برند کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند کفش ملی در گذر زمان

برند کفش ملی تنها در مدت چند سال با شتابی شگرف به تولید، فروش و صادرات روزانه 120 هزار جفت کفش رسید و رکوردی قابل ثبت از نظر کمیت تولید و شبکه توزیع و فروش را بر جای گذاشت.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | در سال ۱۳۳۰ هجری شمسی دو دهنه مغازه در خیابان خیام جنب بازار بزرگ تهران فعالیت خود را در زمینه فروش کفش آغاز کرد. در همان سال شرکتی با نام (شرکت تجاری استاندارد) در محل فوق به ثبت رسید که با قرار دادن یک دستگاه ماشین (گالش زنی) شالوده تولید کفش ماشینی در خاورمیانه ریخته شد.

تا سال ۱۳۳۹ دامنه فعالیت تولید کفش در انواع مختلف با الحاق مکا‌‌ن‌هایی در جوار مغازه‌های فوق‌الذکر گسترش یافت و محصولات خود را با نام (کفش ملی) به بازار عرضه نمود.

کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

تاسیس گروه صنعتی ملی

طی دهه ۱۳۴۰ و تا اوایل ۱۳۵۰ شرکت‌های متعددی در زمینه‌های تخصصی وابسته به تولید چرم و کفش و سایر اقلام مرتبط، همچنین توزیع و فروش محصولات یکی پس از دیگری متولد و آغاز به کار نمودند و خانواده بزرگی به نام (گروه صنعتی ملی) را ایجاد کردند. رشد و ترقی گروه صنعتی ملی به حدی بود که در مدت کوتاهی به بزرگترین تولیدکننده کفش ماشینی در خاورمیانه مبدل شد و محصولات آن نه تنها در بازارهای ایران بلکه در اقصی نقاط جهان صادر گردید.

رکورد در دوران جنگ

طی سال‌های دهه ۱۳۶۰ بر اثر بروز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و تحریم اقتصادی، گروه صنعتی و برند کفش ملی تا حدود بسیاری از رشد و بالندگی باز ایستاد و در گردونه رقابت نتوانست جایگاه همیشگی خود را حفظ نماید. اما اینک با بکارگیری ابزارهای مدریت نوین و تلاش در راستای احیای توانمندسازی، گروه صنعتی ملی با طرح چشم اندازی جدید و اتخاذ استراتژی دستیابی به مزیت‌های رقابتی بازارهای جهانی، روش تولید غیر متمرکز را برگزیده است.

برند کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

استراتژی جدید برند کفش ملی

در این راستا همسو کردن تولیدکنندگان در سطح کشور و استفاده و آموزش مستمر فناوری‌های نوین به تولیدکنندگان جهت دستیابی به محصول با کیفیت برتر و مطابق با الزامات، از اهداف اساسی گروه صنعتی ملی می‌باشد.

این مهم با محدود نمودن فعالیت برخی از شرکت‌های غیر فعال و فعال نمودن شرکت کفش ملی که همواره به عنوان یک شرکت بازرگانی محصولات شرکت‌های تابعه گروه را عرضه می نمود، در حال دستیابی به این هدف و آرمان‌های ارتقایی می‌باشد و استمرار بهبود در آن به اقداماتی نظیر اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۱۵ آغاز پروژه سرآمدی سازمانی، مکانیزاسیون سیستم فروش فروشگاهی، شناسایی خواسته مشتریان و آحاد جامعه همچنان تداوم دارد.

افق روشن

با رونق کسب و کار طی زمانی کوتاه، زمینی در منطقه جنوب غرب پایتخت را به این مجموعه اضافه کرد اما پس از عبور تعداد کارگران از مرز 10 هزار نفر و صدها مهندس، تكنسين، مدير و… با چشم اندازی توسعه محور در محوطه ای به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع، پارک صنعتی کفش ملی را در منطقه اسماعیل آباد و در سال‌های آغازین دهه پنجاه بنیان نهاد.

برند کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

در کارخانه کفش ملی تا سال ۱۳۵۰ گونه‌های مختلفی از کفش های ورزشی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، بچه‌گانه و کفش ایمنی تولید می‌شد‪.
طی دهه 1340 و 1350 شرکت های متعددی در زمینه های تخصصی تولید چرم و کفش و سایر اقلام مرتبط، همچنین توزیع و فروش محصولات یکی پس از دیگری زیر چتر گروه صنعتی ملی، آغاز به کار کردند. بیش از پنجاه شرکت صنعتی و تجاری حاصل این دوران بود که تنها در زمینه تولید انواع کفش در بیش از 25 شرکت صنعتی با شرکای داخلی و خارجی مشارکت داشت.

کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

کفش ملی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

World of Words

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.