برند سامسونگ و برند ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

جدال نزدیک دو برند ابرقدرت بخش الکترونیک بر سر امکانات مدرن 

برند سامسونگ با توجه به گزارشات منتشر‌شده، در حال توسعه‌ی دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم ‌برداری ۴K و ۸K است همچنین گوشی رول شدنی برند ال‌جی اسلاید احتمالا تا اسفندماه معرفی خواهد شد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها |  بر اساس شایعات منتشرشده و اطلاعات منابع داخلی شرکت سامسونگ، این شرکت کره‌ای در حال ساختن حسگر دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی ‌است و در یکی از مدارک داخلی این شرکت منتشر شده است که نشان گر این است که این خبر کاملا صحت دارد. بر طبق مدرک یادشده، حسگر جدید سامسونگ قابلیت این را دارد تا ویدئوی ۴k و ۸k  ضبط کند. برند سامسونگ از حسگر بزرگ‌تری استفاده می‌کند که باعث می‌شود در زمان زوم کردن از کیفیت ویدئو به هیچ عنوان کم نشود.

حسگر ایزوسل با کیفیت ۶۰۰ مگاپیکسل در آینده به بازار نمی آید؛ به دلیل اینکه سامسونگ در حال حاضر مشکلی با طراحی ماژول آن و برآمدگی پشت گوشی‌ دارد. این حسگر در ابعاد ۱/۰٫۵۷ ساخته و پرداخته می‌شود و نزدیک به ۱۲ درصد فضای پشت گوشی را به خود اختصاص می‌دهد که برجستگی این قسمت ۲۲ میلی‌متر است؛ به یاد داشته باشید که مورد یک حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی صحبت می‌کنیم.

سامسونگ ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

سامسونگ ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

ال جی گوشی رول شدنی می سازد

همچنین برند ال‌جی بعد از عرضه گوشی گردان وینگ حالا در حال نهایی کردن توسعه گوشی هوشمند خاص دیگری است که از نمایشگر رول شونده استفاده می کند .برطبق اطلاعات منتشر شده از صفحه توییتر «cozyplanes»، از افشاگران دنیای فناوری گوشی رول شدنی با نام «ال‌جی اسلاید» که قبل تر نیز اخباری در مورد معرفی آن منتشر شده بود، در اسناد یکی از اپراتورهای کره‌ای رویت شده که نشان دهنده احتمال معرفی آن در آینده نزدیک است.

دومین گوشی هوشمند برند ال‌جی با طراحی بسیار خلاقانه احتمالا با نام «ال‌جی اسلاید» در دسترس کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند نیز همانند ال‌جی وینگ با طراحی جدید و متفاوت، دومین دستگاهی خواهد بود که به عنوان قسمتی از «پروژه اکسپلورر» ال‌جی به بازار عرضه می‌شود. در شهریور امسال ال‌جی وینگ با طراحی کاملا متفاوت به بازار معرفی شد و آنطور که شنیده می شود گوشی اسلاید به احتمال زیاد در اسفند ماه معرفی خواهد شد.

برند سامسونگ و برند ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 1

برند سامسونگ و برند ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 1

آنطور که این افشاگر میگوید نسخه لاک گوشی رول شدنی برند ال‌جی با شماره مدل LM-R910N و نسخه آنلاک آن با شماره مدل OMD-LM-R910N به ثبت رسیده‌اند.

آنچه واضح است برند ال‌جی‌ روی توسعه گوشی هوشمند جدیدی با طراحی متفاوت و خلاقانه کار می‌کند. همچنین براساس خبرهای مختلفی که تاکنون انتشار یافته، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند اوایل سال ۲۰۲۱ و احتمالا در ماه مارس (اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰) رونمایی شود.

ال جی چه می کند؟

اطلاعات به اشتراک گذاشته از طریق پایگاه داده‌های اینترانت اپراتور تلفن همراه کره‌ جنوبی،‌ دو شماره مدل یکی مربوط به اپراتور با نام «LM-R910N» و دیگری شماره مدل آنلاک «OMD-LM-R910N» را نشان می‌دهد.

اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند رول شدنی ال‌جی در دست نیست. دور از ذهن است که این گوشی هوشمند مربوط به پروژه اکسپلورر جایگزین ال‌جی وینگ شود؛ اما می‌تواند محصول جدید و متفاوت دیگری باشد.

سامسونگ ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

سامسونگ ال جی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

در گزارش ها آمده است، ال‌جی اسلاید با نمایشگر OLED رول شدنی رونمایی خواهد شد. برند ال‌جی مدتی قبل دو درخواست جدید برای ثبت دو نام تجاری به فاصله دو روز در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرد. یکی از آنها مربوط به ال‌جی اسلاید و دیگری مربوط به LG Rollable است.

قبل تر نیز اطلاعاتی از پتنت ثبت شده ال‌جی در مورد گوشی رول شدنی  LG Rollable منتشر شده بود که خبر از توسعه دستگاهی با پشتیبانی از قلم هوشمند می‌داد.

با توجه به پیشرفت برند های الکترونیک ، در آینده نزدیک می توانیم شاهد تحول بسیار بزرگ در نسل جدید گوشی های هوشمند باشیم.

world of words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *