اخبار برندها- اقیانوس آبی خبر-برند اپل-اپل واچ

ساعت‌های هوشمند برند اپل موسوم به اپل واچ سری ۷ احتمالا به خاطر مشکلات تولید با تاخیر به بازار می‌آید

گزارشی تازه می‌گوید تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمند برند اپل موسوم به اپل واچ سری ۷ به خاطر پیچیدگی طراحی این محصولات به تاخیر افتاده است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|مطابق اعلام خبرگزاری Nikkei Asia، منابع آگاه به ماجرا می‌گویند تامین‌کنندگان برند اپل از هفته گذشته تولید اپل واچ سری ۷ را در مقیاس پایین آغاز کرده و از همان ابتدا با چالش‌های اساسی در دستیابی به استانداردهای کیفی روبرو بوده‌اند.

سه منبع گفته‌اند که کیفیت پایین تولید احتمالا به خاطر پیچیدگی طراحی دستگاه‌هاست. اپل واچ سری ۷ تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی داشته و مونتاژ کنندگان در هنگام سوار کردن قطعات و ماژول‌ها با مشکلات متنوعی مواجه هستند.

اخبار برندها- اقیانوس آبی خبر-برند اپل-اپل واچ

تامین‌کنندگان برند اپل به خاطر همین طراحی پیچیده که ظاهر لبه‌های اپل واچ را شبیه آیفون ۱۲ تخت می‌کند، تولید را موقتا متوقف کرده‌اند تا مهندسان موانع را برطرف کرده و شرایط را برای تولید انبوه آماده کنند. بر اساس گزارش دریافت شده، اپل واچ سری ۷ می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند و همین قابلیت پیچیدگی‌ها را بیشتر کرده است.

سخت‌افزاری که امکان اندازه‌گیری فشار خون را داشته باشد، برای دریافت گواهی مقاومت در برابر آب، کار سخت‌تری دارد و باید چالش‌های مهندسی بیشتری را پشت سر بگذارد. چند روز پیش در گزارشی گفته شده بود که برند اپل احتمالا ۲۳ شهریور در مراسمی از آیفون ۱۳ پرده برمی‌دارد و شاید در همین مراسم اپل واچ سری ۷ را هم ببینیم.

 حالا Nikkei Asia می‌گوید این زمان‌بندی ممکن است تحت تاثیر مشکلات تولید قرار بگیرد و به تعویق بیفتد. با این حال، احتمال قوی‌تر این است که تاخیر در تولید موجب تاخیر در زمان عرضه شود و زمان‌بندی رونمایی را تغییر ندهد. برای مثال، تامین‌کنندگان برند اپل چند ماه پیش در زمینه تولید نمایشگر Mini-LED آیپد پرو جدید دچار مشکل شده بودند، ولی این مسئله رونمایی آیپد پرو M1 به تعویق نینداخت.

بلومبرگ هم در گزارشی بر طبق شنیده‌های منابع آگاه می‌گوید زمان عرضه احتمالا به خاطر طراحی جدید اپل واچ سری ۷ دچار تاخیر می‌شود.

World of Words

منبع: دیجیاتو


برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.