نستله 3

برند نستله خط جدیدی را جهت تولید وعده های غذایی به منظور حمایت از افرادی که نیاز به کنترل میزان سطح قند خون دارند راه اندازی کرد

برند نستله خط جدیدی را جهت تولید وعده های غذایی به منظور حمایت از افرادی که نیاز به کنترل میزان سطح قند خون دارند راه اندازی کرد

به گزارش اقیانوس آبی خبراز سایت برند نستله به تاریخ 13 آپریل2023 مقارن با 24 فروردین 1402- برنامه ریزی و تهیه وعده های غذایی مناسب ازجنبه تغذیه ای گام هایی مهم و اساسی در مدیریت قند خون برای کسانی است که به دیابت دچار هستند. برند نستله به منظور حمایت از افرادی که سطح قند خون خود را مدیریت می‌کنند، خط تولیدی از وعده های غذایی مغذی خوشمزه با چربی و شکر کمتر و دیگر موارد تاثیر گذار بر سطح قند خون ایجاد کرده است که تحت عنوان برند”لین کوئیزن بالانس بولز” (Lean Cuisine Balance Bowls) به بازار عرضه می گردند .


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|وعده های غذایی مطابق با دستورالعمل‌های تغذیه ای انجمن دیابت آمریکا (ADA) می باشند و انتخابی مناسب برای زندگی سالم تر محسوب می گردند. “لین کوئیزین” (Lean Cuisine) اولین برندی است که با ارائه وعده های غذایی کامل در این زمینه فعالیت می کند. “کَت اَمرهین مدیر برند “لین کوئیزین”، می‌گوید: “تیم ما در کنار متخصصان تغذیه و اعضای انجمن دیابت آمریکا تلاش کردند تا اطمینان حاصل شود که وعده‌های غذایی ما با طعم‌های مطلوب و مواد تشکیل‌دهنده مناسبی تولید می‌شوند که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا به اهداف تغذیه‌ای شخصی خود دست یابند.”
هر غذای منجمد حاوی 400 کالری یا کمتر می باشد که شامل میزانی قابل توجه از سبزیجات و صفر گرم شکر اضافه شده است. وعده های غذایی تولید شده در کاسه هایی که حاوی منبع خوبی از فیبر و پروتئین هستند در چهار نوع محصول خوشمزه و مغذی در دسترس می باشند که عبارتند از: کاسه برنج تگراسی – مکزیکی به همراه لوبیای سیاه، کاسه میگوی تفت داده شده با طعم لیمو و سیر، کاسه پاستای پارمزان به همرای بادمجان تفت داده شده؛ و پاستای خامه ای پریماورا. این محصولات نشان ” ADA Better Choices for Life” را روی بسته دارند که یافتن آن‌ها را در فروشگاه برای مشتریان آسان می‌کند. “جنیفر پین رئیس واحد تحقیق و توسعه مواد غذایی برند نستله درسولون، اوهایو- چنین اظهار می دارد: “ما آزمایش ها و روش های متفاوتی را جهت تهیه این وعده‌های غذایی انجام دادیم تا بتوانیم محصولات غذایی مناسب و سازگار با افرادی که سطح قند خون را مدیریت می‌کنند را تولید کنیم و فرصتی جهت لذت بردن از یک رژیم غذایی متعادل و آسان را برای این گروه فراهم نماییم.


پس از یک پایلوت موفق از طریق شتابدهنده تحقیق و توسعه ایالات متحده، ما بسیار خرسند و هیجان زده هستیم که وعده های غذایی را در مقیاس بسیار گسترده تری تحت برند “لین کوئیزین” روانه بازار کنیم.” به عنوان بخشی از ابتکارعمل شتابدهنده تحقیق و توسعه ایالات متحده، دستور العمل های اصلی تنها در شش ماه از ایده به محصول در فروشگاه تبدیل شدند. تیم شتاب دهنده با کارشناسان مختلف برند نستله از جمله متخصصان تغذیه، سرآشپزها، توسعه دهندگان محصول و محققان نظارتی برای تهیه این وعده‌های غذایی همکاری کردند. پس از عرضه ای محدود در سال 2022، تیم‌های برند نستله دستور العمل‌ها را بیشتر بهبود بخشیدند و انواع جدیدی ایجاد کردند که اکنون از آپریل 2023 در سراسر کشور در خرده‌فروشی‌های منتخب ایالات متحده عرضه می گردند.
هدف برند نستله ارائه محصولات و خدمات تغذیه ای متناسب با نیازهای غذایی خاص به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و سازگاراست. در مالزی، برند نستله محصول “نیوترن گلوکو سمار” (Nutren GlucoSmar) را که یک مکمل غذایی جدید و حاوی عصاره برگ توت “Reducose” می باشد را راه اندازی کرد که از نظر بالینی ثابت شده است که گلوکز خون را کاهش می دهد.
برای تمجید از تولید محصول “نیوترن گلوکو سمار” (Nutren GlucoSmar) ، محققین برند نستله یک پلتفرم دیجیتالی ایجاد کردند که امکان ارزیابی خطرات دیابت را فراهم می کند و توصیه های مناسب را برای برنامه های غذایی افرادی که دچار دیابت هستند را ارائه می نماید. همچنین در پی تولید این محصول برند نستله محصول “تنگ ال وی” (TangLv) را که یک شیرخشک حاوی عصاره برگ توت ” Reducose” می باشد را به منظور تهیه یک نوشیدنی مناسب برای حمایت از پیری سالم با نام تجاری “یی یانگ” (YiYang) در چین راه اندازی کرد. در هند، برند نستله مجموعه ای از دستور العمل های خوشمزه، مغذی و مناسب دیابت را بر اساس (MyMenu IQ™) “مای منیو آیکیو” ارائه می دهد. “مای منیو آیکیو” در واقع یک سرویس تغذیه ای معتبر علمی است که تعادل غذایی وعده های غذایی را در مقیاسی از صفر تا 100 رتبه بندی می کند.


برند نستله همچنین با ” Crohn’s & Colitis Foundation” بنیاد کرون و کولیت همکاری کرد تا ابزار “گات- فرندلی رسیپیز” (Gut-Friendly Recipes) -دستور العمل‌های سازگار ودوستدار معده و روده – را راه‌اندازی کند. “گات- فرندلی رسیپیز” (Gut-Friendly Recipes) یک ابزار دیجیتال رایگان و جامع می باشد که از الگوریتم‌های ماشینی و داده‌های تغذیه برای ایجاد برنامه‌های غذایی شخصی‌سازی شده برای افراد مبتلا به مشکلات گوارشی مزمن یا هر کسی که به دنبال غذاهای مغذی مناسب معده و روده است استفاده می‌ کند.

World of Words

منبع: نستله

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *