نستله

بدست آوردن دل دوستداران قهوه سرد! برند نسکافه محصول “آیس رست” Ice Roast خود را وارد بازار می کند

بدست آوردن دل دوستداران قهوه سرد! برند نسکافه محصول “آیس رست” Ice Roast خود را وارد بازار می کند

به گزارش اقیانوس آبی خبر از سایت شرکت نستله به تاریخ 18 آپریل 2023 مقارن با 29 فروردین ماه 1402- مطابق با تحقیقات انجام شده توسط برند نسکافه، افرادی که تمایل به نوشیدن قهوه سرد در خانه را دارند روز به روز رو به افزایش می باشد. از اینرو، این برند محبوب، اولین قهوه را که مخصوص نوشیدن با آب یا شیر خنک می باشد را تولید کرده است. امروزه پانزده درصد از قهوه در جهان به صورت سرد نوشیده می شود که اکثریت آن توسط افراد جوان تر، به ویژه نسل Z مصرف می شود. مطابق با این روند، تقاضا برای محصولاتی که به افراد این امکان را می دهد تا تجربه های نوشیدن قهوه سرد را به سبک کافه ها در خانه بازسازی کنند رو به افزایش می باشد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|محصول ” آیس رست” از برند نسکافه در این ماه در کشور چین راه اندازی می شود و پس از آن در مکزیک عرضه می گردد. با همکاری کارشناسان مرکز تحقیق و توسعه شرکت نستله درشهر اُرب سوئیس، این نوآوری در فنجان طرفدارانش حضور پیدا کرد. برای تولید قهوه “آیس رست” کار با توسعه پایدار دانه‌های قهوه روبوستا بطور 100% آغاز گردید و تیم کاری مشخصات رست دهی یا همان برشته کردن را برای قهوه‌ای محلول در مایع سرد با رست دهی ملایم و بدون حضور نت‌های تند یا تلخ طراحی کردند. فرآیند استخراج و رست دادن برای طعمی لذت بخش و ظاهری شفاف در فنجان بهینه گردید، بنابراین محصول “آیس رست” از برند پر طرفدار نسکافه به سرعت و به راحتی در نوشیدنی خنک حل می گردد.
دیمین تیسوت، رئیس مرکز فناوری محصولات قهوه شرکت نستله در اُرب سوئیس، چنین اظهار می دارد:”ما با “آیس رست” یک محصول رست شده سبک و متعادلی ایجاد کردیم که برای نوشیدن سرد کاملا ایده‌آل است و با بافتی صاف و نت‌های کاکائویی حسی جدید و دلپذیری را با خود به همراه دارد. تیم ما با ارائه یک طرز فکر نوآورانه، تجربه حسی جدیدی در قهوه سرد ایجاد کرده اند.” دونالد هوات، که رهبری برند نسکافه را در سطح جهانی بر عهده دارد، بر این عقیده می باشد که: “قهوه سرد نیز میزان متابولیسم بدن را افزایش می دهد و تولید انرژی می کند و نسل جدیدی از طرفداران برند نسکافه وارد این دسته می شوند. ما واقعاً از این راه‌اندازی هیجان‌زده هستیم، زیرا “آیس رست” به طرفداران برند نسکافه این فرصت را می‌دهد تا از یک فنجان قهوه سرد در خانه لذت ببرند و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌شان را دوباره بسازند.” با مصرف بیش از 6000 فنجان نوشیدنی در هر ثانیه در اقصی نقاط مختلف جهان، برند نسکافه در زمره یکی ازمحبوبترین های برند قهوه در جهان محسوب می شود و همچنان به نوآوری خود ادامه می دهد تا طیف گسترده ای از تجربیات قهوه را به مردم ارائه دهد. از دیگر نوآوری های اخیر شرکت نستله به محصول نسکافه مالتی باید اشاره کرد که در حال حاضر در نیجریه فروخته می شود، یک ترکیب 3 در 1 که قهوه نسکافه را با مالت ارزن متعادل کرده تا ترکیبی غنی و خامه ای متناسب با ذائقه محلی داشته باشد.

World of Words

منبع: نستله

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *