اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند اوکلی-برند روکت

برند اوکلی با همکاری برند روکت در حال ساخت عینک‌های سازگار برای بازی‌ها هستند

برند اوکلی Oakley غول تولید تجهیزات ورزشی و عینک‌سازی اعلام کرد که با برند روکت (کمپانی بزرگ تولید کننده لوازم جانبی بازی‌ها) قصد همکاری دارند تا عینک‌هایی سازگار با هدست را برای بازی‌های رایانه‌ای بسازند.


اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|به نقل از Pocket-lint، کمپانی اوکلی با شرکت روکت می‌خواهند عینکی مناسب برای بازی‌های کامپیوتری بسازند که برای گیمرها تجربه‌ای بی‌نظری را به ارمغان آورد.

برند اوکلی سال‌ها زیادی با شرکت ترل بیچ (Turtle Beach) همکاری داشته است زیرا این کمپانی هدست‌های بازی خود را با طراحی‌های زیبا و جذاب عینک می‌سازد و این شرکت بهترین هدست‌های بازی‌های رایانه‌ای را از نظیر هدست‌های سیمی، بیسیم و صدای متناسب با محیط می‌سازد تا مصرف کننده رضایت کامل را داشته باشند.

برند روکت یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی رایانه‌ای در آلمان بوده که در گذشته اسپانسر اصلی سازمان سابق ورزش‌های حرفه‌ای کشور آلمان بوده است. محصولات این کمپانی شامل: موس، صفحه کلید، هدست و سایر وسایل جانبی رایانه‌ای بوده است. این برند در سال 2019 توسط شرکت ترل بیچ با قیمت 1.2 میلیون دلار خریداری شد و در حال حاضر برند روکت (Roccat) متعلق به شرکت ترل بیچ (Turtle Beach) است و این شرکت نیز مدتی هست که درگیر همکاری با برند اوکلی بوده است و درحال حاضر برند اوکلی با برند روکت می‌خواهند مجموعه‌ای محدود از عینک‌های ویژه‌ای مخصوص بازی برای گیمرها تولید کنند که با لنزهای متالینک (Matalink) اوکلی و لوگوی مخصوص روکت در کنار آن حکاکی شده، به آسانی قابل تشخیص باشد.

 

برند اوکلی در کالیفرنیا مستقر بوده که یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی اسیلور لوکساتیکا (EssilorLuxottica) فرانسوی است این شرکت در سال 2007 سهام شرکت اوکلی را از جیمز جانارد مؤسس اوکلی به ارزش 2.1 میلیارد دلار این شرکت خرید و خود را صاحب اوکلی کرد. در این شرکت وسایل ورزشی و وسایل مرتبط با آن را همانند عینک آفتابی، عینک اسنوبرد، عینک اسکی، ساعت، پوشاک و… را تولید می‌شود.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند اوکلی-برند روکت

در عینک‌های مخصوص بازی از تکنولوژی و فناوری لنز Prizm Gaming برند اوکلی برای ارائه فیلتراسیون نور آبی در لنزها استفاده شده است؛ که این تکنولوژی بسیار خاص و استثنایی است. این شرکت بیان می‌کند این لنزها 40 درصد نور آبی که از صفحه نمایش به سمت چشمانتان ساطع می‌شود را فیلتر کرده و به شما این اجازه را می‌دهد تا برای مدت زمان طولانی‌تری، بدون خستگی چشم یا درد چشم و در بهترین شرایط دید بازی کنید.

برند روکت و برند اوکلی قول داده‌اند که مجموعه‌ای یکپارچه از هدست و عینک را برای گیمرها با بهترین کیفت صدا و عالی‌ترین کیفیت در دید را ارائه خواهند داد در نتیجه با این استفاده از این مجموعه نه تنها فشار نور آبی بر چشم‌هایتان را بسیار کاهش می‌دهد بلکه با کیفیت زیاد هدست‌ها گوش و سر شما نیز در سلامت کامل به سر خواهند برد.

در حال حاضر مجموعه عینک‌های اوکلی با لنزهای متالینک (Metalink) که از لنزهای معتبر نسخه اوکلی موجود است. اوکلی در فروشگاه‌های ایالات متحده، انگلستان، آلمان، ژاپن و سنگاپور شعبه دارند و می‌توانید محصولات این برند را هم از طریق سایت این شرکت و یا شعب معتبر تهیه کنید.

World of Words

منبع: Pocket-lint


دیدگاه ها بسته شده اند.