetsGoDigital با کنار هم گذاشتن شایعات و اخبار مرتبط با گلکسی زد اسلاید، طرحی مفهومی از آن منتشر کرده که در‌ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

در طرح مذکور دیده می‌شود که زد اسلاید صفحه‌نمایشی گسترش‌‌دادنی خواهد داشت که امکان بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کردن آن به‌صورت کشویی وجود دارد. چندی پیش، سامسونگ دیسپلی، یکی از زیرمجموعه‌های مهم شرکت سامسونگ، برخی از محصولاتش در زمینه صفحه‌نمایش‌های منعطف را به‌نمایش گذاشت که طراحی‌های مفهومی برای نمایش دستاوردهای جدید این شرکت را شامل می‌شد.

یکی از طراحی‌ها به دستگاهی با صفحه‌نمایش تاشو اشاره می‌کرد که می‌شد از دو قسمت صفحه‌نمایش را تا کرد. بااین‌حال، گفته می‌شود محصول برگرفته از طراحی این‌چنینی با نام گلکسی زد رول یا زد اسلاید روانه بازار نخواهد شد و احتمالا گلکسی زد فولد اس نام خواهد داشت.

زد فلیپ 3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

زد فلیپ 3 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

محصولات جدید

مرداد امسال، انتظار می‌رود برند سامسونگ محصولات جدیدی ازجمله گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را معرفی کند؛ بااین‌حال، دور از انتظار خواهد بود که تا قبل از سال ۲۰۲۲ محصولی با نام گلکسی زد رول یا گلکسی زد اسلاید به بازار عرضه شود. افزون‌براین، معرفی چنین محصولاتی به موفقیت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در بازار بستگی خواهد داشت. سامسونگ در هدف‌گذاری اخیرش قصد دارد بین شش تا هفت‌میلیون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در بازار بفروشد و اگر استقبال گسترده‌ای از محصولات جدید سری گلکسی زد نشود، ممکن است تأثیر بسیار بدی روی آینده محصولات سامسونگ با صفحه‌نمایش منعطف بگذارد.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.