ای دیتا-اقیانوس آبی خبر-اخبار برندها

ای دیتا به عنوان بیستمین برند برتر جهانی تایوان شناخته شد

شرکت ای دیتا امروز اعلام کرد که به عنوان یکی از ۲۵ برند برتر تایوان در سطح جهانی در رده بیستم قرار گرفته است. این رده‌بندی بر اساس نظرسنجی برندهای جهانی تایوان در سال ۲۰۲۱ تنظیم شده و ای دیتا را به عنوان یکی از پیشگامان فناوری این کشور معرفی می‌کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|ای دیتا با سرمایه ۸۶ میلیون دلاری و رشد سالانه ۴۱ درصدی توانسته به خوبی از پس چالش‌های دوره همه‌گیری ویروس کرونا بربیاید و در جایگاه بیستم برندهای برتر تایوان قرار بگیرد. «سایمون چن»، رئیس هیئت‌مدیره ای دیتا در این باره می‌گوید:

«در شرایطی که کل بازار با تردید روبرو شده، برای برندها ضروری است که با بینش روشن، تفکری نوآورانه و دامنه متنوعی از محصولات و خدمات در مسیر حرکت خود پیشگام باشند.»

دومین تولیدکننده بزرگ

ای دیتا به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ حافظه‌های DRAM و SSD محصولات و خدمات خود را با سرعت و انعطاف‌پذیری بی‌بدیلی ارائه می‌کند. این شرکت به بازخورد مشتریان گوش می‌دهد و متناسب با نیاز بازار به طراحی محصولات خود می‌پردازد. ای دیتا می‌گوید به پیشرفت و بهره‌گیری از توان فنی و قدرت برند برای نوآوری تعهد دارد.

بهترین تجربه

این شرکت از طریق زیر برند گیمینگ XPG تلاش می‌کند بهترین تجربه گیمینگ ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد. این برند می‌خواهد با تمرکز بر توسعه سخت‌افزار، نرم‌افزار و لوازم جانبی گیمینگ تجربه گیمرها را کامل کند. این شرکت در حوزه محصولات صنعتی هم با حافظه‌های ذخیره‌سازی صنعتی پیشگام است و بارها با محصولات خود به بهبود شرایط توسعه صنعتی کمک کرده است.

ای دیتا اخیراً به خاطر به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود در استفاده از تحقیق و توسعه در پیشبرد سازوکارهای بهداشت هوشمند موفق به دریافت دو جایزه ۲۰۲۱ Taiwan Excellence Silver Awards شده بود. این شرکت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی هم فعالیت‌های زیادی داشته و سعی می‌کند تا با آموزش، آگاهی‌رسانی و ایجاد فرصت‌های شغلی برابر به جامعه بومی خود کمک کند. در این رده‌بندی ایسوس به عنوان ارزشمندترین برند بین‌المللی تایوان انتخاب شد.

بررسی‌های آماری

همچنین بررسی‌های آماری «ترندفورس» نشان می‌دهند همزمان با آغاز همه‌گیری کرونا، میزان عرضه حافظه SSD در سال گذشته میلادی نسبت به سال ۲۰۱۹ با کاهش ۱۵ درصدی روبرو بوده است. در سال ۲۰۲۰ کینگستون بیشترین سهم را در بازار SSD داشته و پس از آن ای دیتا قرار گرفته است.

بیستمین برند جهانی تایوان-اخبار برندها-قیانوس آبی خبر

با آغاز محدودیت

در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ با آغاز محدودیت‌های مربوط به شرایط قرنطینه، تولید برخی محصولات و ارائه برخی خدمات در سراسر جهان با مشکلاتی روبرو شد. همین مسئله بر بازار تولید ماژول حافظه SSD نیز تاثیرگذار بود و میزان عرضه سالانه SSD در بازار به ۱۱۱.۵ میلیون واحد در سال ۲۰۲۰ رسید که افت ۱۵ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد.

داده‌های ترندفورس نشان می‌دهند که از نظر سهم بازار بر اساس میزان عرضه، کینگستون در جایگاه اول،‌ ای دیتا در رتبه دوم و شرکت Kimtigo در ردیف سوم این رتبه‌بندی جای گرفته‌اند.

ترندفورس داده‌های آماری مربوط به بازار فروش فلش NAND و ماژول‌های SSD را به تفکیک ارائه کرده است و جدول ۱۰ شرکت برتر در عرضه ماژول‌های SSD را منتشر کرده است. همه‌گیری کرونا باعث شده که برخی شرکت‌های کوچک‌تر در بازار نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و سهم عرضه ده شرکت برتر بازار نیز به تبع آن افزایش پیدا کرده است.

استراتژی

برند کینگستون با در پیش گرفتن استراتژی‌های خوبی توانست در این شرایط کار را به خوبی پیش ببرد و سعی کرد با تأمین قطعات اولیه از سازندگان مختلف، مشکلات مربوط به تولید را به حداقل برساند. کینگستون سال ۲۰۲۰ را با افزایش یک درصدی سهم خود در بازار، در رتبه اول تولیدکنندگان ماژول‌های SSD به پایان رساند.

افزایش سهم بازار

شرکت ای دیتا نیز در این بین موفقیت‌های زیادی کسب کرد و توانست سهم خود را در بازار افزایش دهد و به دومین تولیدکننده بزرگ ماژول‌های SSD تبدیل شود. همان‌طور که گفته شده در این بین شرکت Kimtigo به لطف سیاست‌های دولت چین برای حمایت از شرکت‌های تولید کننده نیمه‌هادی و ارائه محصولات میان رده و بالارده به بازار، توانست در جایگاه سوم رده‌بندی ترندفورس قرار گیرد.

World of Words

منبع: adata


دیدگاه ها بسته شده اند.