میکس-4-شیائومی-اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها-1

برند شیائومی ویدیوی جعبه‌گشایی میکس ۴ را منتشر کرد

برند شیائومی به فاصله یک هفته از معرفی گوشی هوشمند میکس ۴، تصمیم گرفته ویدیوی جعبه‌گشایی رسمی آن را منتشر کند تا از محتویات جعبه مطلع شویم.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | گوشی هوشمند میکس ۴ با جعبه‌ای بزرگ و شکیل به بازار عرضه می‌شود و کابل شارژ و شارژر ۱۲۰ واتی در داخل جعبه دستگاه قرار داده شده‌اند.

میکس ۴ مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد خمیده با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد. برند شیائومی این موبایل را در نسخه‌های مجهز به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند.

میکس-4-شیائومی-اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها

برند شیائومی میکس ۴ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین با استفاده از شارژ سیمی باتری در مدت ۲۱ دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود و با شارژ بی‌سیم زمانش به ۴۵ دقیقه می‌رسد.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX سامسونگ به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال دارد.

میکس-4-شیائومی-اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها2

 برند شیائومی میکس ۴ در نسخه پایه به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که قیمتی برابر ۷۷۱ دلار دارد. نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۷ دلار، مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۴ دلار و بالاترین مدل میکس ۴ مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۷۲ دلار فروخته می‌شود.

World of Words

منبع: دیجیاتو

دیدگاه ها بسته شده اند.