پرسپولیس-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

با اعلام توافق بیرانوند و پرسپولیس از طریق وکیل او، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد. در حالی که با رد درخواست پرسپولیس توسط بیرانوند برای رضایت و هم‌چنین بیانیه تند سرخ‌پوشان علیه گلر شماره یک به نظر می‌رسید که این موضوع تبدیل به یک پرونده پیچیده خواهد شد اما در فاصله 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات، مدیران باشگاه پرسپولیس یک میلیارد از طلب بیرانوند را به او پرداخت کردند و برای 1.4 میلیارد باقی‌مانده نیز به توافق رسیدند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|رقم مورد انتظار بیرانوند صبح امروز به حساب وکیل او واریز شد و وی با اطلاع این موضوع به کمیته تعیین وضعیت، آخرین مانع در راه پنجره بسته پرسپولیس را برطرف کرد تا قرمزها مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود نداشته باشند.
پرسپولیس تاکنون احمد گوهری را به خدمت گرفته که به خاطر شکایت بیرانوند نتوانسته بود قراردادش را ثبت کند و در بازی با فولاد نیز غایب بود اما حالا گلر جدید قرمزها نیز امکان ثبت قراردادش را خواهد داشت و باشگاه پرسپولیس نیز می‌تواند بازیکنان جدید را به خدمت بگیرد.

برطرف شدن مشکل با شهر خودرو

همچنین پرسپولیس در انتظار نامه توافق شهر خودرو باشگاه پرسپولیس ۱۱ میلیارد به شهر خودرو بدهکار است که البته باشگاه مشهدی اعتقاد دارد این رقم باید به ۱۷ میلیارد افزایش پیدا کند اما در روزهای اخیر درویش در مذاکره با حمیداوی توانسته این رقم را تا ۹ میلیارد نیز کاهش دهد.
قرمزها طبق وعده قبلی قرار است بخشی از طلب شهر خودرو را فردا پرداخت کنند و بخش دیگر هم اسفند ماه پرداخت خواهد شد تا در مجموع دریافتی شهر خودرو به حدود ۴ میلیارد برسد.

پس از آن نیز باقی‌مانده طلب در پنج قسط به حساب حمیداوی واریز خواهد شد تا به این ترتیب سرخ‌پوشان از این پرونده نیز عبور کنند.
باشگاه پرسپولیس در مذاکره با حمیداوی توافق کتبی را هم به او داد و قرار است با اولین پرداختی، شهر خودرو نامه توافق را به فدراسیون بدهد تا مشکل پنجره بسته یا کسر امتیاز این باشگاه را تهدید نکند.
و در ادامه یحیی گل محمدی در نامه‌ای به مدیریت باشگاه از عدم نیاز این تیم به مهدی شیری خبر داد و او را در اختیار باشگاه قرار داد.
سرمربی سرخ‌پوشان در تصمیمی شاید انقلابی و عجیب درست ساعاتی بعد از شکست این تیم در سوپرکاپ، در نامه‌ای به باشگاه از عدم نیاز خود به مهدی شیری خبر داده است و او را در اختیار کادر مدیریتی قرار داده است تا تصمیم لازم درباره آینده‌اش در این تیم گرفته شود.

جدایی مهدی شیری

مهدی شیری که در فصل هجدهم از پیکان به پرسپولیس پیوسته بود تا خلا جدایی صادق محرمی و هم‌چنین رامین رضاییان را جبران کند، طی این مدت علی‌رغم حضوری چند باره در اردوهای تیم ملی هیچ وقت نتوانست اعتماد هواداران را به خود جلب کند. او با خطای هند در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، بیش از گذشته مورد هجمه هواداران و منتقدان قرار گرفت. با این حال با عبور از این مرحله او بار دیگر توانسته بود جایگاه ثابتی در ترکیب سرخ‌پوشان به خود اختصاص دهد. اما اکنون در فاصله تنها ساعاتی بعد از اخراج در دیدار سوپرکاپ، یحیی گل محمدی در تصمیمی جالب‌ توجه، نامه مربوط به عدم نیاز به مدافع راست تیمش را به مدیرعامل باشگاه ارسال کرده است.

 World of Words

منبع: varzesh3


 

دیدگاه ها بسته شده اند.