سوپر من سیاه - اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها

برند برادران وارنر به‌ دنبال بازیگر و کارگردان سیاه پوست برای فیلم بعدی سوپرمن است

طبق گزارش‌‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که برند برادران وارنر در جست و جوی بازیگر و کارگردانی سیاه‌پوست برای فیلم بعدی سوپرمن می‌باشد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | فیلم بعدی Superman قرار است با تمام فیلم‌های قبلی که تا به حال از این کاراکتر ساخته شده، متفاوت باشد. پیش از این نیز، در ماه فوریه امسال (بهمن ماه ۱۳۹۹) مشخص شده بود که برند برادران وارنر  نویسنده و روز‌نامه‌نگار تحسین شده آمریکایی با نام تا-نهیسی کوتس (Ta-Nehisi Coates) را برای به قلم درآوردن فیلم‌نامه فیلم بعدی سوپرمن که جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) تولیدکننده آن خواهد بود، استخدام کرده است. همچنین در آن زمان شایعه‌هایی مطرح شده بود مبنی بر این‌که برند برادران وارنر برنامه دارد تا سوپرمن جدید و سیاه‌پوستی را در فیلم بعدی ساخته شده براساس این شخصیت معرفی کند.

 اکنون با توجه به گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، به نظر می‌رسد که این شایعات حقیقت دارند، چرا که برند برادران وارنر در حال حاضر، در جست و جوی کارگردانی سیاه‌پوست برای هدایت فیلم بعدی سوپرمن می‌باشد و بدین ترتیب برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی، جی. جی. آبرامز وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت و تنها به عنوان تولیدکننده این پروژه در ساخت این فیلم نقش خواهد داشت.

البته هنوز این پروژه در مراحل ابتدایی توسعه‌اش قرار دارد و فیلم‌نامه‌ای که تا-نهیسی کوتس قرار است برای این فیلم بنویسد زودتر از ماه دسامبر امسال (آذر ماه ۱۴۰۰) آماده نخواهد شد ولی با این حال به نظر می‌رسد که برند برادران وارنر  به شدت مشتاق انتخاب کارگردانی برای هدایت این پروژه می‌باشد.

سوپر من سیاه - اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها-2

علاوه بر این، وب‌سایت هالیوود ریپورتر چندین کارگردان‌ را نیز به عنوان کاندید‌های انتخابی برند برادران وارنر برای هدایت فیلم سوپرمن نام برده که از جمله آن‌ها می‌توان به کارگردان فیلم Creed II با نام استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr)، کارگردان فیلم Sleight با نام جی. دی. دلارد (J.D. Dillard،) کارگردان فیلم One Night in Miami با نام رجینا کینگ (Regina King) و کارگردان فیلم Judas and the Black Messiah با نام شاکا کینگ (Shaka King) اشاره کرد. با این حال، این امکان نیز وجود دارد که برند برادران وارنر  کارگردان‌های بزرگ و سرشناسی مانند رایان کوگلر (Ryan Coogler) یا بری جنکینز (Barry Jenkins) را نیز برای هدایت این فیلم در نظر داشته باشد.

 البته رایان کوگلر در حال حاضر مشغول فیلم Black Panther 2  می‌باشد و کار او با این پروژه تا زمان پخش آن در فصل تابستان ۲۰۲۲ به پایان نخواهد رسید، بنابراین می‌توان فرض کرد که او به احتمال بسیار زیاد کارگردان فیلم بعدی سوپرمن نخواهد بود.

به نظر می‌رسد که بیشترین شانس برای کارگردانی این پروژه را شاکا کینگ در اختیار دارد، چرا که فیلم قبلی کارگردانی شده توسط او برای برند برادران وارنر  (Judas and the Black Messiah) ، موفق به کسب دو جایزه اسکار شده است و همچنین این فیلم در بین نامزد‌های دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نیز قرار گرفته ولی با تمامی این اوصاف، در گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر تأکید شده که با توجه به قرار داشتن این پروژه در مراحل ابتدایی توسعه‌اش، امکان انتخاب شدن هر کارگردانی برای هدایت این پروژه وجود دارد.

چیزی که کاملاً مشخص می‌باشد این است که فیلم جدید سوپرمن، دنیای سینمایی DC را از جهان خلق شده توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) با نام Snyderverse، دور خواهد کرد. همچنین برند برادران وارنر  پیش از این نیز اعلام کرده که آن‌ها علی‌رغم درخواست بسیاری از طرفداران برای بازگرداندن دنیای Snydervers، این کار را انجام نخواهند داد و با وجود این‌که فیلم‌هایی مانند Aquaman 2  و The Flash همچنان بخشی از دنیای سینمایی به هم پیوسته DC خواهند بود ولی هدف نهایی این کمپانی برای دنیای گسترده DC، با برنامه‌های زک اسنایدر تفاوت بسیاری دارد.

World of Words

منبع: hollywoodreporter

دیدگاه ها بسته شده اند.