اوبر-سایت-اقیانوس-آبی-خبر-اخبار-برندها

اوبر سلامت: سرویس جدید از برند اوبر

هر کدام از کسب و کارها در ایام کرونا با انتخاب یک استراتژی مخصوص به خود، راهی برای حفظ شرایط متعادل را برگزیده اند. در این میان اوبر نیز دست به انجام اقداماتی در این راستا زده است.

دکتر مهدی برزویی

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها |برند اوبر اکنون یکی از شرکای مهم در ارائه خدمات درمانی به آمریکایی‌ها است. کریس وبر، از مدیران اوبر می‌گوید: “امروز ما اوبر سلامت را راهی برای همکاری با سازمان‌های درمانی می‌دانیم تا حمل‌ونقل مطمئن و راحت را برای بیماران فراهم کنیم.”

اوبر با تهیه داشبوردی به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهد تا بیمارانی که به این سرویس نیاز دارند را راهبری کنند. وبر از مدیران اوبر مطرح می‌کند که برای استفاده از اوبر سلامت به برنامه اوبر در گوشی‌های هوشمند نیاز نیست زیرا همه چیز از طریق پیام متنی انجام می‌شود. برای شناخت بهتر نسبت به این سرویس ابتدا باید به آمار در آمریکا نگاهی داشته باشیم. تقریباً ۳٫۶ میلیون آمریکایی سالانه “مراقبت‌های پزشکی پیشگیرانه را به دلیل عدم توانایی دسترسی به خدمات حمل‌ونقل” از دست می‌دهند یا به تأخیر می‌اندازند.

سرویس جدیدبرند  اوبر

حمل‌ونقل یکی از “موانع متداول جمعیت کم درآمد برای دسترسی به مراقبت‌های پزشکی به موقع و لازم است.”

به‌دلیل خطر سلامت برای اقشار کم درآمد، اوبر سلامت راه‌اندازی شده است. ویژگی‌های اوبر سلامت شامل برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر سوار شدن برای بیماران، مراقبان و کارمندان است که به هماهنگ‌کننده‌ها امکان می‌دهد تا برنامه‌های این سیستم را “بلافاصله، طی چند ساعت یا حداکثر ۳۰ روز آینده” به‌همراه صورتحساب، گزارش‌دهی و مدیریت کنند.

اقیانوس-آبی-خبر-اخبار-برندها-اوبر

اقیانوس-آبی-خبر-اخبار-برندها-اوبر

این سرویس برای دکترها و هم رانندگان تدارک دیده شده است و راننده به‌عنوان مثال می‌تواند مشخصات کامل بیمار را حین سوار شدن داشته باشد یا پزشک یک برگه اطلاعاتی را که شامل رنگ خودرو و پلاک خودرو می‌باشد را دارا می باشد.

سخن آخر

استارتاپهای موفق در دنیای کسب وکار می توانند منبعی مهم برای یادگیری و پیاده سازی در سایر کشورها باشند. اگر به اوبر بعنوان یک استارتاپ بسیار مهم در دنیای تجارت از سال ۲۰۰۹ نگاهی داشته باشیم متوجه می شویم که تاثیر این استارتاپ بسیار قابل ملاحظه بوده است بگونه ای که در کشور خودمان می توانیم به برندهای مشابه ای مانند اسنپ، تپسی، تاچسی، کاروانرو، کارپینو، رهسپار، سوار، جا به جا، رهیار، می بریم، آسان تاکسی،کارسی و … را نام ببریم.

اما اوبر از بدو شروع و مخصوصا بعد از ورود آقای دارا خسروشاهی در سال ۲۰۱۷ بعنوان مدیرعامل لحظه ای، استراتژی توسعه خدمات را سرلوحه کمپانی قرار داده است. آیا با معرفی این سرویس جدید توسط اوبر و پیش بینی رشد ۳۰۰ درصدی در آینده، برند های معتبر استارتاپهای داخلی کشور با همکاری دولت هم می توانند خدمات جدیدی را ارایه دهند که به آسایش مشتریان کمک بیشتری نماید.

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *